Viimeksi katsomasi elokuva?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Tais olla tuo Ratatouille (vai miten se kirjoitetaankaan).)

Sama. Ihan hyvä pätkä mutta pakko sanoa että olen nähnyt paljon parempiakin Disneyleffoja. Sanoma oli perinteinen ja vastakkain hyvä ja paha mutta siltikin vähän erilainen disneyleffa. Ruokajutut oli hyviä ja muutenkin piirrokset hienosti tehtyjä, miltei tunsi Pariisin vaikka kyse oli vain piirrospariisista.

Heat. Ai vittu tä on kyllä hyvä. Joskus ala-asteella nähny tän ekan kerran, nyt sai vähän enemmän irti. Kolmetuntinen leffa, eikä kyllästyttäny missään vaiheessa.

Teksasin moottorisahamurhaaja - Pahan alku

Oli kyllä melkosta kuraa, partneri pärisi ja ihmiset huusi...

Let's Go To Prison
Erihyvä hassutteluleffa.

Musta jää :3:

Äsken just lopetin Lonely hearts killersin. Ihan kelpo pätkä. Mutta eilinen Muiden elämä oli loistava!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
American Gangster.

Ihan semi-ok. Pettymys odotuksiin nähden kuitenkin. :3:

Eastern Promises. Ihan paska.
Nyt kiinnostaisi kyllä kuulla jotain perustelujakin, tuo oli yksi parhaimpia aikoihin näkemiäni elokuvia.
Torstaina oon menossa katsomaan. Täältäkin suunnasta haluaisin kuulla perustelut huonoudelle...Kaikki sitä ovat meinaan kehuneet, jotka ovat käyneet bongaamassa.

Nyt kiinnostaisi kyllä kuulla jotain perustelujakin, tuo oli yksi parhaimpia aikoihin näkemiäni elokuvia.

Mun mielestä ensinnäkin toi leffa oli tylsä. Juoni oli loppupeleissä aika skeidaa. Sitäkin enemmän häiritsi paskat näyttelijävalinnat; okei, Viggo oli hyvä, mutta siinä se sitten olikin. Vincent Cassel joka on mun yksi all time favorite, oli sysipaska. Samoin kun Naomi Watts. Ei vaan osaa. Muutenkin odotin että tossa olisi enemmän pureuduttu mafian maailmaan, mutta melkoinen pintaraapaisu oli. Olihan siinä sentään tatuointejen merkityksestä jotain, joka sekin oli virheellistä tietoa ainakin osittain. Ei ollut mun juttu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom