Autopsy - Severed Survival
Autopsy - Acts of the Unspeakable
Dismember - The God That Never Was
Death Breath - Stinking Up The Night
Eilen kuuntelin ton Death Breathin levyn, ei iskenyt vielä. Vars. alkulevystä vaikuttais olevan ei-niin-hyviä kipaleita, mutta vaikee sanoo kovin kummosesti vielä, kun vasta yhen kerran kuuntelin.
Sen sijaan Severed Survival on silkkaa parhautta, jos puhutaan brutaalista death metallista!

Tuli maar nostalginen olo, kun tossa kokeita tarkastaessa kuuntelin ko levyn kahteen kertaan läpi. Vars. nimikipale, Critical Madness ja Embalmed iskevät kympillä. Ei tylsä ja mekaaninen duuni harmittanut yhtään, kun noin hyvää musaa oli messissä.
Meinas pukata vieläkin hymyä ja naurua naamalle, kun muistelin erästä päivää ysiluokalla, vuonna 1989. Mulla oli kasetin toiselle puolelle nauhoitettuna Severed Survival, toiselle Terrorizerin World Downfall. Olin hyppytunnilla, kun suurin osa luokasta oli kuviksen tunnilla. Sieltä sitten lappaa ruokalaan (missä vietin hyppytuntiani) pari luokan kovista, joiden mielestä olin siihen aikaan rankka heppu (vielä noin 6kk aiemmin heillä oli päinvastainen mielipide :jahas: ). Nämä houkuttelivat muakin kuviksen tunnille ja kyselivät, oisiko mulla jotain ankaraa mättömusaa mukana. Kuinkas sattuikaan, että oli just em. kasetti repussa mukana! :D Poijat kaivoivat jostain luokan uumenista ikivanhan rammarin, pistivät kasetin soimaan täysillä ja jorasivat/moshasivat kahdestaan onneksi lattiaan pultatun ja jämerän kahdenistuttavan pulpetin päällä. Open vastalauseet kaikuivat kuuroille korville.
Dismemberin uusin vaikuttaa yhden kuuntelukerran perusteella lupaavalta, muttei voi sanoa tarkemmin vielä.