Viivi ja Wagner haters club

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiewi
  • Aloitettu Aloitettu
Ice agekin on "lapsille" mutta siihen on sisällytetty kohtia joista myös aikuiset voivat nauttia, sama se on sarjakuvissakin, vaikka ne olisi tehty lapsille niin kyllä niistä aikuisetkin saavat iloa irti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kyllä itse animaatioita katso tai sarjakuvia lue... Vuosia kun viimeksi katsoin animaation, Ice Agen katsoin joskus 15 v ja en kehdannut kertoa muille.

En kyllä itse animaatioita katso tai sarjakuvia lue... Vuosia kun viimeksi katsoin animaation, Ice Agen katsoin joskus 15 v ja en kehdannut kertoa muille.
Mulla on vähän sama juttu. Joskus saatan jonkun animaation katsoa yksin pimeässä ja silloinkin vedän verhot eteen ja pussin päähän, ettei kukaan varmasti tunnista ja kuuntelen kuulokkeilla ettei naapuri kuule. Olisi miehisyys iäksi mennyttä jos joku saisi tietää minun, ison miehen, katsovan animaatioita. Sarjakuvat on vielä pahempia. En edes lue lehtiä, etten vahingossakaan törmää sarjakuvaan.

Fingerpori on ainoa oikeasti hauska suomalainen sarjakuva mitä itse tiedän.

Olen kyllä täysin samaa mieltä. Vaimokin naureskelee noille mitä sanomalehdissä on, joko olen vähän tyhmä tai sitten mulla on vain paska huumorintaju kun ei naurata pätkääkään. Fingerpori pirteä poikkeus tässä!

Tosta vaan http://oglaf.com/cumsprite1.html next pagea klikkailemaan eilen löysin tuon sarjakuvan ja siinä on kans ihan hauskoja oivalluksia :D ei kylläkään lapselle viittisi näyttää mutta aikuisen näkökulmasta omasta mielestä hauska.

Kyllä, viivi ja wagner on todella syvältä! Vihaan niitä! Vihaan! Vihaan! Ne "vitsit" on uskomattoman huonoja ja typeriä ja hahmot puisevia. Fingerpori ja J. Tiluksen "pääasioita" taas rokkaa..

Joo, V&W lopetti olemasta hauska (paitsi harvoin) jo vuosia sitten. Fingerpori on rautaa. Ja Karvisesta väännetyt Garfield without Garfield ja lisäksi tämä:

karminen.jpg

Täällä jotkut sarjis-professorit oli provotellut, en vain ole kiinnostunut sarjakuvista, ollut aikoihin itseasiassa. Joskus 10-vuotiaana ihan innoissaan luki jotain Don Rosaa, nyt en viitsi lukea ollenkaan. Fingerporin vitsejä pidän kuivina, tyyliin: "Kävin kaupassa" "Mitäs hait?" "Mitäs tässä...". Nauroin katketakseni joskus tuollaisille.

Avatarissani on joo Repe Sorsa, vähän sama asia kuin että jos rekisteröityy pakkikselle 2005, niin sitten on kanssa treenannut kovaa kuntosalilla vuodesta 2005, vaikka tosiasiassa olen treenannut 2008 puolivälistä enenmmän kuin kerran viikossa...

Fingerporin vitsejä pidän kuivina, tyyliin: "Kävin kaupassa" "Mitäs hait?" "Mitäs tässä...". Nauroin katketakseni joskus tuollaisille.

Ei ne kuivia oo... Eikä ton tyylisiä ollenkaan. Hyvin keksittyjä, ite en ainakaan pystyis olla yhtä "nokkela" noin monta kertaa. Sitä paitsi niitä ymmärtää tämmöset suomalaiset urpotkin, toisin kun joitain yli hilseen meneviä piilotettuja sanomia sisältäviä sarjiksia.

Sitten kaikki muka klassikot, Calvin&Hobbes jne. on kyllä ihan täyttä paskaa. Ei naurata eikä itketä kyllä yhtään.

Yhtään Viivi & Wagneria en oo (muistaakseni?) koskaan lukenu, enkä lue.
Voi olla, että menettää vaikka mitä, mutta pidetään nyt tämä linja kun on kerta aloitettukkin :D

Tämä on kyllä just sopiva täti mölliskölle:lol2:
1135245918454.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom