Viikon ruuat? (lisäraviteita?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nigel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä on minulle henkilökohtaisesti erittäin tärkeä kysymys:

Kertokaas vähän mitä syötte viikon aikana.
Mitä ruokaa aamulla, välipalalla, päivällisellä, illallisella, iltapalalla jne.
Omalta osaltani ruokailu on päin helvettiä.
Treeniä en ole vielä aloittanut juuri ruokailuni takia. Toivoisin, että jotkut avuliaat auttaisivat minua tekemään ruokalistan jokaiselle päivälle viikossa.

Olen nyt 16 vuotias, ja mielestäni se on hyvä ikä aloittaa painoharjoittelu.

Tärkeää on myös kertoa hieman kellon aikoja, että ravinteiden saanti pysyy tasaisena.

Kannattaisiko ostaa jotain proteiini jauheita/kreatiinia? Palkkaria on kuulemma hyvä ottaa heti alusta alkaen.

Puntilla olen vähän yli puolivuotta sitten käynyt sen verran, että olen oppinut käyttämään laitteita.

Kiitos jo etukäteen!

syöt 2 tunnin välein, joka aterialla ainaki 30g proteiinia! kaloreita syöt vaikka +500kcal päiväs eli viisi sataa kaloria päivälle enemmän mitä kulutut! lue pakkista nii löydät kysymykset kaikkeen mitä sun tarttee tietää. Käytä Searcia tuolta yläpalkista

Oma päivä menee suurin piirtein näin:

Aamupala 7:00 (puuro, pari leipää, kinkku+juusto, maito)
Välipala 10:00 (rahkaa+ananasta+kaurahiutaleita+pähkinöitä)
Lounas 13:00 (liha/kala/kana, riisiä/perunoita/pastaa, kasviksia)
Välipala 16:00 (rahkaa+ananasta+kaurahiutaleita+pähkinöitä)
Päivällinen 19:00 (liha/kala/kana, riisiä/perunoita/pastaa, kasviksia) TAI palkkari jos on treenipäivä
Iltapala 22:00 (salaattia, mukaan tonnikalaa tai raejuustoa, joskus hedelmiä)

Lopputulos on noin 180 g prodea, 250 g hiilareita ja 100 g rasvaa eli n. 2600 kcal. Dieetti päällä...

Replay sanoi:
Oma päivä menee suurin piirtein näin:

Aamupala 7:00 (puuro, pari leipää, kinkku+juusto, maito)

:offtopic: Miten voit syödä puuroa ja leipää molempia aamulla? :urjo:

Aamupalaksi: Pari leipää sekä pari purkkia rahkaa tai purkki rahkaa ja protskudrinkki. Kahvia.

Lounaaksi: Kanaa tai jauhelihaa 200-300 grammaa, pastaa tai riisiä n. 100g (jos treenipäivä), kasviksia, raejuustoa.

Välipalaksi: Purkki rahkaa ja pari hedelmää.

Välipalaksi: Raejuustoa ja jokin hedelmä.

Päivälliseksi: Samaa settiä kuin lounaaksi, hiilareita vain, jos on treenattu.

Iltapalaksi: protskudrinkki, kananmunia, salaattia, raejuustoa yms.

hekottaja sanoi:
:offtopic: Miten voit syödä puuroa ja leipää molempia aamulla? :urjo:

Oikeassa kädessä lusikka jolla syön puuroa ja vasemmassa leipä, jonka päällä mainitut lisukkeet. Vasemmassa kädessä olevan leivän laitan pöydälle aina välillä ja otan käteen maitolasin, josta pieni huikka ja taas leipä käteen ja puraisen palasen. En minä tuota sen tarkemmin osaa selittää :(

Tolla setillä n. 41 g proteiinia, 53 g hiilareita ja 17 grammaa rasvaa = 525 kcal, eikös kuulosta ihan hyvältä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom