Vinkkejä voimatreeniin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Teen tällä hetkellä 4 jakoisella ohjelmalla 4krt viikossa. Olen käynyt salilla sellasen reilun vuoden. Vuoden alusta ton 4krt viikko. Päivät menee näin.
Päivä 1: Jalat
Päivä 2: Ojentajat,Hauis
Päivä 3: Olkapäät,Rinta,Vatsat
Päivä 4: Selkä

Teen yleensä pienemmille lihaksille 8 sarjaa kolmella eri liikkeellä/laitteella ja isommille 9 sarjaa 3 eri liikkeellä/laitteella. Ajattelin keskittyä seuraavaat 6 vko voimatreenin. Kannattaako minun tehdä vaikka sellaista viittä toisto per sarja kaikki nua 8 sarjaa esim. Hauista ?? Pitääko ne vitoset olla vielä sillein, että joku vähän avittaisi sitä viimeistä toistoa ?? Sopiiko nua pudotus sarjat tähän voimatreeniin.

lue tuolta voimapuolelta noista. päiviä kannattaa heti muuttaa eli 1.ojentaja,hauis 2.jalat 3.olkapäävatsa 4.selkä

MISSÄ ON RINTA ?

??uusi?? sanoi:
Kannattaako minun tehdä vaikka sellaista viittä toisto per sarja kaikki nua 8 sarjaa esim. Hauista ??

Viitoset ovat voimatreenimielessä ihan hyviä, mutta hauista ei välttämättä tarvitse tehdä lainkaan. Panosta kyykkyyn, maastanostoon, penkkipunnerrukseen, leuanvetoon yms. isoihin liikkeisiin. Tee pääliikkeissä vaikka niitä viitosia, ja apuliikkeissä sitten kuutosia-kaseja.

Ai niin, mm. leuanvedot treenaavat hauiksia varsin mojovasti, joten niille eristysliikkeille ei tosiaan ole mitään välttämätöntä tarvetta.

??uusi?? sanoi:
Pitääko ne vitoset olla vielä sillein, että joku vähän avittaisi sitä viimeistä toistoa ??

Ei, vaan niiden pitää tulla omin voimin. Sarjojen loppuun asti vetäminen ja varsinkaan pakkotoistot eivät voimatreeniin kuulu.

??uusi?? sanoi:
Sopiiko nua pudotus sarjat tähän voimatreeniin.

Mielestäni eivät. Suoria sarjoja suosisin.

Suositut

Back
Ylös Bottom