Viikonlopun vietosta?

Yli kolmen vuoden yhdessäelo päättyi ja olen taas poikamiehenä, ollut jo reilun kuukauden. Pari ekaa viikonloppua oli hauskaa rellestää oikein kunnolla kavereiden kanssa, kun ryypiskely ollut melko vähäistä viime vuosina. Aika äkkiä kuitenkin tohonkin kyllästyy, kun dieetti, ryypiskely ja etenkin krapulapäivät on lähes mahdoton yhdistelmä. Ja treenaaminenkin kärsii moneksi päiväksi. Eikä muutenkaan enää lähempänä 30 vuotta jaksa kuten teininä tai opiskeluvuosina. Mutta nyt itse ongelmaan, on ihan vitun tuskaista istua yksin kotona viikonloppuiltoina, väkisinkin tulee mieleen ne seurustelun hyvät hetket, kun vietettiin leppoisia viikonloppuiltoja lähekkäin. Eli pää ei kyllä kestä yksin kotona oloa viikonloppuna, mutta treeni ja terveys kärsii dokaamisesta ja ainakaan multa ei onnistu selvinpäin meno ravintolaan. Ei sitä touhua selvinpäin voi katsella ja kun kaveritkaan ei kuppiin sylje. Mites täällä muut treenaavat poikamiehet (tai tytöt) viettää viikonloppuiltoja? Auttakaa nyt miestä hädässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tässä tietokoneen edessä

Siis voe että kuulostaa tutulta... Kaverihan kertoi mun elämästä. Tosiaankin iltaisin ei ole mitään tekemistä ku rahatkin on juotu ja biletetty. Olen ajatellut, että pitääkö sitä alkaa seurustelee, että ois taas joku jonka kanssa nyhvätä kotona.

-Menen pubiin istuskelemaan ja jutustelemaan
-Vuokraan leffan ja katson sitä kaverin kanssa tai yksin
-Menen pelaamaan kaverin kanssa biljardia tai jotain muuta rentoa peliä
-Menen iltasella salille ja sen jälkeen nukkumaan
-Katson töllöä
-Olen netissä

Varsinaiseen baariin ei ihan helpolla tule täysin selvänä lähdettyä. Kai sekin pitäisi opetella, kun näyttää tuo naisen pokaus onnistuvan paremmalla prosentilla kun ei ole ihan lärveissä. :D

Tervetuloa kerhoon Repe. Itse tällä hetkellä töissä, mutta vapainakaan viikonloppuina ei ryyppääminen voisi vähempää kiinnostaa. Treeni kärsii ja morkkis kestää monta päivää. Yleensä viikonloppuin tulee surffailtua netissä, kuunneltua musiikkia tai katseltua leffoja. Saa nyt nähdä tässä kevään edetessä jos vaikka alkaisi baarielämä taas viehättää kunhan pahin vitutus laantuu. Siihen asti nuollaan haavoja ja treenataan. Se hyvä puoli asiassa on, että treeni on alkanut taas kulkemaan, kun kaikki into on taas kohdistettu salitouhuihin.

Volcano sanoi:
Tervetuloa kerhoon Repe. Itse tällä hetkellä töissä, mutta vapainakaan viikonloppuina ei ryyppääminen voisi vähempää kiinnostaa. Treeni kärsii ja morkkis kestää monta päivää. Yleensä viikonloppuin tulee surffailtua netissä, kuunneltua musiikkia tai katseltua leffoja. Saa nyt nähdä tässä kevään edetessä jos vaikka alkaisi baarielämä taas viehättää kunhan pahin vitutus laantuu. Siihen asti nuollaan haavoja ja treenataan. Se hyvä puoli asiassa on, että treeni on alkanut taas kulkemaan, kun kaikki into on taas kohdistettu salitouhuihin.

Treenit on kyllä kulkenut krapuloista huolimatta yllättävän hyvin. Kaikki vitutus sun muu tulee kyllä purettua rautaan oikein huolella. Ehkä täytyy kokeilla vielä iltatreenejäkin joku viikonloppu. Kunnon kyykky- tai mavesessiot, niin mihinkään ei edes jaksaisi lähteä.

