Viimeisin ostamasi kirja?

Mitä on viimeksi lähtenyt mukaan kirjakaupasta? Voi laittaa myös hyviä kirjavinkkejä. En löytänyt haulla vastaavaa, sorry jos on jo tälläinen ketju olemassa.

Ja niin..itsellä lähti viimeksi mukaan Oxford Concise English Dictionary sekä Edgar Allan Poen kootut kertomukset tiiliskivijärkäle. Edellisellä viikolla ostin New York Flying High sekä Conan O'brienin maailma(:D).

Ja jos pitää elämänkerroista niin itse suosittelisin lukemaan Anthony Kiedisin Scar Tissuen. Siis alkuperäiskielisenä. Itse ainakin karsastan noita suomennettuja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harry Potter and the Goblet of Fire (engl.)

Samalla tuli ostettua HP - Prisoner of Azkaban.

Tai no, oikeestaan jos koulukirjat lasketaan niin ostin viimeksi Patrick M. Fitzpatrickin kirjan "Advanced Calculus". ;)

Mielenkiintonen kirja kiduttamisesta ja telottamisesta eri aikoina.

The History of Torture and Execution: From Early Civilization Through Medieval Times to the Present

by: Jean Kellaway

imageDB.cgi

samassa paketissa tuli myös

Escape: The True Story of the Only Westerner Ever to Break Out of Thailand's Bangkok Hilton
by: David McMillan

51yNeeIEyFL._AA240_.jpg

The Shrine of Jeffrey Dahmer
by: Brian Masters

41GED3SMNML._AA240_.jpg

E: Täällä joskus oli vastaava threadi. En löytäny mut löytääkö joku. Siitä sai muutamia hyviä ostosideoita silloin...

Harry Potter ja Kuoleman Varjelukset. En pahemmin ostele kirjoja, mutta kun aiemmat löytyy hyllystä suomenkielisenä, niin pakko se oli tämäkin...hyvä lopetus kirjasarjalle joka tapauksessa.

Dexter In The Dark - Jeff Lindsay. Noi Dexter -kirjat ovat muuten aika eri luokkaa kuin tv-sarja, vaikka sekään ei huono ole.

Mitä on viimeksi lähtenyt mukaan kirjakaupasta? Voi laittaa myös hyviä kirjavinkkejä. En löytänyt haulla vastaavaa, sorry jos on jo tälläinen ketju olemassa.

Ja niin..itsellä lähti viimeksi mukaan Oxford Concise English Dictionary sekä Edgar Allan Poen kootut kertomukset tiiliskivijärkäle. Edellisellä viikolla ostin New York Flying High sekä Conan O'brienin maailma(:D).

Ja jos pitää elämänkerroista niin itse suosittelisin lukemaan Anthony Kiedisin Scar Tissuen. Siis alkuperäiskielisenä. Itse ainakin karsastan noita suomennettuja.

Edgar Allan Poe :rock: Olen ite lueskellut englanninkielisestä versiosta noin 23 kertomusta. Vielä ois rapiat 50 jäljellä :F

Viimeksi oon ostanu Dan Brownin Digital Fortressin, oli pakko ku oli vaan 2e. :)

Tuo vankilapakokirja kuulostaa tosi hyvältä, vois harkita itekki :o

Frankie Saggio: Born to the Mob
41J9NXW8C5L._AA240_.jpg

A Man of Honor: The Autobiography of Joseph Bonanno
519P6X024RL._AA240_.jpg

Noi muutama viikko sitten tuli tilattua.

HP:n uusin suomeksi, englanniksi omistin jo ennestään :arvi:

Mielenkiintonen kirja kiduttamisesta ja telottamisesta eri aikoina.

The History of Torture and Execution: From Early Civilization Through Medieval Times to the Present

by: Jean Kellaway

imageDB.cgi

samassa paketissa tuli myös

Escape: The True Story of the Only Westerner Ever to Break Out of Thailand's Bangkok Hilton
by: David McMillan

51yNeeIEyFL._AA240_.jpg

The Shrine of Jeffrey Dahmer
by: Brian Masters

41GED3SMNML._AA240_.jpg

E: Täällä joskus oli vastaava threadi. En löytäny mut löytääkö joku. Siitä sai muutamia hyviä ostosideoita silloin...

Mistä tuon Escapen ostit? Kattelin play.comista ja oli 3.7.08 laitettu ilmestymispäivä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom