Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten nuo saat hommattua? :S riisistä max 300-400cal varmaan sitten lihat :S voitko heittää pari esimerkkiä tähän mistä kaikkialta kaloreita hommaat itse tutkinut tätä paleoruokavaliota vasta kymmenisen tuntia ,mutta mistään ei löydy esimerkkejä ruoka-aineista josta sitten vetää kalorit tonne 3000 :S enemmän juuri laihduttajille syömis vinkkejä joita vältän tottakai :DHelmikuusta 2013 olen ollut viljattomalla ruokavaliolla (nykyisin myös kananmunaton ja maidoton). Tuonne paleo-ketjuunkin jo kirjoittelin, mutta todetaan nyt tässäkin, että kalorit oli parhaimmillaan 3500 päivässä. Pastaa en ole syönyt yhtään yli vuoteen, gluteenitonta leipää silloin tällöin.
edit. en tosin ole kehonrakentaj
mistään ei löydy esimerkkejä ruoka-aineista josta sitten vetää kalorit tonne 3000 :S enemmän juuri laihduttajille syömis vinkkejä joita vältän tottakai :D
Jos jollain ei ole oikeasti terveydellistä syytä syödä gluteiinitonta ruokaa, niin miksi se täytyy ruokavaliosta poistaa? :o
Jos kauraa saa vetää niin Instant Oats menee juomalla helvetin helposti. Ei pitäisi olla kaloreiden kaa ongelmia.
Meinaat perus kaurahiutaleita?
Meinaat perus kaurahiutaleita?
Mun mielestä mennään metsään kun ruokavaliosta tehdään yksipuolista ellei sitten ole juurikin terveydellisien ongelmien takia vältettävä tiettyjä ruokia.
Mun mielestä mennään metsään kun ruokavalioon kuuluu joka päivä 10 ruisleipää metukalla ja juustolla ;)
Mun mielestä mennään metsään kun ruokavaliosta tehdään yksipuolista ellei sitten ole juurikin terveydellisien ongelmien takia vältettävä tiettyjä ruokia.