Repe Sorsa sanoi:
Ehkä täytyy kokeilla vielä iltatreenejäkin joku viikonloppu. Kunnon kyykky- tai mavesessiot, niin mihinkään ei edes jaksaisi lähteä.

Nimenomaan. Ja yleensä viikonloppuiltoina saa treenaillakkin melko rauhassa, kun ei ole ruuhkaa salilla.

Force sanoi:
Nimenomaan. Ja yleensä viikonloppuiltoina saa treenaillakkin melko rauhassa, kun ei ole ruuhkaa salilla.

Ja ehkäpä sinne salille on eksynyt myös se unelmieni prinsessa, joka miehen puutteessa on myös tullut treenaamaan. Saahan sitä kuvitella... :kuola:

Jossain tuolla oli perustamani "tylsää" threadi, siellä oli jotain hyviä vinkkejä. Mun vinkit olis et osta counter-strike tai joku muu addiktoiva peli ja kato himas leffoja. Kyllä aika rientää viikonloppusin, ku kattelee muutaman hyvän leffan. Frendien kaa kannattaa kans väsää kaikkee esim. käydä leffas jne... Ainii ja käy hommaamas itelles uus muija :)

tommih sanoi:
Jossain tuolla oli perustamani "tylsää" threadi, siellä oli jotain hyviä vinkkejä. Mun vinkit olis et osta counter-strike tai joku muu addiktoiva peli ja kato himas leffoja. Kyllä aika rientää viikonloppusin, ku kattelee muutaman hyvän leffan. Frendien kaa kannattaa kans väsää kaikkee esim. käydä leffas jne... Ainii ja käy hommaamas itelles uus muija :)

Kolme vuotta suhteessa on sen verran pitkä aika, ettei oikein innosta heti uuteen suhteeseen ryhtyä. Sellainen kevyempi suhde ei kyllä tekisi pahaa... Leffaidea vaikuttaa kyllä hyvältä, eMulelta on tulossa parhaillaan vanha klassikko eli Rambo, se ensimmäinen ja alkuperäinen.

Repe Sorsa sanoi:
Eli pää ei kyllä kestä yksin kotona oloa viikonloppuna, mutta treeni ja terveys kärsii dokaamisesta ja ainakaan multa ei onnistu selvinpäin meno ravintolaan. Ei sitä touhua selvinpäin voi katsella ja kun kaveritkaan ei kuppiin sylje. Mites täällä muut treenaavat poikamiehet (tai tytöt) viettää viikonloppuiltoja? Auttakaa nyt miestä hädässä.

Samoja ongelmia..:(. Kotona ei jaksa yksin olla. Kaverit, jotka ei seurustele juoksevat baareissa ja ne jotka seurustelevat juoksevat baareissa sekä viettävät selvät viikonloput tyttöystävien kanssa.

Kyllä pitää myöntää, että liian usein itsensä ravintolasta löytää. Kännisiä kavereita taas ei jaksa kattella selvinpäin, joka johtaa --> :kippis1:. Yksi viikonloppu vielä menee hyvällä sapuskalla ja leffoilla, mutta ei kahta. Tietokoneen kanssa tulee pelleiltyä riittävästi jo viikkoisin ja leffaankaan ei jaksa yksin lähteä..

Noh, nyt on yksi mukava selvä viikonloppu takana Helsingin seudulla :). Tällaisia vois olla lisää. Eukko pitäis tosiaan jostain löytää, kun omasta erosta on jo 1,5v. ehdokkaat näyttää vaan olevan kortilla :curs:. Jottaan varmaan tarttis tehrä:)

Jaaha,ei muuta kun seuraan vaan. :kippis1:

Kyllä siihenkin oppii,mutta aikaa se hieman vie.Minä nyt en ole paras jätkä tähän kommentoimaan,kun kokemusta koti-illoista tyttöystävän kanssa on tähän ikään kertynyt kokonaiset 3-4 kuukautta(en edes tiedä tarkkaan).
Eli tälläkin hetkellä sitoutumisvammanen poikamies.

Viikonloput menee mukavasti,kun järjestää elokuvailtamat kavereille,kyllä ne yleensä luvan kotoa saa,kun vannovat ettei baariin lähdetä.

Jos on kaveripiirissä sinkkutyttöjä niin voi sopia jonkun kanssa yhteisestä illasta ruoan valmistuksen merkeissä.Sitä paitsi jos siinä tulee hieman viiniä naukkailtua samalla niin naimapuuhat alkaa nopeammin ,kuin ehdit sanoa bon appetit.

Pakkotoisto on helv*tin hyvä paikka viettää aikaa.Varsinkin ,jos on ollut kiire viikko töissä tai muuten jotain stressin poikasta.Täällä ,kun lueskelee juttuja niin ei ole kiire minnekään ja arkipäivän huolet painuu mielestä sivummalle.

Myös moottoripyörällä ajelu on varsin rauhoittavaa toimintaa...

Minä haluaisin suurperheen ja rakkautta kans,mutta mun on sen asian kanssa ihan turha hötkyillä.Nautin elämästäni näillä resursseilla melkein täysillä joten ei ole valittamista. :thumbs:

Asenteesta se on kiinni. Viikonloppuilta on ihan samanlainen kuin arki-iltakin, päivällä ei vaan tarvitse olla töissä/opiskelemassa. Ajattele niin päin, että sinulla on aikaa tehdä asioita kunnolla kuin että luppoaikaa on jatkuvasti. Uusi mielenkiintoinen ja naisia kiihottava harrastus kehiin, aloita vaikka ninjailu, master-tason ohitettuasi voit heitellä biitsillä hurmiossa tripla-spagaatteja ja naiset lakoavat ympärilläsi käyttämättä tippaakaan alkomahoolia. Jos ninjailu ei onnistu, niin postimerkkien keräilylläkin pääsee pitkälle.

...Ja jos kaikki kaverit ovat illat baarissa, niin mikään ei ole mukavampaa kun avoimesti vittuilla heille krapulan herkkinä hetkinä.

Netissä, salilla ja vuokravideoiden tai kirjojen kans kuluu yleensä viikonloput.
Nykyään kun asun avoliitossa niin ei ravintoloihin kiinnosta oikein lähteä. Ravintoloissa käynti on mulle aina merkinnyt et pääsen katsoo kauniita naisia ja hyvällä säkällä viel jatkoillekin jonkun kivan näköisen naisen kans. Tietysti vieläkin muut naiset kiinnostais, mut avovaimo tuskin tykkäis hyvää, jos lähtisin aina viikonloppuisin yksin "metsästää". Nykyään metsästän vain tissikuvia netistä. Syvälliset keskustelut jää siten avovaimolle ja tirkistelytarpeitani hoidan esimerkiksi seuraavilla sivuilla... (Hyvää testotasoille!)
www.al4a.com/links.html
www.legs-fetish.com/thumbnailpost/
www.snakesworld.com/links.html

Repe Sorsa sanoi:
Mites täällä muut treenaavat poikamiehet (tai tytöt) viettää viikonloppuiltoja? Auttakaa nyt miestä hädässä.

Mene tanssikurssille ja tanssimaan :)

Tanssi.net <== Tuolta saattaa löytää jotain mielenkiintoista

Itse koin saman aikoinaan ja oli todella synkkää. Viikonloppuisin reissasin sukulaisten luona ympäri suomea...siis sellaisten, joita en ollut tavannut vuosiin. Tässä ei tietenkään iloa riitä pitkään.Nyt kun on kesä tulossa niin uimarannat ovat oivallisia paikkoja tappaa aikaa. Siellä sitä voi jonkun kivan neitosenkin jopa tavata:)

Olin just kavereiden kanssa viihteellä viikonloppuna.
Otin yhden oluen, kaverit oli niin kännissä etteivät muistaneet edes omaa nimeään seuraavana aamuna.
Eipä silti, vientiä riitti ja hauskaa oli. :lol2:

nimim.poikkeava...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom