Wert sanoi:
Tietääkö kukaan, kuinka yleistä on, että inssistä ei pääse läpi jos mäkilähdöt tökkii?
Ja mitä sillä meinataan, kun väitetään, että inssi ei mene hylätyksi jos auto sammuu?
Vastailkaa jos tiedätte tietävänne.
Nykyään ei taida varsinaista käsittelykoetta enää inssissä olla (mäkilähtöjä yms.) Itselläni mäkilähtöjä reenattiin muistaakseni ekalla ajotunnilla eikä enää sen jälkeen. Toki monissa kaupungeissa tulee väkisin mäkilähtöjä liikennevaloista ja jos sellasessa paikassa ajat inssin, niin ne on varmaan ihan hyvä osata
Toi toinen kysymys: Sillä meinataan juuri sitä, että inssiä ei hylätä jos auto sammuu.
Yks tuttu sammutti auton vielä inssissäkin 2 kertaa ja pääsi läpi. Toi ei oo varmaan tärkeimpien asioiden joukossa, että saa auton pysymään käynnissä. Tärkeimmät on:
-Aja tarpeeksi hiljaa. Itse ajoin 80 alueella maksimissaan 70km/h ja 50 alueella maksimissaan 40km/h ja inssi sanoi lopuksi että yhtään ei tarvi enää nostaa nopeuksia. Tyhmin hylkäysperuste, josta ei voi syyttää kun itseään.
-Jokaisen suojatien kohdalla hiljennät ja katsot molempiin suuntiin. Jos suojatien eteen on pysähtynyt auto (5m tai lähemmäs), siihen on pakko pysähtyä!
-Tarpeeksi hiljaa risteykseen
-Sitä päätä pitää kääntää ku vaihtaa kaistaa
Tossa nyt oli jotain. Tais olla noi kaikki tässä tredissa jo ennemmin, mutta ei kai kertaus haittaa.