Viikon paras treenipäivä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mielipiteitä?

Itse olen sitä mieltä että Perjantai ilta.

Itse treeni ei välttämättä kulje niin hyvin, tai kulkee miten kulkee, samapa se,
mutta palautumisen kannalta aivan loistava päivä treenata.
Eli laitan oman panokseni Perjantai iltaan, silloin kannattaa satsata ne kovimmat paukut, ja suurimmat painot.
2 päivää aikaa palautua, syödä, eikä tarvii palautumisen ohessa vaivata itseään työstressillä.

Sivukysymyksenä voisin kysyä että mikä on paras ryyppypäivä? :P
No...itse joudun vastaamaan että Lauantai, koska perjantaina ei voi ryypätä...

Sehän riippuu tietenkin jokaisen omasta viikkorytmistä ja työpäivistä. Itsellä mikä vain päivä kun ei ole töitä ja saa nukkua pitkään sekä syödä kunnon aamupala rauhassa. La aamupäivä mukavin. La myös hyvä ryyppy ilta. Kaitpa se perjantaikin olisi yhtä jees. Viikolla en ole ottanut koskaan.

Vuorotyötä kun tekee niin ei ole päässyt tulemaan mitään tiettyä viikonpäivää jolloin treeni kulkisi parhaiten kun viikon aikataulut on muutenkin niin eläväisiä. Mutta yleisesti vapaapäivänä hyvin nukutun yön ja rauhassa nautitun aamupalan jälkeen tehty treeni kolahtaa yleensä parhaiten.

Ryyppypäivistä paha sanoa, lauantai on se yleisin päivä käydä kupilla kun parhaalla kaverillakin on vapaata mutta välillä keskellä viikkoa suoritettu kalsarikännäily viskipullon ja videopelien toimii myös.

Treenikiertoa kun ei ole sidottu viikonpäiviin ni vähän seilaa se ns. paras hetki, mutta yleisesti viihdyttävin aika treenata on perjantai/lauantai myöhäisilta kun kaikki tuuribodaajat ja nuorisolaumat on poissa.

Jos ryyppäisi ni paras päivä olis ehdottomasti lauantai, kun saa tissutella kokopäivän levänneenä.

Mulla ei ole parasta päivää. Kaikki on yhtä vittumaisia. Mutta noin periaatteessa ihan perus työpäivän jälkeen on paras hetki, päivästä viis. Silloin kroppa on just hyvin hereillä. Aamupäivällä, ihan aamusta puhumattakaan, hommasta ei tule hevon vittua. Siksi mut harvemmin löytää salilta vapaapäivänäkään ennen yhtä.

Ei mulla mitään lemppari viikonpäivää ole, mutta parhaiten treeni kulkee, kun oon saanut nukuttua sellaiset 7-9h, syötyä runsaan aamiaisen rauhassa, laiskotellut ja antanut ruoan laskea tunnin verran ja kävellyt rauhassa salille (sellainen 15-20min matka). Toinen hyvä on iltapäivällä, jos päivä on ollut iisi. 18 jälkeen en oikein tykkää treenata. Ei jaksa syttyä, ja jos syttyy, niin nukkuu huonosti. Öisin treenaaminen on ihan kamalaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom