uusi diehard...No kattohan sen...ei mitään uutta oikeestaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä siinä oli virheellistä? Tiedän vaan sitten huomenna, kun menen katsomaan, ettei tule omaksuttua väärää oppia. ;)Olihan siinä sentään tatuointejen merkityksestä jotain, joka sekin oli virheellistä tietoa ainakin osittain. Ei ollut mun juttu.
Tästä olen eri mieltä. Mua rupeaa vaivaamaan jos joku sanoo ennen leffan katsomista, että leffassa annetaan virheellistä tietoa. Ei pysty keskittymään samalla tavalla, kun mieli lähtee kesken leffan pohdiskelemaan "missä mättää"? Kokemuksesta tiedän, ja en mahda asialle mitään.Eastern Promises ei kuitenkaan ole mikään dokumentti eikä tuo alamaailman kuvaileminen siinä mielestäni muutenkaan ns. pääpointti, joten ei kyllä häirinnyt yhtään jos nyt olen saanut jotain "virheellistä" tietoa. Voin vakuuttaa, että ei vaikuta katseluelämykseen, juoneen tai loistaviin henkilöhahmoihin yhtään. Minusta kaikki pääosien esittäjät onnistuivat erinomaisesti. Erityisesti suosittelen kiinnittämään huomiota päänaishenkilön enoon, hauska hahmo.
Tästä olen eri mieltä. Mua rupeaa vaivaamaan jos joku sanoo ennen leffan katsomista, että leffassa annetaan virheellistä tietoa. Ei pysty keskittymään samalla tavalla, kun mieli lähtee kesken leffan pohdiskelemaan "missä mättää"? Kokemuksesta tiedän, ja en mahda asialle mitään.
Minä olenkin minä. :D
Nimenomaan tätä tarkoitin.Sun katseluelämykseen on vaikutettu etukäteen, se on eri asia kuin että kesken leffan alkaisi joku vaivaamaan.
Edit: pistin hymiön, koska inhoat niitä.