Viikossa kisapainoon.

Terve!

Minulla olisi matsi 2viikon kuluttua ja pyrin alle 64 kilosiin ja painoni on nyt 69.5 Mitä kannattaa syödä kotiruuan lisäks lenkkien ja treenien jälkeen, jotta laihtuu ja energiamäärä pienenee. Ruuan pitäisi olla myös ravitsevaa. PS. Olen myös perso makealle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mmh, no rasvaa tossa ajassa ei polteta kuin marginaalisia määriä imo. Nesteet voi punnitukseen mennessä jopa poistaa, sillä varmaan saa painoa alaspäin. Kohtuullisella miinuksella ja kaikki roskapaska pois ettei mitään pöhöä saa aikaan.

Itse näin toimisin.

Hiilihydraatit minimiin, juo vettä paljon sekä käytä suolaa. Nestettä poistuu kevyesti tuo 5kg kahdessa viikossa, tulee kyllä vastaavasti todella nopeasti takaisinkin.

Hiilihydraatit minimiin, juo vettä paljon sekä käytä suolaa. Nestettä poistuu kevyesti tuo 5kg kahdessa viikossa, tulee kyllä vastaavasti todella nopeasti takaisinkin.
Ei missään nimessä vielä täs vaihees kannata nestehukkaa itelleen hommata. Sitten ei kyllä jaksa otella ihan yhtään. Ennemmin on vaan vähällä ruualla ja ottaa vaikka viimesenä iltana/aamuna nesteistä pois jos on paino yli. Punnituksen jälkeen sitte tankata heti, ettei siinä nestehukassa joudu kauaa olemaan.

Terve!

Minulla olisi matsi 2viikon kuluttua ja pyrin alle 64 kilosiin ja painoni on nyt 69.5 Mitä kannattaa syödä kotiruuan lisäks lenkkien ja treenien jälkeen, jotta laihtuu ja energiamäärä pienenee. Ruuan pitäisi olla myös ravitsevaa. PS. Olen myös perso makealle.

Mikä matsi?
Judo, paini vaiko nyrkkeily?

Eikö sun valmentajat mitään osaa neuvoa?

Helposti pitäisi onnistua. Et syö paskaa ja syöt reilusti alle kulutuksen. Energian pitäisi edelleen tulla hiilihydraateista, rasvasta ja proteiinista, et jätä mitään paitsioon. Katot päivittäin painon ja merkitset muistiin. Jos laskee liian hitaasti ni sitten tukehdutat vielä vähän sitä saantia.

Hommaahan valmentajalta paremmat tiedot. En näillä opeilla lähtis tuota tekemään. Nopea painonpudotus on taitolaji. Sun pitäs saada melko iso prosentuaalinen osuus painostas pois lyhyessä aikaa, joten se pitäis tehdä oikein, että kestävyys säilyy.

Jos et ole ennen nesteestä painoa vetänyt, niin liian myöhässä asiaan perehdyt ja taitaa olla liikaa painoa pudotettavaksi.

Alahuikku pudotti sen 2,5kg nesteitä, mutta onkin ammattilainen ja tehnyt sen varmaan monta kertaa ennen. Voi tulla tiukkaa saada 5 kg kahdessa viikossa pois, kun painat kuitenkin vain n.69kg

Miten on potkunyrkkeilyssä punnitus?

Jos nyt alat aivan mahdottomille miinuskaloreille (alle 1500kcal), poistat kaiken energian itsestäsi etkä jaksa tätä viimeistä kahden viikon herkistelyjaksoa millään. Viittä kiloa et saa ruoalla lähellekään, kaksi on jo loistava saavutus uuvuttamatta itseäsi, loput on pakko repiä nesteistä ja se tehdään yleensä viimeisenä iltana saunassa vaatteet päällä ^^

Kyllä viitisen kiloa lähtee viikossa suht helpostikin ,nimim. - 8kg yhdeksässä päivässä. Syöt vain terveellisesti, liikut ja viimeisen viikon todella kevyesti + viimeisenä iltana hyvin vähän ruokaa. Kyllä se menee.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom