Viikkausta japanilaisittain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konsta
  • Aloitettu Aloitettu
Caligula sanoi:
Loisto thread, ykskään linkki ei toimi :rolleyes:

Ton viikkauksen kyllä haluais nähdä jos joku tietää toimivan linkin.
Viimeinen toimii, kun lisää linkin perään yhden välin. (se iso nappula tossa alhaalla:))

Caligula sanoi:
Loisto thread, ykskään linkki ei toimi :rolleyes:

Ton viikkauksen kyllä haluais nähdä jos joku tietää toimivan linkin.

Katsoppas mitä ninjasin netistä -> http://www.cs.hut.fi/~demi/cloth_folding.mpeg

Onneksi olen ninja grandmaster niin neulan etsiminen heinäsuovasta kuten myös linkin hakeminen googlella onnistuvat vaikka silmät kiinni! :salainenninjatervehdys:

Tomi sanoi:
Mikseiköhän toimi? Olisiko sen takia, että viestiketju on aloitettu 28.4.2004???

Heh, joo. Ei tullut katottua noita päivämääriä, luulin että tää on ihan uus juttu :) No, mulle onkin...

Huh saatana, en vaan tajua tota viikkausta. Kai sitä pitää vielä jatkaa harjottelua. :nolo:

edit: jahas, nyt tajusin ton jutun ja ihan kohtalainenhan siitä tuli. Ihan huippua tää ninjatouhu!! :hyper: :rock:

Outoa, meinasin nostaa tämän threadin tässä joku päivä tehdäkseni gallupin! :eek: :eek:

No tässä Gallup-kyssäri: Kuinka moni vielä käyttää kyseistä viikkaustyyliä?

Minä itse ainakin käytän joka päivä.

Itse en koskaan viikkaa t-paitojani vaan heitän aina ne tuonne kaappiin vaan myttyyn, mutta nyt oli pakko viikata t-paidat siististi tonne kaappiin ku oli tuo ninjatyyli vaan niin hieno että! :hyper:

kpp sanoi:
Itse en koskaan viikkaa t-paitojani vaan heitän aina ne tuonne kaappiin vaan myttyyn, mutta nyt oli pakko viikata t-paidat siististi tonne kaappiin ku oli tuo ninjatyyli vaan niin hieno että! :hyper:

Täälläkin äsken tuhottu sekasorron ja sotkun kehto. Nyt on paidat kaikki siististi hyllyillä, ja mikä parasta, ennen meni yks kokonainen vaatehyllyn lokero (jotain 40x60x50 kai) että sai t-paidat ängettyä sinne, nyt noista tuli tommonen 25x20x25 kokonen pino. :D Tää rokkaa. :rock:

Eilen harjoittelin ko. tyylin nopeasti. Kaukana ninjamaster-tittelistä, mutta nyt ainakin paidat viikkautuu siistimmin. Käyttöä tulee tänään kun pitää pakata kamat ja lähteä huomenna Lappeenrantaan koulua varten. Tämä vahvistaa entistä enemmän käsitystäni siitä, että mitä netistä ei löydä, sitä ei tarvitse.

Sillon kun tämä thread ilmesty niin näytin muutamalla tutulle viikkaustaitojani ja ilmeet oli tyyliin :eek: ja sitten naurua. Pitäs joskus jossain illan istujaisissa näyttää kavereilla ja sanoa, että tehkää perässä.

Oli muuten Martha Stewart eilen Conan O'Brian Show:ssa esittelemässä ninjaviikkausta...

Marha Stewart, The Grand Ninja Cloth Folding Master?

Niin oli ja aika iloisesti pisti koko homman omiin nimiinsä. Onkohan sillä paljon linnainkkejä? Sellasia sinisiä sotkuja mitä joka äijällä kurvissa.

aivan mahtavaa, nyt vaan ootellaan emäntää kotio et pääsee näyttää et ei oo taaskaan päivä menny hukkaan nettiä selaillessa.

ribu sanoi:
Niin oli ja aika iloisesti pisti koko homman omiin nimiinsä. Onkohan sillä paljon linnainkkejä? Sellasia sinisiä sotkuja mitä joka äijällä kurvissa.

Onhan se perseestä vetää omiin nimiinsä moista, mutta mitä on linnainkit? Siis ihan oikeasti. Joka äijällä kurvissa? EJ UMMARA.

RRKalle sanoi:
Onhan se perseestä vetää omiin nimiinsä moista, mutta mitä on linnainkit? Siis ihan oikeasti. Joka äijällä kurvissa? EJ UMMARA.
Jos inkillä tarkotetaan mustetta, niin eiköhän se ole posessa otettu tatuointi. Kurvi onkin vähän haastavampi... oliskohan käsivarsi?

suortti sanoi:
Jos inkillä tarkotetaan mustetta, niin eiköhän se ole posessa otettu tatuointi. Kurvi onkin vähän haastavampi... oliskohan käsivarsi?
Vai olisko sittenkin Kurvi Hämeentiellä Helsingissä?

Back
Ylös Bottom