Viive uusien postien näkymisessä/toimintahäiriö?

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
Mikä vikana, kun ainakaan äsken vielä ei uusin postaukseni näkynyt Lapin vahvin mies -ketjussa, vaikka threadilistaus näyttääkin, että olen postittanut ko. ketjuun viimeksi? Olen yrittänyt hakata refreshiä, mutta ei auta. Taisi muuten joku muukin valitella pitkistä viiveistä tällä hetkellä jossain muussa ketjussa.

EDIT: Vai bugaako meikäläisen selain kenties...? :nolo:

Mä oon tässä jo useampaan ketjuun replynnyt ja itse en ainakaan ole huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa.

Itse asiassa minullakin toimivat muut ketjut ihan normaalisti, kun nyt tarkemmin ajattelen - mutta tosiaan tuossa mainitsemassani ketjussa ei edelleenkään näy viimeisin postaukseni, vaikka viesti lähti ihan normaalisti, ja etusivun ketjulistaus tosiaan ilmoittaa, että olisin siihen ketjuun viimeiseksi postannut... Mystistä :confused:

EDIT: Nyt tuo threadilistaus ilmoittaa, että Leader-heraproteiini -ketjussa olisi viimeisimpänä animal1234:n postaus, mutta minulla ei sellaista näy, vaan viimeisenä on jesuiitan posti (tämä siis klo 18.49, tuo animal1234:n posti on etusivun mukaan lähetetty 18.44.). Outoa... :xfilesmusiikki:

Toimiiko muilla Operan käyttäjillä normaalisti Operan viimeistä edellinen versio? Jos vika on tosiaan selaimessa?

EDIT2: Nyt näkyy normaalisti myös tuo Leader-ketju.

Joku bugi siellä oli, se näytti että ketju olisi kaksisivuinen, mutta ei antanut avata kakkossivua. Sitten kun heitin tuon oman testireplyni sinne, niin sun viesti ilmaantui näkyviin. Mystistä, mutta menen ja deletoin nyt tuon oman viestini. Ehkä Mike ja Vaikea? saa selvitettyä mikä tuon teki...

Mike sanoi:
Juu, softa tekee hyvin harvoin mutta joskus kuitenkin tuommoisen omituisen bugin, missä kakkossivun eka viesti näkyy vasta kun ketjuun replyää.

Olen tähän omalla kohdallanikin joskus törmännyt, nyt kun tarkemmin muistelen. Ei todellakaan kovin usein tuollaista tapahdu.

Jotain jumimista tuntuu nyt olevan sillä esim kirjoittamani viestin esikatselu toiminto kestää niin kauan että menee hermo... Samoin tuo viimeinen viesti ei tunnu päivittyvän kovinkaan nopeasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom