Vinkkejä juuri minulle.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Huomenta,

Tänään olen päättänyt aloittaa kuntokuurin, tavoitteena varsinkin yläkropan lihasmassan kasvattaminen sekä rasvamäärän pienentäminen.

Miltä kuulostaa seuraavanlainen päiväohjelma.

Aamupala: Kahvi, muutama leipä tai kaurapuuro.

Lounas noin klo 12: Millon mitäkin, todennäköisesti pieni 400 gramman valmisruoka, esim. tonnikalapasta ja sitten lisukkeeksi jotain kevyttä esim. purkki ananasta.

Päivällinen noin klo 16: Hyvin samantapainen ruoka kuin lounaalla, ehkä hieman enemmän ruokaa tällä kertaa.

Treeni noin klo 19: Tunnin punttitreeni, juoksulenkki, kuntopyörää tai kuntonyrkkeilyä.

Iltapala noin klo 22: Leipä ja lasillinen esim. yogurttia tai vaikka mustikkakeittoa.

-------------------------------
Miltäpä tuollainen päivä kuulostaa, vinkkejä tuohon? Mitä lisäisitte, mitä poistaisitte?

Millainen hyöty on lisäproteiinivalmisteilla, jos vaikka punttitreenit on kolme kertaa vikkossa? Mitä suosittelette noista lisäravinteista ja vitamiineista minun tapauksessani.

Entä kuinka pahaksi on, jos vaikka sitten joka toinen viikonloppu nauttii sen 10 annosta alkoholia =) Kuinka pahaksi se on.

Auttakee :david: :ää :D

Lisätty pyynnöstä:

Sukupuoli: mies (nikki on hieman horjuvassa mielentilassa keksitty :D)
Ikä: 25
Paino: 77
Pituus: 177

Paino saattaa vähän hämätä, sillä olen aika kevytrakenteinen, joten usko tai älä tuohonkin painoon mahtuu ihan liikaa ihraa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom