viking powerin käyttökelpoisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
kävin tänään paikallisessa luontaistuote kaupassa aikeissa ostaa palutusjuoma-setin (normaali fast)...sitten myyjä tuli ja sanoi että ota mieluummin viking poweria, saat sen 20% alella...no minulla mielenkiinto heräsi kun en ole kyseistä tuotetta ikänä kokeillut... sitten tuli mieleen että miksi he sitä hintaa alentavat...kysäisin että mikä on päiväys, myyjä luki nöyrällä äänellä 25.1.2004, sitten päätti antaa tuotteen puoleen hintaan...sain siis 4.5 kg vikingiä 52 euroon!

kysymys kuuluu, onko käyttö kelpoista vaikka päiväys menee kohta umpeen? kysyin myyjältä, että annatko sanasi tuotteen kelpoisuudesta, hän antoi, sanoi että kuivat tuotteet eivät mene niin helposti miksikään...kuulemma päiväykset ovat vain siinä koska laki käskee niin...jokuhan siinä on oltava päivämäärän kohdalla...

eli juonkos vai palautanko takaisin, sanoi että hae toinenkin pussi jos tuote maistuu...mielestäni sain suht' edulliset kaupat tehtyä mikäli tuote on käyttökelpoista...
:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kumpikohan päiväys siinä oli:
  • parasta ennen xx.xx.xxxx
    vai
  • viimeinen käyttöpäivä xx.xx.xxxx?
Jos oli parasta ennen, niin tuote on parhaimmillaan ennen ko. päivää, mutta käytettävissä senkin jälkeen.

Originally posted by JohnnyB
Kumpikohan päiväys siinä oli:
  • parasta ennen xx.xx.xxxx
    vai
  • viimeinen käyttöpäivä xx.xx.xxxx?
Jos oli parasta ennen, niin tuote on parhaimmillaan ennen ko. päivää, mutta käytettävissä senkin jälkeen.

parasta ennen siinä lukee...eli eikun juomaan?

PS. tossa sanotaan mun painoiselle (85kg-100kg) että kuuluisi ottaa 1.5 dl ennen treeniä ja treenin jälkeen...onkos nyt välttämätöntä ottaa ennen treeniä...palautusjuomaksi lähinnä tuota halusin...

Kyllä se on pakko ottaa myös ennen treeniä, jos kerran ohjeessa niin sanotaan!

PS: ;)

Originally posted by JohnnyB
Kyllä se on pakko ottaa myös ennen treeniä, jos kerran ohjeessa niin sanotaan!

PS: ;)

ok...mä aattelinkin että tää tankkausvaihe on vaan hyvä keino saada tyhmät bodarin klopit kuluttamaan poskettomia määriä tonyn proteiinihormooneja....

Originally posted by arni
ok...mä aattelinkin että tää tankkausvaihe on vaan hyvä keino saada tyhmät bodarin klopit kuluttamaan poskettomia määriä tonyn proteiinihormooneja....
No en menis nyt ihan noinkaan sanomaan.....noi gainerit on ainakin musta hiton hyviä tankkaus juomia ennen reeniä. Itse otan yleensä puol tuntia ennen reeniä pläjäyksen ja reeni menee aina hyvin/pumppi on aivan erilainen kuin ilman.

Että ei se puppua ole.

tuli tuossa vaan mieleen kun tuo viikingi sisältää kreatiinia että voiko sitä ottaa koko ajan ilman taukoa? kuitenkin omat kreatiinivarastot täyttyvät melko nopeasti(?)...vai onko tuo määrä niin pieni (5g/100g)että siitä ei ole haittaa vaikka ottaisikin pitemmän aikaa putkeen?...ei ole tuohon kreaan vielä aikaisemmin tullut tutustuttua...jos ottaisin palautusjuomaksi tuon viikingin niin tulisi 4 kertaa viikossa n. 5-7g kreaa...

Toki omat krea varannot täyttyvät ja se on tarkotuskin. Voit käyttää jatkuvasti ainakin ton 4,5 kg sit pidä tauko kreatiinin kans jos haluut ei toki ole pakko pitää sittenkää....

Ei niillä päiväyksillä niin väliä ole protskujen ja maltojen kanssa. En ole kuullut keneltäkään, että pilaantuisivat. Joku asiantuntija joskus selitti, että pitoisuudet vaan laskee.

Mulla on ollut joskus jotain monta vuotta vanhaa maltoa kaapissa, eikä sillä saanut edes pakkia sekaisin. Nyt vetelen hyvällä omalla tunnolla kaseiinia, jonka sain puoleen hintaan kun päiväys on loppumaisillaan.

Originally posted by Tiedz
No en menis nyt ihan noinkaan sanomaan.....noi gainerit on ainakin musta hiton hyviä tankkaus juomia ennen reeniä. Itse otan yleensä puol tuntia ennen reeniä pläjäyksen ja reeni menee aina hyvin/pumppi on aivan erilainen kuin ilman.

Että ei se puppua ole.

Lue, jos et ole lukenut proteiiniä ennen treeniä threadi. Koita sitten niitä ohjeita vaikka ihan vain huvin vuoksi. Muutenkin todella asiallinen threadi ja yksi parhaista mitä pakkiksella löytyy ravitsemuksesta/lisäravinteista.

ps. en nyt jaksa ettiä linkkiä. Pistä hakuun.

No ei todellakaan ole! Jos hinta laskee 50% ja pitoisuus vaikka 7% niin onko sillä silloin sun mielestäsi väliä? Ootko ajatellut että sitä jauhoa voi vaikka kiskoa sen 7% enemmän niin saa saman satsin protskua. :wall:

se on hyvä et tiet paljonko ne pitoisuudet laskee:worship: :aasi:

Lightweight sanoi:
Lue, jos et ole lukenut proteiiniä ennen treeniä threadi. Koita sitten niitä ohjeita vaikka ihan vain huvin vuoksi. Muutenkin todella asiallinen threadi ja yksi parhaista mitä pakkiksella löytyy ravitsemuksesta/lisäravinteista.

ps. en nyt jaksa ettiä linkkiä. Pistä hakuun.
No jospa lähetään siitä, että gainerit sisältää hiton paljon enemmän hiilareita kuin protskuja niin voinen sanoa, että tankkarina toimii hiton hyvin.. gainers fuelin profiili on ainakin per annos..n.30 prot ja 70 hiilari...joten ota itse asiasta selvää. :rolleyes:

Tiedz sanoi:
No jospa lähetään siitä, että gainerit sisältää hiton paljon enemmän hiilareita kuin protskuja niin voinen sanoa, että tankkarina toimii hiton hyvin.. gainers fuelin profiili on ainakin per annos..n.30 prot ja 70 hiilari...joten ota itse asiasta selvää. :rolleyes:
Ja viikingissä/muscle +:ssa 50-50.

oujee

edelbrock sanoi:
Ei niillä päiväyksillä niin väliä ole protskujen ja maltojen kanssa. En ole kuullut keneltäkään, että pilaantuisivat. Joku asiantuntija joskus selitti, että pitoisuudet vaan laskee.

Mihinkähän ne proteiinit ja hiilihydraatit karkaa sieltä pussista??? :lol2:

pori1980 sanoi:
se on hyvä et tiet paljonko ne pitoisuudet laskee:worship: :aasi:

No kai sen nyt tajuaa tyhmempikin, jos ei tavara vaikuta. Mä ainakin huomaan kropassani aika helposti muutokset ravinnosta. Ellet kuulu siihen joukkoon, joka laskee pilkuntarkasti joka ikisen kalorin ja ravintoaineen. Sitä paitsi ei pitoisuudet sen päivämäärän jälkeen dramaattisesti tipu, vaan ne laskee hiljalleen pitkän ajan kuluessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom