Viimeisimmät levyostokset

Amorphis - Eclipse (2006)
Olen ihan sanaton. Aivan mahtava tekele. Poikkeaa melko paljon tavallisesti kuuntelemistani musiikkityyleistä, mutta se ei todellakaan haittaa tässä tapauksessa. Kyllä tätä on ilo kuunnella pitkin päivää. Haluaisin kuulla myös muiden mielipiteitä tästä levystä. :) Kuten jo sanoin, itselleni kolahti täysin.

Tuo on aivan mahtava levy. Ja levyn paras biisi The Smoke:rock:

Taitaa ikävä kyllä olla ensimmäinen kerta, kun joku on tässä tredissä maininnut ostaneensa tuon mestariteoksen. Hankkikaa nyt ihmeessä immeiset ja jättäkää se jenkkituubametalcoreshaisse hyllylle!

Tai näin minä teen. Saahan sitä paskaakin ostaa, ei se multa pois ole.

Kaikilta löytyy tuo jo hyllystä. Ehdoton klassikko.

edit. Siis At The Gatesin Slaughter Of The Soul.

Viimeksi muokattu:
Tänään tuli ostettua
FNM - Angel Dust
Porcupine Tree - In Absentia
Metallica - Master of Puppets

kaikki 5 tähden levyjä :rock:

P.S. Ali Pali: ootko koskaan ajatellut ottaa yhteyttä johonkin lehteen/nettijulkaisuun, jotta pääsisit kirjoittamaan levyarvosteluja niihin (tietenkin siis levyt ilmaiseksi kotiin periaatteella tai jotain semmosta)??

Metallican "Kill em all", "And justice for all" ja "Master of the Puppets" -levyt freerecordist noin 24e yhteensä:D

Junnuna noi oli kovassa kuuntelussa C-kasetilla, mutta sitten kasetit katosivat. Jossainvaiheessa olivat kovolla ämpäreinä, mutta koska periaatteessa haluan ostaa hyvät levyt, poistin nuo nyt mukaani.

P.S. Ali Pali: ootko koskaan ajatellut ottaa yhteyttä johonkin lehteen/nettijulkaisuun, jotta pääsisit kirjoittamaan levyarvosteluja niihin (tietenkin siis levyt ilmaiseksi kotiin periaatteella tai jotain semmosta)??

Oon ajatellut, monastikin...:rolleyes:

Free Record Shopista tänään:
Audioslave:Revelations
Queens of stone age: Lullabies to paralyze
Velvet Revolver:Contraband
Siellä oli osta 3 maksa 2 kampanja. Piti vielä mennä Anttilaan josta mukaan tarttui:
GnR:n Use your illusion 1&2
Sielläkin oli 2 cd:tä 15€. Jostain syystä oon taas innostunu tohon cd keräilyyn. Meni pitkään ettei tullut ostettua mitään, kun netistä imutteli. Nyt n.viikon sisään:
Zero Nine:Eyes on the rear-wiew mirrow Greatest Hits
Gary Moore:Have some Moore The Best of
Deep Purple:Platinium Collection
Kotipelto:Serenity

Piti taas Grievanteellta tilata ku saa 22 eurolla 3 levyä kotia asti.

Horna - Sotahuuto
Tribuutti Bathorylle vanhalle tuotannolle, ei covereita vaan Hornan omia sanoituksia. 3,5/5
Ukkosmarssi-sample
Horna - Ääniä yössä
Keskitempoista materiaali Hornalta, haiskahtaisi jopa Burzum-kopiolta. 4/5
Hypothermia - Rakbladsvalsen
Todella melankolista ja raastavaa bm:ää Ruotsista. 4,5/5

Katatonia Last Fair Deal Gone Down (muutama päivä sitten)
In Flames Colony
In Flames Come Clarity

Ja nuo samassa rytäkässä..

Timo Tolkki - Hymn to life
Reverend bizzarre - in the rectory of reverend bizzarre
Jatkosota - Finnish dark/ black metal compilation

9,95e maksoivat homeenter music clubista.

Viimeinen ostos oli muutama viikko sitten Katatonian Brave Murder Day. Kova levy ja Åkerfeldinkin murinaa pääsee kuulemaan. Kyllä ne ruottalaiset vaan osaa tehdä hyvää musiikkia.

* kornin uus tuli tilattua
* Amorphis Silent Water sinkku
* Kotiteollisuus Kummitusjuna
* Before The Down Faithless sinkku

Amorphis - Tales from the Thousand Lakes (1994)
Tämmöisen nappasin kaupasta. Vanhaa Amorphista siis. Ensimmäisillä kuuntelukerroilla tämä ei kuulostanut oikein miltään, mutta nyt kun olen kuunnellut enemmän, niin kappaleet kuulostavat hienosti tehdyiltä.

Olihan sitä pakko ostaa, kun halvalla sai. Top Tenistä In Flames - Come Clarity CD+DVD pack ja Soilwork - Stabbing the Drama yht. hintaan 15€.

Back
Ylös Bottom