vinkkejä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Re: Re: Re: Ohjelma...

Originally posted by [ZannaZ]
Ja käsipäivästä sen verran että mun mielestä noin on paras. Saa lihas vähän enemmän lepoaikaa ja jaksaa viimesetkin liikkeet paremmin. :)

Mä kun olen taas oppinut mun personal trainerilta, että yksi lihasryhmä pitäisi tehdä aina loppuun ja siirtyä sitten toiseen... eli treenaan ensin hauikset ja sitten ojentajat (tai toisinpäin, ensin ojentajat sitten hauikset). Noin menettelen muidenkin lihasryhmien kohdalla. Onko tuolla siis merkitystä kehittymisen/lihasmassan saannin kannalta?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by makew
Itse kokeilen tällästä ohjelmaa seuraavaksi:

ma: rinta, selkä(ylätalja vedot), olkapäät
ti: jalat, pohkeet, (ojentaja ja hauis->super sarjoina), vatsat
ke: lepo
to: rinta, selkä(soutu liikkeet), olkapäät
pe: jalat, pohkeet, (ojentaja ja hauis ->super sarjoina),vatsat
la: lepo
su: lepo

Teen n. 5 sarjaa per lihasryhmä/treenikerta
Toistot keskimäärin 12, selälle ja jaloille välillä myös 15 toiston sarjoja.
1-2 liikettä per lihasryhmä.
Treenien kestot pyrin pitämään n. 45 min.
Liikkeet: sulla oli ihan hyvät liikkeet ,niistä vaan sovellat ton ohjelman.

jalka päivänä kädet super sarjoina

Tota. Kerrotko mulle sitten miltä tuo ohjelma tuntuu/vaikuttaa? Että tiedän sitten vähän, että kannattaisko alkaa itsekin tuolla tavalla reenaamaan. Ok? Kuulostaa ainakin ihan hyvältä ohjelmalta.

Originally posted by Rane76
Mä kun olen taas oppinut mun personal trainerilta, että yksi lihasryhmä pitäisi tehdä aina loppuun ja siirtyä sitten toiseen... eli treenaan ensin hauikset ja sitten ojentajat (tai toisinpäin, ensin ojentajat sitten hauikset). Noin menettelen muidenkin lihasryhmien kohdalla. Onko tuolla siis merkitystä kehittymisen/lihasmassan saannin kannalta?

No jaah, enpä sitten tiedä. Voit olla oikeassakin. Jag vet inte... No, mä oon niin aloittelija vielä että taidan reenata tolla mun tavalla ainakin vähän aikaa. Sitten myöhemmiin tarkotus olis kiinnittää enemmän huomiota tuollaisiin asioihin. Mutta hei, jos sun pt on sanonut että yksi ryhmä kerrallaan, niin reenaa ihmeessä niin

Se tosiaan kannattaa treenata lihasryhmä kerrallaan ,eikä tehdä niitä sekaisin.

Alottelian kannattaa tehdä 2kk sisään ajo jakso vähän samalla tavoin kuin autolle. Eli sen aikana opetellaan tekemään liikkeet oikein ja treenataan vähän kevyemmin kuin jaksaisi normaalisti treenata. Siinä tehdään myös koko kroppa 2krt viikossa läpi keskimäärin 1 liike per lihasryhmä. (Huom maksimissaan 10 liikettä per treeni). Toistot ovat siinä 12 ja sarjoja 2 per liike.

Useat pitävät tätä hyvänä keinona totutella treenaamiseen.Minä mukaanlukien.

Treenaamisen iloa

:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom