Larsenin XO (n.57e) konjakkiin petyin, ei vaan maistunut mulle. Ensi kerralla ostan jotain muuta.
Hennessy VSOP on parempaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Larsenin XO (n.57e) konjakkiin petyin, ei vaan maistunut mulle. Ensi kerralla ostan jotain muuta.
Itse olen suurta yleisöä seuraten nauttinut jääkylmästä, huuruisesta Russian Standard-pullosta kaadettuja hömpsyjä teräviä. Kirkkaiden kanssa itsellä estetiikka nousee makua merkittävämmäksi (ei mistään muovishotista maiskutellen). Valitettavasti olen hieman jäävi vertailemaan vodkia, en maista/aisti juurikaan eroja saman vahvuusluokan kirkkaissa vodkissa. Pontikat, saket tai perunaviinat kyllä erottaa.mitkä vodkamerkit kannattaisi säästellä snapseiksi?
Minusta drinkeissä on ihan sama mitä vodkaa käytät, jos maustettuja vodkia ei sotketa tähän. Normipulliaisen suulla maku ei juuri muutu, vaikka mitä vodkaa käyttäisit. Jos jotain siis suosittelee, niin osta halpaa ja panosta likööreihin ja muihin viinoihin.Mitkä vodkat sopii parhaiten kotibaarin drinkkien sekoitteluun ja mitkä vodkamerkit kannattaisi säästellä snapseiksi?
Osaako joku muuten hyvin perustella miksi Single malt -viskit ovat parempia kuin blendit? Entä ne oikein kalliit blendit, löytyykö niistä kilpailijaa single malt -viskeille?
Itse siis toki aloitin single malt -viskeistä, mutta koska en ole juonut juuri blendejäkään, niin en osaa täysin makuaistimusten perustella väittää blendejä vastaan.
Shotteina juotaviksi ehdottomasti parhaat on Russki Standard Imperia ja Russki Standard Platinum. Kumpikin taitaa olla alkon tilausvalikoimassa vaan ja aika suolasen hintasia, joten kannattaa hakea ulkomailta, jos vaan voi.Mitkä vodkat sopii parhaiten kotibaarin drinkkien sekoitteluun ja mitkä vodkamerkit kannattaisi säästellä snapseiksi?
Single maltit kun ovat yhdessä ja samassa paikassa tehty samoista raaka-aineista, niin kullakin viskillä on oma makunsa ja luonteensa joka sitten vaihtelee lähinnä sen mukaan missä päin skotlantia se on tehty. Blendit ovat enimmäkseen niin tylsiä ja samanlaisia kaikki.
Mitäs toi Platinumi maksaa alkossa?Shotteina juotaviksi ehdottomasti parhaat on Russki Standard Imperia ja Russki Standard Platinum. Kumpikin taitaa olla alkon tilausvalikoimassa vaan ja aika suolasen hintasia, joten kannattaa hakea ulkomailta, jos vaan voi.
Mitäs toi Platinumi maksaa alkossa?
Netistä sellainen kuin isokaato sivusto. Sieltä löytyy alkon väkevien hinnat.
Juu eipä löydy, mutta taitaa se olla aika kallista ku normi standardi maksaa sen 23egeä. Just tossa paikallisessa marketissa oli 10e puteli tota normia ja standardia 19e. Pitänee kaapata pari pulloa platinumia mukaan.Ei löydy Platinumia, taitaa olla tilausvalikoimaa.
Tekisi mieli opetella viskiä juomaan, mutta mites homma kannttaisi hoitaa? Vedellä lantraamalla aluksi, vai onko jotain sellaisia merkkejä joilla on helpompi aloittaa? Raakana on ainakin vielä toistaiseksi niin pahaa ettei voi nautinnoksi kutsua:D
Nojoo mutta kyllähän se suurimmalle osalle ensimmäisellä kerralla aikamoiselta myrkyltä maistuu.Pitääkö sitä väkisin juoda vaikka ei tykkäis mausta? Joillekki ei vaa viskit sovi.
Osta vaikka pieni pullo Lord Calvertia ja maistele sitä varovasti hiljalleen totutellen. Ei vettä eikä jäätä sekaan.Tekisi mieli opetella viskiä juomaan, mutta mites homma kannttaisi hoitaa? Vedellä lantraamalla aluksi, vai onko jotain sellaisia merkkejä joilla on helpompi aloittaa? Raakana on ainakin vielä toistaiseksi niin pahaa ettei voi nautinnoksi kutsua:D