Viimeksi katsomasi elokuva?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Hostel 2

Ihan ok.

Alpha Dog, ihan jees. Lähinnä tositapahtumiin perustuvan juonen takia, miten v***n tyhmiä ihmiset jenkeissä voivatkaan olla.

Oceans 13 :3: suunnilleen samaa tasoa kuin aikaisemmat

Alpha Dog, hyvä leffa. Ihmis hengellä ei ole näköjään paljon arvoa jenkeissä, koskettava elokuva.

Eilen katoin Zozon ja Mene,näe,elä:n. Molemmat oli kyllä hyviä pätkiä, vähän samantyyppisiä. Zozo oli ehkä hiukan kevyempi ja elämänmyönteisempi, sisälsi myös joitakin fantasiaelementtejä. Mene,näe,elä taas oli todella koskettava ja upea elokuva.
Eli Mene,näe,elä :4: ja Zozo :3:

Stir Crazy. Kyl tää junnuna oli ehkä hauskempi, mut tulipahan taas katsottua.

Olihan siinä sentään tatuointejen merkityksestä jotain, joka sekin oli virheellistä tietoa ainakin osittain. Ei ollut mun juttu.
Mikä siinä oli virheellistä? Tiedän vaan sitten huomenna, kun menen katsomaan, ettei tule omaksuttua väärää oppia. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eastern Promises ei kuitenkaan ole mikään dokumentti eikä tuo alamaailman kuvaileminen siinä mielestäni muutenkaan ns. pääpointti, joten ei kyllä häirinnyt yhtään jos nyt olen saanut jotain "virheellistä" tietoa. Voin vakuuttaa, että ei vaikuta katseluelämykseen, juoneen tai loistaviin henkilöhahmoihin yhtään. Minusta kaikki pääosien esittäjät onnistuivat erinomaisesti. Erityisesti suosittelen kiinnittämään huomiota päänaishenkilön enoon, hauska hahmo.

City of god:4:
Hyvä leffa, kannattaa kattoo.

Eastern Promises ei kuitenkaan ole mikään dokumentti eikä tuo alamaailman kuvaileminen siinä mielestäni muutenkaan ns. pääpointti, joten ei kyllä häirinnyt yhtään jos nyt olen saanut jotain "virheellistä" tietoa. Voin vakuuttaa, että ei vaikuta katseluelämykseen, juoneen tai loistaviin henkilöhahmoihin yhtään. Minusta kaikki pääosien esittäjät onnistuivat erinomaisesti. Erityisesti suosittelen kiinnittämään huomiota päänaishenkilön enoon, hauska hahmo.
Tästä olen eri mieltä. Mua rupeaa vaivaamaan jos joku sanoo ennen leffan katsomista, että leffassa annetaan virheellistä tietoa. Ei pysty keskittymään samalla tavalla, kun mieli lähtee kesken leffan pohdiskelemaan "missä mättää"? Kokemuksesta tiedän, ja en mahda asialle mitään.

Minä olenkin minä. :D

Tästä olen eri mieltä. Mua rupeaa vaivaamaan jos joku sanoo ennen leffan katsomista, että leffassa annetaan virheellistä tietoa. Ei pysty keskittymään samalla tavalla, kun mieli lähtee kesken leffan pohdiskelemaan "missä mättää"? Kokemuksesta tiedän, ja en mahda asialle mitään.

Minä olenkin minä. :D

No nyt sä tiedät, että siinä on jotain "vialla". Mutta jos et tietäisi, luulen ettet huomaisi jos aihe ei ole erityisen tuttu. Minä en asiasta perus nettinörttitietoa enempää tiedä, enkä häiriintynyt. Sun katseluelämykseen on vaikutettu etukäteen, se on eri asia kuin että kesken leffan alkaisi joku vaivaamaan.

Death proof :3: Ensimmäinen tarina ****, toinen alkoi jo kyllästyttämään.

Hostel :1: Missään osaalueessa ei kehumista. Kelasin puolenvälin jälkeen loppuun. Saman yök-asian ajaisi jonkun leikkauksen kuvaaminen.

Pirates 3 :2: Aivan liian pitkä. Merirosvoissa olisi aihetta kyllä useampiinkin leffoihin, mutta tässä on niin saman toistoa. Nämä vitsit on jo nähty.

Pitkät kihljaiset :5: Leffa näyttää niin hyvältä, upeita kohtauspaikkoja ja hieno värimaailma. Juoni ja tarina vähän lapsellinen, mutta niin koskettava että vetosi.

Sun katseluelämykseen on vaikutettu etukäteen, se on eri asia kuin että kesken leffan alkaisi joku vaivaamaan.
Nimenomaan tätä tarkoitin.
lostit (6).gif

Edit: pistin hymiön, koska inhoat niitä.

Hostel 2...ihan jees leffa, Vera oli hottis:rock: Ykkönen oli ehkä kuiteski parempi...

Toisaalta tämä on varmaan väärä ketju luettavaksi jos pelkää katselunautinnon menevän piloille. Eastern Promisesia kuvaillessani tiesin toki ettei mistään dokumentista kyse ole, minäkin sentään erotan elokuvan ja dokumentin toisistaan. Peilasin lähinnä tuntemuksia siltä pohjalta, mitä leffalta odotin ja mitä siltä loppu pelissä sain. Tämä sai minut tuntemaan pettymystä elokuvaa kohtaan. Kannattaa myös muistaa että nämä ovat ns. makuasioita jolloin toisen totuus voi poiketa rajustikin toisen totuudesta. Ja tosiaan Ultimecia, voitko hieman perustella noita loistavia henkilöhahmoja ja juonta? Mikä niissä sitten loistaa sinun mielestäsi?

Widowmaker, kerros nyt kuitenkin mulle mikä oli Eastern Promisesissa virheellistä tatskojen suhteen ennen kuin tulen hulluksi.
lostit (5).gif

Juu, tiedostan ettei leffa ole mikään dokumentti, mutta silti...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom