Viimeinen rutistus

Oma tilanteeni: painoa saanut helkkarin hyvin alas, jopa lihasta dietin aikana tullut ja voima tasotkin nousseet. Nyt sitte tapahtunut perus jämähdys. Paino heiluu 83,3 paikkeilla, eikä perkele tipu enää millään. Ruokkis on ollut seuraava:

Aamupala: Kaurahiutaleet 40g
Raejuusto 180g
Rasvat+Omega 3
Liraus mehukeittoa

Ruoka1: 170g lihaa (kana, kala, nauta) salaattia, vihanneksia (n.200g)

Välipalat: Rahka 250g kahdesti päivässä, siihen marjat/ananas

Ruoka2: Sama kuin 1, mutta hiilarit 40g mukaan mudossa pasta, riisi

Iltapala: rasvat, omega 3, 1 kokonainen kananmuna ja 5kpl valkuaisia

Palkkari reenin jälkeen joka kerta

Treeni on seuraava: 3-jakonen 2x viikkoon.

MA: Rinta/Ojentaja/Olkapää
TI: Selkä/Hauis/Epäkäs
KE: Jalat
TO: Vapaa------>PE jälleen alusta

Eli mikä nyt menee sitten perseelleen? Painoa on se 83,3kg, pituutta 183cm ja ikä 24. Paino jo ihan ok, jenkat vielä heiluu, joten muutama kilo pitäs nappasta vielä pois. Olenko jo liekillä vai pitäiskö vielä vetää tiukempaan?Ruokkis on kyllä helvetin tiukka mielestäni ja reenit vedän täysillä. Kerran viikossa olen ottanut ruokkikseen enemmän hiilaria ja vetänyt pikkasen vapaammin. Kiitos jos joku antaa ehdotusta mitä tehdä. Ja kyllä, olen viettänyt useita tunteita tsekkaillen ketjuja ja koittanut ottaa sieltä vinkkiä, mutta ei vain lähde flärä. Kiitos ja anteeksi!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljos kalorit on? Mahtaako olla edes päälle 2000? Rasvojen määrä? Työn kuormitus? Kokeile mennä n. Viikko kalorit 2500/vrk ja makrojakauma p 2g/kg, r 1g/kg ja hiilareista loput kalorit. Sen verta paljon tulee tuosta reenistä kulutusta että sillä pääsee jo pitkälle.

Paljos kalorit on? Mahtaako olla edes päälle 2000? Rasvojen määrä? Työn kuormitus? Kokeile mennä n. Viikko kalorit 2500/vrk ja makrojakauma p 2g/kg, r 1g/kg ja hiilareista loput kalorit. Sen verta paljon tulee tuosta reenistä kulutusta että sillä pääsee jo pitkälle.

Elikkäs kalorilaskurin mukaan menee seuraavasti: 1860kcal
Protsku: 171g
Hiilarit: 100g
Rasvat: 80g
Normaalisti aika menee koulunpenkillä, mutta tällä hetkellä työharjoittelussa pankissa, joten ei mitenkään kuormittavaa.

Kokeile tosiaan vaik viikko syödä reilummilla kaloreilla, kuitenkin lähellä kulutusta. Sen jälkeen lasket taas kalorit -500kcal/vrk.

Mulla, sinua huomattavasti kevyemmällä naisella, toi ruokamäärä pisti jumittamaan pahasti huolimatta siitä, että lähes joka viikko tuli yksi päivä hieman suuremmilla kaloreilla (ei kuitenkaan kulutuksen yli). Otin sitten kunnon hiilaritankkauksen ja kiskasin päivässä tuplamäärän kaloreita sillä seurauksella, että paino lähti ropisemaan taas alaspäin.
Ehkä tästä voisi olla apua sinullekin.

Itse kanssa taistelin 85kg--->80kg siirtymässä aika raivokkaasti, pelastus muistaakseni oli vähän treeniohjelman sekottaminen enemmän hikitreeniks. Lyhensin palautus taukoja ja lisäilin jotain supersarjoja, lisäks kerran viikkoon tankkasin tosi reilusti hiilaria. Toi tankkauspäivä pistää ainakin itellä aineet liikkeelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom