Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
unreal sanoi:Himottaisi myös ostaa prätkä.... mutta olen kaatunut kunnon lipat pyörällä ja mällänny mopon kerran ja auton 2 kertaa.
Jos ostan m-pyörän tod näk jossain vaiheessa kolaroin senkin.
vekku sanoi:Minkä merkkinen käytetty(90-96) kyykky kannattaa ostaa? jammu, kawa, honda, suzuki... Huonoja/ hyviä puolia.
IronMind sanoi:Speksaas nyt vähän tarkemmin mihin tarkoitukseen ja minkä kokoluokan peliä olet ajatellut?
Honda VFR, Suzuki GSX-R ja Honda CBR nyt ainakin ovat koneen osalta kohtuullisen kestävän pelin maineessa, mikä lienee yksi tärkeimmistä ominaisuuksista yli 10 vuotiaissa pyörissä.
vekku sanoi:Ihan normaaliin ajoon...Matka-ajoon ja kaupungilla pörräämiseen. 600:n olis varmaan mulle hyvä näin aluks... CBR:ää oon kyl miettinyt... Noita on vissiin aika paljon liikenteessä...
dogi sanoi:Tuon ikäisistä pyöristä ehdottomasti CBR/VFR. Cebari on kokonaisuudessaan vähän pienempi, koneensa lisäksi fysiikaltaan siis. Jos tulet ajamaan enemmän yksin, cebari, jos kaksin, VFR. Kummassakin on kestävyydeltään aivan huippuluokan padat. Ja cebaria tosiaan kutsutaan corollaksi. Ei siksi että se olisi huono vaan siksi että noita 90-9X Cebareita on niin perrrkuleesti. Ja hyvästä syystä sanon minä.
vekku sanoi:Jeps... Kiitos kovasti :D Mitäs mieltä kawa zx 6r:stä??? vm. 95-->
dogi sanoi:Katupyöräni huolto maksoi viimeksi yli 500e ja ainoat uudet osat olivat tulpat joten revitään siitä vertailukohtaa ja huumoria
Kiitos, voitko myöntää vielä vaikka kympin alea tuosta jos tuon omat tulpat mukana?Kime76 sanoi:Mä voin vaihtaa tulppasi jatkossa alehintaan, sanotaan 420 euroa ja voin laittaa monikärkiset.
En muista mainitsinko mutta tietenkin huollossa vaihdettiin nesteet. Nyt kun oikein jäin miettimään tuota niin eteen tuli uudet jarrupalat (~25 euroa pari). Pointti on kuitenkin se että yksimukisessa pääsee huomattavasti vähemmällä työkuluissa. Vaikkakin tulpan vaihto on pieni homma niin esim. VFR:n etummaisiin on kohtuullisen hankala päästä käsiksi.Tai sitten jätit jotain kertomatta.
Niin. Ja monellako prosentilla esim. pääkaupunkiseudulla asuvista motoristeista on a) taitoa b) paikkaa c) työkaluja tehdä koneremppa? Ihan rehellinen arvio pitäen mielessä minkälainen keskivertomotoristi nykypäivänä on.Konerempan tekee itse rivi neloseen noin 1500 eurolla ja ainaski jamaha laulaa yksillä sisuskaluilla 150 tkm. Vertailuna enskan teetetty koneremppa 500-1000 euroa ja 60 tkm:n jälkeen uusiksi.
vekku sanoi:Mitä kaikkee kannattaa ottaa huomioon käytettyä pyörää ostaessa?
screwdriver sanoi:Siinä tietoa:
http://www.bajahill.net/mposto.html