Viikingit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asdx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs subilla alkoi viime viikolla semmonen sarja kun viikingit. Mitäs mieltä porukka on ollu kyseisestä sarjasta? Omasta mielestä vaikuttaa ihan huippusarjalta :rock:

Toinen tuotantokausi alkaa kohta maailmalla. Ensimmäinen tuli katsottua kokonaisuudessaan viime vuonna, taattua laatua Game of Thronesin tapaan. Uusia jaksoja odotellessa.

Toivottavasti on enemmän toimintaa kakkoskaudessa. Puhutaan kuitenkin jengistä, joka ei ollut tunnettu mukavuudestaan, joten siihen nähden ykköskausi oli suhteellisen rauhallinen.

Huikee sarja kyllä. Mä elin koko ensimmäisen tuotantokauden uskossa, että sarjan päänäyttelijä Travis Fimmel on Sons of Anarchyn Charlie Hunnam. Vasta hetki sitten imdb:stä bongasin että tosiaankin eri mies kyseessä. Yhdennäköisyys on kyl huikee:

PicMonkey-Collage21.jpg

Huikee sarja kyllä. Mä elin koko ensimmäisen tuotantokauden uskossa, että sarjan päänäyttelijä Travis Fimmel on Sons of Anarchyn Charlie Hunnam. Vasta hetki sitten imdb:stä bongasin että tosiaankin eri mies kyseessä. Yhdennäköisyys on kyl huikee:

Todellakin! Itsehän elin samassa harhaluulossa kunnes täällä joku korjasi minua. Mutta lapsena erotetut kaksoisveljethän tuossa on selvästi kyseessä. :)

Hyvän oloinen sarja ekan kauden perusteella, toista odotellessa. Parasta päähenkilö Ragnar Lothbrok vittumaisine virneineen joka ei ikinä poistu naamalta. :D

Itse ootan uusia jaksoja innolla nää pari ekaa on vaikuttanu hyvältä mutta saa nähä millanen on kokonaisuudessaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jotenkin jäi niin B-luokan sarjan maku ekasta kaudesta. Ikään kuin jokin kulttuurirahasto olis lahjoittanut vähän fyrkkaa jonkun indie-pläjäyksen tekoon. Taistelukohtauksista aina juonitteluihin niin pitkäveteistä kuraa, ettei tätä kyllä tule enää todennäköisesti seurattua toiselle kaudelle.

Hyvältä vaikuttaa sarja, todella vähän jaksan töllöttää telkkaria mutta tätä vois alkaa seurata, oliskin itseasiassa varmaan ainoo tunti viikossa kun tv:n avaisin :D

On Fimmelissä ja Hunnamissa jotain kaukaista samaa viikinki-lookkia, mutta huomaahan heistä heti että ovat eri henkilöt. Noh ihmiset näkee asiat eri tavalla.

On Fimmelissä ja Hunnamissa jotain kaukaista samaa viikinki-lookkia, mutta huomaahan heistä heti että ovat eri henkilöt. Noh ihmiset näkee asiat eri tavalla.

Samaa mieltä ite en luullu fimmeliä hunnamiks mutta onhan niissä samaa näköä :/

Siitä oli joku uutisjuttukin, nimi on valittu jonkun viikinkihistoroitsijan avulla jonka mukaan kauko oli yleisin viikinkinimi suomessa tms. :D

Liikuntakielto oli aika hyvä ajatus, koska tietoisesti ei lähdetty hakemaan samanlaista fysiikkaa hahmoille kuin Spartacuksessa :D

Back
Ylös Bottom