Viljaton kehonrakennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fundiman
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta jos ei ole tarvetta niin miksi jättää kokonaan pois?
En minäkään pahemmin pupujenruokaa syö mutten sitä kokonaan pois jätä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No itse jätän viljat pois ainaisten vatsakipujen,hyvin löysän vatsan takia ja jospa tuo naamakin rupeisi vähän paranemaan ainaisista finneistä :D

- - - Updated - - -

Aika monilla tässä ketjussa kirjottaneilla taisi olla ihan oikeita ongelmia viljojen kanssa? Itselläkin joku mystinen diagnosoimaton gluteenivamma
(keliakiatesti näytti negatiivista mutta viljat tulee pikalähetyksenä pihalle), niin siksi olen ihan mielenkiinnosta
seuraillut.
No itse kyllä olen huomannut löträäväni
Mites muuten teillä muilla viljattomasti/ gluteenittomasti syövillä menee makrosuhteet? Syöttekö suhteessa enemmän rasvaa kuin "perusruualla" ollessanne?
No itse olen huomannut että perus rypsiöljyä menee huomattavasti enemmän vaikka viljaton ollu vasta parisen viikkoa

Mutta jos ei ole tarvetta niin miksi jättää kokonaan pois?
En minäkään pahemmin pupujenruokaa syö mutten sitä kokonaan pois jätä.

Ehkä kannattaisi. Se ei ole pelkkää laihduttavien keski-ikäisten naisten hömpötystä vaan vaikuttaa ihan suoraan palautumiseen ja jos se ei ole itselle oleellinen seikka, niin miksi edes vaivautua salille? Toisaalta on kai sekin joku syy käydä salilla, että pysyy kunnossa vaikka syö miten sattuu. Mutta silloin jättää puolet kropan potentiaalista käyttämättä.

Ja en nyt puhu, että jollain salaatinlehdellä mavesta nousee 10kg lisää vaan, että kun käyttää koko hevi-osaston antia monipuolisesti. Helpoin keino tutustumiseen on tehosekoittimen käyttö. Ei vaikuta niin paljoa näläntunteeseen, joten myös kaloripitoinen ruoka uppoaa. Toisaalta kiristelykaudella helpottaa näläntunnetta ihan eri lailla, kuin pelkkä ruuan vähentäminen.

Mites muuten teillä muilla viljattomasti/ gluteenittomasti syövillä menee makrosuhteet? Syöttekö suhteessa enemmän rasvaa kuin "perusruualla" ollessanne?

Aika paljon menee rasvaa, mutta lähinnä siksi että tulee puputettua avokadoa ja pähkinöitä suht runsaasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom