Viiliä ihan saatanan halvalla!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedz sanoi:
hyvää aprilli päivää ja photo soppi laulaa..hehhehheee hyvä veto Mike!!! :worship: :thumbs:

Oliko ihan pakko kertoa? Otin ton tosissani :nolo:
:lol2:

Voe vittu, metsiki meni ihan täydestä. Iso kaveri muute toi salihousutyyppi kuvassa.

Hähä, väheneekö äly massan kasvaessa ;)

:lol2:
LOL

heehhehee, mahtava juttu! Saisko sitä silliä kanssa? ;)

Mike sanoi:
No täällä ne Tampereella on, mutta valitettavasti näitä ei voi lähteä toimittamaan minnekään kun kastikkeena tuleva kuravesi sotkee koko auton.
Tämä on jo sellainen kommentti, että kaikkien olisi pitänyt viimeistään tässä vaiheessa arvata, että kyseessä on pila...:lol2:

Mä oon ollut koko aamun varuillani, etten menis mihinkään aprillipilaan. Olen etsinyt lehdistä ym. kaikki mahdolliset huijaukset. Tämän threadin idean arvasin jo otsikosta. Tuo kuva oli hyvä idea :thumbs:

ELÄ HUIJAA!! :lol2:

Hitto että tipahdin.. Kruipelon kanssa oltiin jo tilaamassa yhtä lavaa, kunnes sillit pamautti hälytyskellot päälle.. :lol2:

Pitäiskö tehdä oma subforum näille piloille. :jahas: :lol1:

LOL!! ajattelin jo hetken et nyt on Mike seonnu ja kunnolla :D :hyper:

:worship: :worship:

Mike sanoi:
Meen noissa privoissa sekaisin, 780 purkkia myyty yhteensä tähän mennessä.

Mä varaan sitten omaan käyttöön ne viimeset 10 purkkia!

:hyper:

:hyper: Millon tulee pakkis raejuusto??? :jahas: :lol2:

Repesin ku virolainen turvavyö LOLOLOLOLOLO!! :lol2: :hyper:
Toi kuva kruunaa kaiken :D

Luin otsikon että "Villiä ihan saatanan halvalla", ja ajattelin että se on raahannu Sambian sademetsistä jonku neekerin ja pistäny bordellin pystyyn. :)

Mike, siisti rotsi, Gasp? Uncle Samistako oot ostannu. Vois itellekki ostaa jonkun tollasen mageen rotsin ens talveks. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom