Vinkkejä käsivarsitukien hakuun?

Eli siis en ihan tiennyt millä olis pitäny ettiä, kun siis homma on sellanen et mulla on sairaus jonka johdosta yleisesti ottaen luut on heikot ja ei "jousta" paljoa.

Joka tapauksessa muutama vuosi mentii ilman sen kummempia loukkaantumisia ja nyt olkavarren luu paukahti.

Onko mitään tietoa mistä sais ostettua/värkättyä tuet nimenomaan noihin olkavarren luihin, tuskin normi kyynärpää side tohon menee vai..? ei oo kokemusta en tiedä, suokaa anteeksi.

Ja jos nyt oikeanlaisia ei satuta valmistamaan nii saakohan noita jossain teettää?

Anteeksi threadin/kysymysten mahdollinen tyhmyys, mut sen verran tärkee asia mulle et kyselen nyt joka puolelta..:rolleyes:

Ootko kattonut täältä: www.respecta.fi
Löytyy suurimmista kaupungeista ja on apuvälineitä ja erilaisia tukia moneen lähtöön. Itse oon hommanut tuolta hyvän nilkkatuen, voittaa 100-0 kaikki urheiluliikkeiden yms. tarjoamat vastineet.

mitenköhän mä en oo tostakaan kuullu vaikka tässä on 15 vuotta leikitty erinäisten apuvälineiden, fysioterapeuttien ja tukien kanssa:D

kiitoskiitos, tuolta kaiken järjen mukaanlöytyy paras ratkaisu.

EDIT:

HAHA just mun tuurii.. Vuoden 2010 alusta lähtien luovumme omista tiloista Vaasassa ja asiantuntijamme palvelevat alueella pienemmissä palvelupisteissä tiettyinä vastaanottopäivinä.<-läppä?

Back
Ylös Bottom