Vinkkejä rasvanpolttoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rybe
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
35
Hei, olen nyt 15 v ja alottelen salilla käyntiä. olen harrastanut koripalloa aktiivisesti neljä vuotta, mutta sain selkävamman takia 3kk sänkylomaa ja urheilukiellon lääkäriltä. nyt vasta päässyt vähitellen entiseen rytmiin. kuten sanoin olen vasta-alkaja ja haluaisin vaan kysäistä tämmöistä eli kun on sen verran rasvaa tarttunut vyötärölle kuukausien toimettomuuden jälkeen ja haluaisin saada rasvat pois ja entiseen kuosiin ennen kesää : :D . mietin vähän aikaa diettiä mutta ajattelin kysyä nyt mikä olisi paras vaihtoehto saada läski pois, koska olen nyt 173/62 nyt juuri on tullut roimasti pituutta ja uskoisin että dietti haittaisi pituuskasvua(ennuste 185). eli mitä suosittelisitte rasvanpoistoon?

ohjelmani on suunnilleen tämä:
maanantai : kuntosali, koris (2h)
tiistai : kuntosali, lenkki
keskiviikko : koris
torstai : kuntosali ja lenkkiä taas
perjantai : koris ja pitempi lenkki
lauantai : lähinnä kaveriporukassa koripallo
sunnuntai : on lepopäivä

joten kiitos mahdollisista vastauksista. (oli muuten eka posti :thumbs: )
EDIT: juu ja aamulenkin olen ajatellut lisätä

Eiköhän ne pienet vatsapöpperöt lähde jo noin aktiivisella liikunnalla automaattisesti parin kuukauden kulueaas pois! Mutta jos kuitenkin kaipaisit hieman vauhtia pudotukseen, niin jätä ilta hiilarit pois, eli älä syö enää viimeisellä ateriallasi pahemmin hiilareita, vaan enemmän rahkaa/tunaa jne.
Turhaan tonne on mitään aamuaerobisia IMO ottaa, koska liikut kummiskin noin paljon! Eihän keskiverto pakkislainen kestäisi pystyssä, jos joutuisi tommoiseen aerobiseen myrskyyn edes viikoksi. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom