Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä itse animaatioita katso tai sarjakuvia lue... Vuosia kun viimeksi katsoin animaation, Ice Agen katsoin joskus 15 v ja en kehdannut kertoa muille.
Mulla on vähän sama juttu. Joskus saatan jonkun animaation katsoa yksin pimeässä ja silloinkin vedän verhot eteen ja pussin päähän, ettei kukaan varmasti tunnista ja kuuntelen kuulokkeilla ettei naapuri kuule. Olisi miehisyys iäksi mennyttä jos joku saisi tietää minun, ison miehen, katsovan animaatioita. Sarjakuvat on vielä pahempia. En edes lue lehtiä, etten vahingossakaan törmää sarjakuvaan.En kyllä itse animaatioita katso tai sarjakuvia lue... Vuosia kun viimeksi katsoin animaation, Ice Agen katsoin joskus 15 v ja en kehdannut kertoa muille.
Fingerpori on ainoa oikeasti hauska suomalainen sarjakuva mitä itse tiedän.
Fingerporin vitsejä pidän kuivina, tyyliin: "Kävin kaupassa" "Mitäs hait?" "Mitäs tässä...". Nauroin katketakseni joskus tuollaisille.
Yhtään Viivi & Wagneria en oo (muistaakseni?) koskaan lukenu, enkä lue.
Voi olla, että menettää vaikka mitä, mutta pidetään nyt tämä linja kun on kerta aloitettukkin :D