Viiltävä kipu olkapäissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danger
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
49
Puristelin eilen parvekkeelta mattoja ja viiltävä kipu vihloi kumpaakin olkapäätä aina mattoa sivaltaessa (siis ihan perinteisesti käsillä, ei millään mattopiiskalla). Sama kipu tuntui niin kevyellä kuin raskaallakin matolla, joten painosta homma ei ollut riippuvainen. Kipu kohdistui mielestäni etuolkapäälle, mutta en pysty varmasti sanomaan... mahtasiko nivel saada sellaista kipua aikaan? Mitään ongelmia ei ole salilla esiintynyt olkapää treenissä. Raskaat punnerrukset ja hieman kevyemmät vipunostot ovat kulkeneet hyvin, eikä minkäänlaista kipua ole ollut havaittavissa. Mikä siis mättää?

Jaaa a, sen ku tietäisin niin kertoisin.

Mulla on kans tuo olkapää ollu jo pienestä pitäen vähän arka, tietyt asennot vihloo niin pirusti, esim. penkki kuuluu niihin liikkeisiin mitä en tee mielelläni .. Ja pystysoutu.

Ku löydät keinon saada kivun pois olkapäistä niin kerrothan minullekkin?

Onko olkapää kauttaaltaan jumissa ja vihlasee
vai rento ja vihlasee

Tuo kipu on toistaiseksi ilmennyt ainoastaan juurikin tuossa maton puristamisessa ei treenatessa. Ilmeisesti nopea edestakainen pystysuora liike on pahasta. Lihakset ovat kunnossa, eivät ole ylirasittuneet, eivätkä jumissa.

Suosittelisin silti vähintään 2vk taukoa ja kevyttä venyttelyä ja kuulostelua miltä se tuntuu;)
kyllä se aina leikkauksen voittaa

Originally posted by jpm
Eli, mitä tästä opimme? Jätetään siivous naisille ja keskitytään treenaamaan. /B]

Onhan se näinkin, mutta sitten vaimo pääsee sanomaan, että Äijä huhkii salilla 4 kertaa viikossa, eikä ole voimaa yksiä mattoja puristella :D

Tarvii varmaan ottaa tähän väliin sitten pari kevyttä viikkoa.

Mulla on ollut olkapää kipeä jo heinäkuun alusta. Lääkäri suositteli vaan lepoa ja lepoa. Parin kuukauden päästä alkoikin tuntua hyvältä ja aloittelin varovaisen treenaamisen. Kuitenkin kun lisäsin sitten hieman painoja, alkoi kipu taas tuntua. Se ei vaan ollut enää niin paha ja tuntuu vaan työntävissä liikkeissä, lähinnä penkki- ja olkapääpunnerukset on mahdottomia. Kipu oli todella vihlovaa ja tuntui olkapään sisällä. Menin taas lääkäriin ja tällä kertaa otettiin kuva. Kuvassa ei ollut mitään vikaa ja olkapää näytti ihan terveeltä. Epäilys kohdistuukin jonkin asteiseen tulehdukseen ja eilen sainkin kortisoni piikin olkapäähän. Nyt on olkapää piikin jälkeen siinä kunnossa, ettei parane salille mennä. Toivottavasti ei tule pitkää taukoa. Pitää kuitenkin ottaa taas suht rauhallisesti.

mulla näin

mulla tavallisesti alkaa vihloa olkapäitä jos mä oon treenannu liian paljon niitä(kamppailulaji jossa käytetään paljon olkapäitä + puntti). Pari päivää ilman mitään treeniä ja kaikki toimii taas.

Siis toi kipu tulee mulle harvoin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom