Vinkkejä ja apua!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mm]
  • Aloitettu Aloitettu

mm]

Nonii, ois kiva saada asiantuntijoilta ja muutenkin asiasta tietäviltä vähän apua tuohon laihduttamiseen ja rasvanpolttoon.

Olen mies/poika 17 vuotta ja aamupaino on 102kg.

Tämän hetkiseen liikuntaan kuuluu

5 x Salia / Viikko
6 x Lenkki / Viikko
plus kaikki muu silloin tällöin.
Ruokavaliota en ole seurannut vielä mitenkään kummemmin.
Proteiiniä tullu syötyä runsaasti.

Salilla olen käynyt vuoden verran josta reilut 8kk säännöllisesti.
Ohjelmia on kokeiltu muutamia.

Penkistä nousee 85kg ja kyykky 127kg.

Nyt alkanut vaivaamaan vyötärön kohdalle kerääntynyt rasva kerros ja olis tosi hienoa saada vähän neuvoja! Avoin kaikille vaihtoehdoille ehdottomasti!

Kiitos etukäteen! :):puntti:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myös pituus olisi hyvä mainita.
Tuskin tuollaisella treenimäärällä hirveästi läskiä pitäisi olla?

Tolla pituudella ja noilla salituloksilla tuo satasen paino ei tunnu kovinkaa suurelta joten jos vyötäröltä haluaa pari hassua senttiä poies ni veikkaan et riittää ku vähennät vähäse hiilareita ja pikkase nostat lenkkeilyn kestoa ni pitäs kadota. Ja aina pitää miehellä olla muutama sentti ylimäärästä...naiset yleensä inhoo sellasia rasvaprosentti 2% köriläitä ;)

Lenkil pituus on siinä 30min - 60min välillä yleensä.
Ja jos pyörällä lähtee niin min. 20km.
Viime kesällä tuli pyöräiltyä sellaset keskimäärin 40km päivässä.
Tämän jälkee ku pyörä kausi loppu alkoi tuo rasva kerääntymää vähä turhan innokkaasti.. :)
Mut nyt alkaa se raju reeni kausi kesää varten.

Ja se asia mikä täs ehkä eniten mieltä kalvaa ni on se et tullu tuon pyöräily kauden jälkee tulemaan ilkeen näkösiä arpia vyötärölle. Jokainen luultavasti tietää mistä on kyse! Tätä asiaa yrittäny korjata jo pidemmän aikaa mutta enpä tiedä auttaako tuo laihduttaminenkaan asiaan paljoakaan.. Mutta yritys ei tule loppumaan, se on varma!

hhmmm..
Sä harrastat todella paljon liikuntaa, jolloin kaiken järjen mukaan painon ei pitäisi olla ongelma. Koska massaa kuitenkin kertyy tuonne vyötärön alueelle ilmeisesti vähän turhan paljon, tarkottaa se mun mielestä yksinkertaisesti sitä että syöt liikaa, tai oikeestaan syöt väärin. Laitat ruokailut kuntoon ja katot mitä syöt, varmasti lähtee ylimääräset kilot vyötäröltä.

Sitä oon tässä nyt just alkanutki hartaasti miettimää et pitääs toteuttaa joku hyvä kunnon dietti jolla sais vähä ylimääräst sit lähtee ja jättää noi hiilarit sit vähä vähemmälle..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom