Viikon kireä aikataulu hidasteena. Mikä neuvoksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nerve87
  • Aloitettu Aloitettu
Olen 21v nuorukainen entinen plösö joka sai kuin saikin 20 kiloa läskiä pois ja sen jälkeen olen aloittanut säännöllisen salillakäynnin ja nyt noin vuoden verran 4 kertaa viikossa reenannut niin 2 kuin 3 jakoisillakin ohjelmilla ja tulosta on alkanut hiukkasen jopa näkymään. Hyvin vauhtiin lähteneen reeniajanjakson jälkeen eteeni tuli este..työ..kuljen viikot komennuksella ulkopaikkakunnilla painaen pitkää päivää ja salillakäyntiaikani rajoittuu pe-su. Kysynkin nyt viisaammilta neuvoa että mitäs nyt?

millaista ohjelmaa kannattaisi toteuttaa ja onko rasitus liian kova koska päivät peräkkäin vai pitäisikö lusikka heittää nurkkaan ?

Olen 21v nuorukainen entinen plösö joka sai kuin saikin 20 kiloa läskiä pois ja sen jälkeen olen aloittanut säännöllisen salillakäynnin ja nyt noin vuoden verran 4 kertaa viikossa reenannut niin 2 kuin 3 jakoisillakin ohjelmilla ja tulosta on alkanut hiukkasen jopa näkymään. Hyvin vauhtiin lähteneen reeniajanjakson jälkeen eteeni tuli este..työ..kuljen viikot komennuksella ulkopaikkakunnilla painaen pitkää päivää ja salillakäyntiaikani rajoittuu pe-su. Kysynkin nyt viisaammilta neuvoa että mitäs nyt?

millaista ohjelmaa kannattaisi toteuttaa ja onko rasitus liian kova koska päivät peräkkäin vai pitäisikö lusikka heittää nurkkaan ?

Kolmejakoinen ohjelma. Yksi treeni joka päivä noina kolmena päivänä. Vaihtoehtoisesti olisi sitten kaksijakoinen jonka teet sitten aina toisen treenin kaksi kertaa. Eli samat treenit perjantaina ja sunnuntaina. Eihän tollanen 4 päivän tauko joka viikko mikään optimi ole, mutta jos ei parempaa ole tarjolla niin sillä on mentävä.

Onko nämä ulkopaikkakunnat aina samoja? Olisihan sekin ratkaisu jota voisi koittaa että etsii näiltä ulkopaikkakunnilta salit ja käy niissä sit aina tekemässä kun sielläpäin liikkuu. Riippuu tietenkin vähän millanen komennus on menossa. Tai sit vain tuo pe, la ja su käy joka päivä. Eipä se paha juttu ole.

Jos asut hotelleissa yms. viikolla niin mukaan vaan voimapyörää, vetokumi (kiinnität esim oven kahvaa jne.) ja sitten joku perus venyttelymatto ja etunojia eri otteilla ja kaikkea muuta improvisaatiota peliin. Ei vie paljon aikaa, mutta on kuitenkin iso ero siihen, että ei tekisi mitään. Sitten pe-su kunnolla salilla, just esim. 2 tai 3 jakosella. Kyllä tuollakin pitäisi saada jotain tulostakin aikaiseksi, ei tietty ihan optimaalinen tilanne...

Minä heittäisin yksijakoisella reenit perjantaina ja sunnuntaina. Lauantai jäisi totaaliseen relaksaatioon.

Minulla on muuten luultavasti samanlainen tilanne edessä tänäkesänä erotuksena etten pääse kotisalille koko viikkona... Täytyy kai etsiä komennuspaikkakunnalta jokin edullinen harjoittelupaikka.

paikkakunnat vaihtelee eli ei mitään tietoa tulevasta..parin viikon varotusajalla mennään ja paikka vaihtelee näillä näkymin kesän ajan ainakin.

Koko kroppa kerralla pe ja su...Pelkkiä perusliikkeitä yksi lihasryhmälle.
Lisäksi kahvakuula mukaan auton perään, jolloin sillä saa veivattua ulkopaikkakunnalla tiistaina tai keskiviikkona? Jos tuo on kevyempi treeni, tulee kahden viikonlopputreenin kanssa käytyä lopunperin koko kroppa läpi kolme kertaa viikossa, joka riittää vaikka mihin.

Back
Ylös Bottom