Vinkkejä todelliselle aloittelialle!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Elikkä olen 23wee mies !
Tarkoituksenani on täydellinen elämän muutos! Elikkä painoa pitäisi saada alas ja samalla kartoitettua lihasta läskin tilalle!

Sitä kyselisin, että minkälaisia muutoksia kannattaa tehdä ruokavalioon, että saa kaikki tarpeelliset sydeemit ruoasta irti!
Ja jotain vinkkiä myös tarvitsisin alottelian treeni ohjelmaan!
Olen ottanut pitkän kaavan tähtäimen et painoa pitäisi pudotella n. 30kg vuodessa. Massan hankimisella ei ole niin suurta kiirettä!

Et jotain hjelppiä mulle kiitos!
Kaikki vinkit ovat tervettulleita!
Kiitos jo etukäteen!

Joo nappasin pari linkkia mitkä mulle on ollu hyödyllisiä aloittaessa:
Fineli
EXRX
CyberCoach
Aloittelijoille ravitsemuksesta!
Hannibal_81 sanoi:
Olen ottanut pitkän kaavan tähtäimen et painoa pitäisi pudotella n. 30kg vuodessa. Massan hankimisella ei ole niin suurta kiirettä!
Joo ja aloita varovasti, syö paljon protskua ja treenaa kovaa, kun kuitenkin tavoitteenasi on polttaa se rasva eikä kaikki lihaksia.

Tsemppiä treeneihin!

Sitte noihin liikkeiden suoritustapoihin tuolta EXRX kannattaa suhtautua varauksella :jahas:.Mut kyllä ne hyviä on suurin osa. :)

Suosittelen Hannibal 81, että lainaat kirjastosta mahdollisimman paljon kehonrakennukseen ja laihduttamiseen liittyviä kirjoja, ja kannattaa kirjoittaa myös searchiin paljon erinlaisia hakusanoja, ja katso toisten ruokailuja jne.

Pikku hiljaa alkaa sitten perusasiat valaistua ja sitten voit tehdä hieman yksityiskohtaisempia kysymyksia.

tsekkaa FAQ ja täältä löytyy ohjelmia mielinmäärin, joista varmasti löytyy sinullekkin sopiva, tai mistä voit muokata sopivan. ravinnosta sen verta, että protskua kehiin, eikä mitään heseruokia tms.

lykkyä pyttyyn! :thumbs:

Back
Ylös Bottom