vinkkejä tarvitaan!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moro kaikille!eli vuoden vaihteesta aloitin kuurin 1500-1800 kaloria päivässä(proteiinia olen syönyt) ja joka päivä 30min-1h orbitrekillä.paino pudonnut 93kg-88,5kg (tavoite 80kg)olen 180cm pitkä.iski pelko perseeseen että ku läskit häviää jääkö mitään jäljelle...no hommasin sit kuntokeskuksen himaan ja nyt tarttis neuvoo miten parhaiten yhdistäisin puntin,trekkaamisen ja ruokavalion että kesällä olis ylimääräiset pois ja ehkä lihaa vähän lisää?kaloreita ajattelin nostaa hieman ja proteiinia saa vissiin vetää kaksinkäsin?muutama kesä on tullu piiloteltu kylkeä ja nyt se saa lähteä!

1500-1800 kaloria päivässä on hälyyttävän vähän. Ei varmasti jää lihaksistakaan mitään jäljelle noilla määrillä... 2000-2500 kcal päivässä mieluummin. "Proteiinia olen syönyt" (tulee lähinnä mieleen "uintia harrastan silloin tällöin")... :jahas: 2-3g/painokilo eli sun tapauksessa semmoista 160-250g päivässä. Kannattanee heittää päivän safkat vaikka tähän ja millaista treeniä olet tehnyt niin voipi joku neuvoa...

tonnikalaa menee n.5 purkkia paivässä proteiini juomaa trekkaamisen jälkee.normiruokaa syön töissä ja sen jälkeen.annokset tosin on naurettavan pieniä.miten ton puntin kanssa kannattaa pitkiä vai lyhyitä sarjoja?kiitos kun jeesaatte tietämätöntä!

Sarjat 6-15 toistoa, kannattaa vaihdella n. 4 viikon välein toistomääriä niin ei lihakset pääse tottumaan siihen samaan hinkkaamiseen ja kehitys pysyy yllä.

Dieetillä kannattaa reenata salilla samalla tapaa kun sitä lihasta on offillakin tarttunu. toi about 5kg/kk on ihan liian nopee tahti laihduttaa.

Back
Ylös Bottom