Vinkkejä Herttoniemen saleista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ziru
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Heba!

Jo otsake kertoo mitä asiani koskee... näitä treenipaikkoja on varmaan kyselty jo miljoonia kertoja... Pahoitteluni.

Olen yrittänyt etsiä netin avustuksella saleja ko. alueelta, mutta niitä ei "hakureilla" montaa löytynyt. Sats löysin, mutta olen kuullut että se on ollut väliin aika täysikin. Yksi minulle tärkeä asia on että ilman lisäsäätämistä pääsisin treenaamaan silloin kun haluaisin. Ei tarvitisisi jänskätä mahdunko sinne ja muistanko varata paikan itselleni. Paikan imagolla varsinaisesti ei ole merkitystä, kunhan kaikki tarvittava löytyy.

Salilta ei tarvitse löytyä kaikkea mahdollista tarjottavaa vaan se itse sali olisi kaikkein tärkein. Aerobisen voin tehdä lenkeillä ja uimassa esimerkiksi. Toki hyvä henki salilla olisi todella kiva asia, mutta olisihan se kiva jos pahaa katsetta ei kilpaa siellä kanssaihmisille jaettaisi.

Kiitän ja kumarran! :worship:

Roiuhupellossa on Wold Class niminen sali, ja itiksessä East Body, jolla itsekin käyn ainakin tämän kesän.
Kumpaisessakin paikassa on vallan mainio henki.

Itse käyn siinä herttoniemen 24h shelliä vastapäätä olevalla salilla. Herttoniemen Fintnes Club tms. Magneettikortilla 05.30-23.30 pääsee treenailemaan eikä liian täyttä tunnu olevan koskaan. Varsinkin hieman myöhemmin illalla saa melko yksikseen touhuta.
Kaikki tarvittava löytyy ja tunnelma on hyvä.
Päivystykset on joskus iltapäivisin ja alkuilloista jolloin voi sen kortin käydä hakemassa. Tarkempia aikoja en muista, mutta paikanpäältä se selviää.

Yleinen keskustelu-osiolla thread Sen ja sen kaupungin salit. Sieltä löytyy, ei tehdä tänne omaa threadia.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom