Viiliä ihan saatanan halvalla!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Pakkotoisto meni ja osti 4(5000kpl) lavallista Valion viiliä. Saatiin edullisesti kun vanhenevat viikon päästä. Nyt nämä myydään sitten sairaan halvalla pois, 10 centtiä kappaleelta. Tarjous otettiin myös sillistä mikä vanhenee kuukauden päästä, käymme siitä hintaneuvotteluja vielä.

viili.gif

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bulkkaaminen ei ole ikinä ollut näin halpaa :)
Aivan saatanan halpaa !

Mä voisin ostaa viiliä halvalla mutta etkös sä asunut siellä tampereella?
Emmä tule hakemaan viiliä sieltä.
Sä et kertonut mistä sen viilin voi hakea.

tapio sanoi:
Mä voisin ostaa viiliä halvalla mutta etkös sä asunut siellä tampereella?
Emmä tule hakemaan viiliä sieltä.
Sä et kertonut mistä sen viilin voi hakea.

No täällä ne Tampereella on, mutta valitettavasti näitä ei voi lähteä toimittamaan minnekään kun kastikkeena tuleva kuravesi sotkee koko auton.

No sitä mä vähän ajattelinkin.
Toivotaan kuitenkin että menee muuten sä mike saat viili yliannostuksen.

En minä oikein viilistä tykkää,ku proteiniakin siinä on niin vähä,mutta jos saatte tosiaan niistä silleistä hyvän tarjouksen ni voisin parikymmentä kiloa ottaa.

En mä oikein tosta Viiliksestä, siinä on sitäpaitsi hiilariakin liikaa.... Mutta onkos rahkaa tulossa myyntiin kans? Vielä jos sais pakkislogonkin siihen purkkiin :kuola:

;)

Onko siellä myös "Viilis"-merkkistä tavaraa?Ainakin tolla yhdellä lavalla näyttäis olevan värillisiä purkkeja... :kuola: ...viilistä...

No viilihän on aina poikaa! Kerättiin tossa Joensuulaisten Pakkotoisto.comin porukoiden kanssa yhteistilaus 16 hengelle. Varaat meille ne 320 purkkia niin kuin privassa lupasit okei? :)

Nyt äkkiä kaikki mukaan, että pääsette vielä mukaan viilitilaukseen. HALVEMPAA KUIN PIRKKA!

Dragon sanoi:
No viilihän on aina poikaa! Kerättiin tossa Joensuulaisten Pakkotoisto.comin porukoiden kanssa yhteistilaus 16 hengelle. Varaat meille ne 320 purkkia niin kuin privassa lupasit okei? :)

Nyt äkkiä kaikki mukaan, että pääsette vielä mukaan viilitilaukseen. HALVEMPAA KUIN PIRKKA!

Meen noissa privoissa sekaisin, 780 purkkia myyty yhteensä tähän mennessä.

Ooh, lähetä mulle yksi lava, haluan toteuttaa fantasiani ja päästä kylpemään viilissä ja sillissä.

hyvää aprilli päivää ja photo soppi laulaa..hehhehheee hyvä veto Mike!!! :worship: :thumbs:

Eei saatana...ensimmäinen huhtikuuta... :lol2: :wanha:

Mikä h***etin photoshoppi ja mikä ihmeen aprillipäivä???
Tuo on ihan totisinta totta!
Mulle ja Krusifiksille loput sillit ja viilit mitä on jäljellä, perskules! :arvi:

No retkuun mentiin...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom