Viikkausta japanilaisittain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konsta
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
Meitä bodareita yritetään kusettaa vähän väliä myös aikuisiällä:

-Sä kun oot tollanen vahva, niin kannahan sinä tämä Steinwayn konserttiflyygeli tuonne 8-kerrokseen...

-Noh, onhan siellä salilla tullut kyllä käytyä...

:jahas:

Joskus kai tullu mentyä tohon vipuun... :lol2: :nolo:

Powerhousu sanoi:
Joskus kai tullu mentyä tohon vipuun... :lol2: :nolo:
Niinpä. Toinen on se vanha kunnon "tämä kyllä painaa niin paljon, ettei tätä kukaan yksin nosta..." Olen täysin voimaton tämän lauseen edessä, enkä voi vastustaa kiusausta todistaa, että esim. pesukoneen saa kannettua yksin kolmanteen kerrokseen. :nolo:

:offtopic: Rintafile käyttää tätä käänteistä psykologiaa jatkuvasti. Viimeinen jujutus taisi olla "Tomi, en varmasti usko sitä väittämää, että mies osaisi ottaa paremmin suihin kuin nainen..." Jälkeenpäin tunsin oloni likaiseksi. Lisäksi kävelin ontuen. :(

Tomi sanoi:
:offtopic: Rintafile käyttää tätä käänteistä psykologiaa jatkuvasti. Viimeinen jujutus taisi olla "Tomi, en varmasti usko sitä väittämää, että mies osaisi ottaa paremmin suihin kuin nainen..." Jälkeenpäin tunsin oloni likaiseksi. Lisäksi kävelin ontuen. :(

Voi helvetti sun kanssas... :lol2: Sulle sitä sattuu ja tapahtuu.

Tomi sanoi:
Niinpä. Toinen on se vanha kunnon "tämä kyllä painaa niin paljon, ettei tätä kukaan yksin nosta..." Olen täysin voimaton tämän lauseen edessä, enkä voi vastustaa kiusausta todistaa, että esim. pesukoneen saa kannettua yksin kolmanteen kerrokseen. :nolo:
Mulle toimii: "Ei noin pieni kaveri kyllä jaksa..." Toinen paha on, jos joku väittää etten uskalla tehdä jotain.

Tomi sanoi:

:lol2: LOOOOOOOLLLL

Luultavasti kaikki kuntosalia kohti vilkaisseetkin on saatu kusetettua muuttohommiin tms. edellä mainituin perustein.

kekexx sanoi:
No niin! Mää viikkasin kaikki t-paitani. Mitäs nyt? Mullon muuten 26 t-paitaa.

:hyper:

Mä viikkasin aamulla yli puolet t-paidoistani (3x10 sarja). Testailin sitä myös pitkähihasiin paitoihin ja takkeihin. Nyt olen ninjaväsynyt.
Ihmettelinkin miksi kaapit ovat täynnä, näyttäisi noita t-paitoja löytyvän yli 50 kpl. :nolo:

H.C sanoi:
Ei tuolla tempulla paljo baarissa brassailla mutta pitää se silti opetella...
Pah, tollahan saa just hyvän "teko"-"syyn" ottaa baarissa paidan pois ja lihakset värähdellen todistaa osaavansa ninjaviikkauksen.

foobari sanoi:
Pah, tollahan saa just hyvän "teko"-"syyn" ottaa baarissa paidan pois ja lihakset värähdellen todistaa osaavansa ninjaviikkauksen.

Samalla kerralla tulee todistettua miehisyys ja myös se, että kotityöt sujuu ninjatyyliin. Kyllä naiset kaatuu sen jälkeen helposti!

Tomi sanoi:

Niin, mutta asiahan on mun osalta edelleen puoliks avoinna :nolo:

Jotta empiirinen tutkimus saataisiin päätökseen, saatan vappuna turvautua jälleen kerran käänteispsykologiaan: "En muuten varmasti usko sitä väittämää, että nainen osaisi ottaa paremmin suihin kuin mies..."

Jotenkin musta tuntuu, että tää tutkimus jatkuu vielä pitkään.

Jahas. Olipas tuo ninjaviikkauksen opettelu hieman hankalaa. Älkää kysykö miksi tai kuinka, mutta ensimmäisellä 5 yrityksellä onnistuin riisumaan itseltäni housut. Ei se vieläkään suju, vaikka lopputuloksena oli jo pienen harjoittelun jälkeen t-paidan näköisiä t-paitoja sekä kipeä alaselkä ja polvilumpiot. Nyt oikeasti vasta alkaa ymmärtää ninjojen suunnatonta kovuutta ja äärimmäisyyttä. Seuraavaksi haluan oppia hieromaan prostataa kuten ninjat tekivät.

Tomi, ole tyytyväinen, osaat ninjariisua housusi. Siihen ei moni kykene :)

ps. Sillä voi myös tehdä vaikutuksen naisiin (tai miehiin) baarissa. :)

Pyykkönen sanoi:
ei toimi tuo. saiskos muualta?

Testasin eMule:lla (hakusana cloth folding), kesti n. 2min (22KB/s) että oli tuo pätkä koneella. Oli jo aiemminkin tuo pätkä koneella, mutta testasin varmuuden vuoksi ettet turhaan lähde hakemaan.

Yhdyn ninjailuun koko kehollani. Perus rekkamies-Raimokin kuulostaa paljon tyylikkäämmältä, kun se kirjoitetaankin ninjarekkamies-Raimo.

BTW, onkohan Ninja Suomessa naisen vai miehen etunimi? No, ei väliä, aion ottaa sen silti. Tai sitten Ninja sukunimenä, ja etunimeksi Turbo tai Luxus...

Back
Ylös Bottom