Viikon matkalle, mitä mukaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karimos
  • Aloitettu Aloitettu
Viime vuonna ei ollu mitään mukana ja olis ollu ehkä tarvetta. Veny niin pitkiks ruokailuvälit, varsinki salin jälkee ei oikein mitää ruokaa tullu vedettyä. Nyt aattelin jotain ottaa, ei semmonen yks pussi paljon tilaa vie. Helpompi se on ottaa mukaan ku alkaa hiki päässä ettiä sieltä.

Lähinnä jotain palkkaria ajattelin, ku tulee käytyä holtellin salilla. Kannattaako ottaa ihan kunnon palkkari vai jotain heraa ja sit vaikka napsia karkkeja vähän et saa hiilarii salin jälkee??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunnon palari hiilareineen ja prodeineen on paras vaihtoehto. Kyllä karkkikin on parempi kun ei mitään. Tai sit vedät maidon, sehän on aivan ok!

Joku hera ois vaan siinä mielessä kätevämpi, että sitä voi vetästä välipalanakin jos ateriavälit pitkittyy. Sen takia sitä ajattelin. Palkkarissa kuitenkin paljon hiilihydraatteja, joten sitä ei mielellään useasti vetäis.

Kahta eri pussia en kyllä jaksa ottaa mukaan...

Jos päädyn heraan, niin mikä olisi hyvä vaihtoehto?? Mielellää semmonen joka sekottuu hyvin ja jota saa alas.

Itse olen vetäny vain Fastin Muslce+ palkkareita tähän asti, mansikka ja suklaa, ja molemmat on kyllä hyvän makuisia ja sekoittuu todella hyvin.Onko tälläistä edes realistista odottaa heralta??

Jos päädyn heraan, niin mikä olisi hyvä vaihtoehto?? Mielellää semmonen joka sekottuu hyvin ja jota saa alas.

Itse olen vetäny vain Fastin Muslce+ palkkareita tähän asti, mansikka ja suklaa, ja molemmat on kyllä hyvän makuisia ja sekoittuu todella hyvin.Onko tälläistä edes realistista odottaa heralta??

Miksipä ei olisi? Markkinoilta löytyy loputtomat määrät erilaisia maustettuja heroja, suurin ero on yleensä vain hinta. Fastin tuotteet on pääsääntöisesti hyvänmakuisia ja sekoittuvat hyvin, mutta hintakin on niissä isompi. Vähän nettiä surffailemalla löytyy esim UFS :n, Mass :in ja fitnestukun sivuilta paljon erilaisia prodeja eri valmistajilta, sieltä vaan etsimään itselle se sopivin.

Itse en kyllä henk. koht ymmärrä yhtään tollasta hifistelyä, esim vaan 1hden viikon matkalla jos ei ole kisat tms. kyseessä. Jollain useamman viikon lomalla varmaan tekisi sali tai muut reenit ihan hyvääkin muutaman kerran viikossa, mutta jos ei osaa viikkoa relata, se kuulostaa musta lähinnä pakkomielteeltä. Jos yhtään liikkuu tai käytännössä kiertelee/tekee mitään niin siinäkin saa jo sitä liikuntaa. Lähtee vaikka johki kaupunkikierrokselle ja kävelee siellä 4-5h, ni tarviiko tohon nyt jotain salia vielä änkeä. Tai jos lähtee pyöräilemään tms.

Ymmärrän siinä tapauksessa urheiluhimotuksen, jos loman ideana on ainoastaan maata rannalla ja liikkua rannalta hotellin uima-altaalle. Itse en ainakaan kuluttaisi lomaani johonkin reeneihin sisätiloissa ( ellei tosiaan kyse olisi jostain 3vk matkasta). Ulkona lenkkeily/pyöräily jne. on jees, koska tällöin näkee maisemia ja eri mestoja.

Mitä prodepatukoihin tulee, luulis että niitä löytyy ainakin paikallisilta kuntosaleilta.

Itse olen nyt kesälomalla pakkaillut lähes jokapäiväisiä, monen tunnin rannalla telmimisiä varten mukaani reilun kourallisen kokoisiin annospusseihin suolapähkinöitä + pellavansiemeniä sekaisin.
Ainakin näin ketoosidieetillä saa kyseisellä annoksella siirrettyä ajatukset pois ruokailusta taas seuraaviksi 2-4 tunniksi.

Itsellä olis tarkotus ottaa kans lennon ajaksi jtn protsku-patukoita, mutta mites ne on kun PROFX:t on päältä suklaata niin niitä on hieman jännä taskulämpimänä syödä.. Myslipatukat varmaan on toinen vaihtoehto kun koneessa tuppaa olemaan melkohuono olo niin pitäs yrittää edes jtn syödä.. Muutenkin hyvin vähän kokemusta patukoista niin mitä pystyy "lämpimässä" säilyttämään?

Jos on oikeasti niin uusavuton, ettei löydä kohdemaassa vartissa patukoita tai prodejauhoa, niin on parempi jäädä kotiin.

Oon lähdössä pidempään reissuun syyskuussa ja tiedän siellä aiemmin käyneenä, että ko. maasta en tule edelleenkään lisäravinteita löytämään. Pitäis varmaan jäädä kotiin...
...Tai sit ei ja ottaa vähän omia jauhoja mukaan...

Hurjimmat jätkät on kuulema syöneet ruokaa siellä ulkomailla!!!

Niinpä. Menkää ravintolaan/kauppaan ja syökää ruokaa. Ei se voi olla jostain jauhosta kiinni yks ulkomaanreissu. Lentokoneessakaan ei vissiin pysty olemaan muutamaa tuntia syömättä ku heti oikein tuntee miten alkaa lihat haihtumaan?

Lentokoneessakaan ei vissiin pysty olemaan muutamaa tuntia syömättä ku heti oikein tuntee miten alkaa lihat haihtumaan?

Kokeileppa huvikseen olla syömättä 12h.. Siihen ku laattaat pitkin konetta niin se ei paljon naurata kohteessa ja vähemmän tekee mieli lähtä syömään.. Protsku-patukka olis kätevä siinä mielessä että siitä sais edes hieman energiaa eikä tarvis kohdata nälkäkuolemaa koneessa/kentällä..

Melkosia ammattilaisia pakkis täynnä kun stressataan lihojen pysyvyyttä lomareissun ajan. Jos on harrastelija mielessä bodari/voimanostaja niin ei pitäs olla yhdestä lomasta kiinni. Tottakai ymmärtää että haluaa pitää hankitut lihat, syödä hyvin, treenata hyvin ja nukkua hyvin. Kannattaa kuitenkin miettiä missä menee mielekkyyden raja. Välillä tapaa salillakin näitä tyyppejä jotka stressaa salin takia ihan törkeesti ja kyllä niistä huomaa ettei se touhu oo enään kivaa vaan täysin pakkopullaa. Ja kyllähän sinne koneeseen kannattaa ottaa jotain syötävää vaikkei ikinä olis edes salia nähnyt, esim. pähkinäpussi. Ja eiköhän ulkomailta löydy ruokaa, ei ne prodejauhot pakollisia ole. Harrastuksen kuuluu poistaa stressiä, ei aiheuttaa sitä. Että näin.

Protskupatukoita mukaan lomalle? Sama kuin ottais omat kaljat mukaan ku ei ulkomailta saa lapparia. Tietääkseni ruokaa myydään useimmissa maissa.

Kokeileppa huvikseen olla syömättä 12h.. Siihen ku laattaat pitkin konetta niin se ei paljon naurata kohteessa ja vähemmän tekee mieli lähtä syömään.. Protsku-patukka olis kätevä siinä mielessä että siitä sais edes hieman energiaa eikä tarvis kohdata nälkäkuolemaa koneessa/kentällä..

Jos 12h lento niin tarjolla on kyllä kaksi-kolme maistuvaa ateriaa. Voi jeesus mitä maailmanmatkaajia prodepusseineen.

Olen tämän tästä 12 tuntia syömättä ihan tavallisessa elämässänikin. Kutsun sitä yöksi. Ei muakaan naurata jos laattaan pitkin konetta, mutta harvemmin oon juonu itteäni lennolla niin humalaan vaikka ilmaista viinaa olisi ollutkin tarjolla, eikä oksennustautiakaan ole vielä sattunut lomalennolle...

WTF?

Olen tämän tästä 12 tuntia syömättä ihan tavallisessa elämässänikin. Kutsun sitä yöksi. Ei muakaan naurata jos laattaan pitkin konetta, mutta harvemmin oon juonu itteäni lennolla niin humalaan vaikka ilmaista viinaa olisi ollutkin tarjolla, eikä oksennustautiakaan ole vielä sattunut lomalennolle...

WTF?

Väännetään vaa.. On hienoa että teillä ei tule pahoinvointia tai mitään ihmeellistä koneessa vaan se menee ihan samalla tavalla kun autossa matkustaen.. Kaikilla se ei vaan mene niin :wtf:

Lento starttaa aamulta kuudella ja tähän asti on koettu että ei auta paljon syödä aamusta/ennen kun koneeseen hyppää -> on meinaan semmonen huono olo siellä ilmassa sen jälkeen -> ruoka ei maistu vaikka siellä on mitä ihmeellisimpiä gurmee ruokia tarjolla(mitä lie reittilennoilla nykyää tarjoilevatkaan).. Pääset kohteeseen perille niin koko päivä menee luult. sängyssä maaten kun on vaan niin heikko olo myös syömättömyyden takia. Toki siellä varmaan saa sitten illasta jtn ruokaa. Tämän takia jtn helppoa pureskeltavaa tulee otettua mukaan että jos jossain vaiheessa saa jtn syötyä..

Siihen ei tarvi oksennustautia, alkoholia tai kummempaa että ei tule vaan syötyä ennen lentoa tai sen aikana.. Ja lomallehan mennään lepäileen ja harrastaan, kyllä sen varmasti jokainen tietää että siinä ei kondis kovin muutu(ellei mene ryyppään etc.) ja ei kuole jos ei saa proteiinia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom