Viikkausta japanilaisittain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konsta
  • Aloitettu Aloitettu
Herrankiesus sentään! :hyper:

tota pitää kokeilla. Ei ihan ekalla kattomisella menny kaaliin, että miten toi tehdään... :thumbs:

Hoho, rättininjailua.. mä oon tykänny että ihan rynttäämällä ton t-paidan saa ihan hyvin pieneenkin tilaan :D

Jumatsuikka ! :eek:
Rupeaisikohan meikäläisenkin vaatekaappi olemaan järjestyksessä jos ninjaviikkailisi noin paidat ?! :nolo:
Täytyypä hetimiten kokeilla...

Japanialaiseksi videoksi aika hyvä, koska siinä ei oksennettu tai ulostettu kenenkään suuhun. Lisäksi tuota paidanviikkaustekniikkaa on pakko kyllä koittaa! :eek:

Tomi sanoi:
Japanialaiseksi videoksi aika hyvä, koska siinä ei oksennettu tai ulostettu kenenkään suuhun. Lisäksi tuota paidanviikkaustekniikkaa on pakko kyllä koittaa! :eek:

:hyper: :5: Lensi sitten aamupuurot naurunremakssa näppäimistölle, että tattista vaan... Oli emännän ilme ikuistamisen arvoinen kun meikäläinen, joka ei koskaan (siis ikinä) viikkaa kuteitaan istuu olohuoneen lattialla t-paidan kanssa ja katsoo jotain Japanilaista ninjaviikkausvideota

Hahaha, sori, mut on huvittavaa ettei isot miehet viikkaa vaatteita, elleivät voi NINJAviikata :D
Mä luulin et se ois kuulunu ala-asteelle.

Itsekkin ninjaviikkaan

Miehet tekevät mielellään ja innoissaan mitä tahansa kotitöitä, kunhan siihen liittää ninja-etuliitteen eteen. Miltä kuulostaisi esimerkiksi ninjaimurointi, -tiskaus, -pyykinpesu, -kauluspaidan silitys tai vaikkapa ninjalastenhoito? Erittäin miehekkäältä ja viileältä, sanon teille.

Esimerkkejä:

- Kulta, voisitko tiskata? En itse millään ehdi
- Homojen hommaa, tiskaa ämmä itte! :curs:
- Voit myös ninjatiskata astiat
- Mitä, voinko? No sitten! :hyper:

edit: aion ninjapestä tänään vessan

edit2: en erityisemmin pidä kinkusta

Tomi sanoi:
Miehet tekevät mielellään ja innoissaan mitä tahansa kotitöitä, kunhan siihen liittää ninja-etuliitteen eteen. Miltä kuulostaisi esimerkiksi ninjaimurointi, -tiskaus, -pyykinpesu, -kauluspaidan silitys tai vaikkapa ninjalastenhoito? Erittäin miehekkäältä ja viileältä, sanon teille.

Esimerkkejä:

- Kulta, voisitko tiskata? En itse millään ehdi
- Homojen hommaa, tiskaa ämmä itte! :curs:
- Voit myös ninjatiskata astiat
- Mitä, voinko? No sitten! :hyper:

edit: aion ninjapestä tänään vessan

edit2: en erityisemmin pidä kinkusta

:lol2:

Samaan psykologiaan perustuu vissiin sekin homma, että pikkulapset tekevät melkein mitä vaan jos sanoo niille ottavansa aikaa.
Esim.
- Käyppäs pikku-Marko hakemassa isille jääkaapista kaljaa.
- No en varppina hae.
- Isi ottaa aikaa
>Tässä vaiheessa Marko on yleensä jo noutamassa kaljaa

testo sanoi:

Samaan psykologiaan perustuu vissiin sekin homma, että pikkulapset tekevät melkein mitä vaan jos sanoo niille ottavansa aikaa.
Esim.
- No en varppina hae.
- Isi ottaa aikaa

Tuota käytän aika useinkin. Yleensä vain muodossa "mä lasken viiteen, mahdatko ehtiä". Sitten ei näy enää, kuin viiva ja objekti on edessä ennen kuin ehtii sanoa kis...

testo sanoi:

Esim.
- No en varppina hae.
- Isi ottaa aikaa

Perkele, tohon ajan ottamiseen meni aina itsekin penskana. Äiti vieläkin kuittailee välillä.

Willie sanoi:
Perkele, tohon ajan ottamiseen meni aina itsekin penskana. Äiti vieläkin kuittailee välillä.

Ja mä tajusin nyt vasta että mua on kusetettu pienenä tolla ajan ottamisella. :itku: Olen isille ikuisesti katkera tästä eteenpäin...

Powerhousu sanoi:
Ja mä tajusin nyt vasta että mua on kusetettu pienenä tolla ajan ottamisella. :itku: Olen isille ikuisesti katkera tästä eteenpäin...
Meitä bodareita yritetään kusettaa vähän väliä myös aikuisiällä:

-Sä kun oot tollanen vahva, niin kannahan sinä tämä Steinwayn konserttiflyygeli tuonne 8-kerrokseen...

-Noh, onhan siellä salilla tullut kyllä käytyä...

:jahas:

Back
Ylös Bottom