Superset 1:
3x Standing barbell curl (both heads)
3x Close-grip bench presses (mostly inner head)
Superset 2:
3x Alternating dumbbell curl (inner head)
3x Triceps press-down (palms down) (inner head)
Superset 3:
3x EZ bar preacher curl (inner head)
3x Dumbbell French presses (middle head)
Superset 4:
3x Alternating Hammer curls (outer head)
3x Lying triceps extensions (hammer grip) (outer head)
Superset 5:
3x 1-arm dumbbell preacher curl (outer head)
3x Reverse 1-arm pushdown (palm up) (outer head)
Jepps, eli viikko sitte kokeilen ensimmäistä kertaa kyseistä settiä. Ja mitä nyt käteen jäi, oli mielestäni paras pumppi mitä pitkään aikaan ollu. Itse kokosin setin, luettuani artikkelin miten noiden käsien treenissä kannattaa yhdistää noita supersarjoja, että molempien lihasten ns. sisä ja ulko 'osat' tehdään peräkanaa. Idea on että joka viikko vaihtaisi kumpaa lihasta tekee ensin supersarjassa. Ja aina kahden viikon välein vaihtaa sisä- ja ulkopuolien välillä, että kumpaa tekee ensin. Sarjoja en koskaan 'laske', mutta MAX 10 ja MIN 6 perjaatteella teen.
Nyt tekisi mieli kuulla vähän mielipiteitä, kun mitä nyt noita muita käsi settejä katellu olen, tässä taitaa olla ehkä vähän liikaa sarjoja? Tarkoitus on että ko. setti tehtäisiin vain kerran viikossa. Ja vaikka pumppi oli hyvä, niin seuraavana päivänä ei kädet ollu yhtä 'arat' kun yleensä on ollu, kun olen tehny haban ja ojentajan eri päivinä. Voisiko kenties olla parempi jos sarjojen määrää pudottaisi kahteen per supersarja?
Olen pahoillani englannin kielestä, mutta en osaa kaikkien liikkeiden suomenkielisiä nimiä.
Kiitos vastauksista etukäteen.
3x Standing barbell curl (both heads)
3x Close-grip bench presses (mostly inner head)
Superset 2:
3x Alternating dumbbell curl (inner head)
3x Triceps press-down (palms down) (inner head)
Superset 3:
3x EZ bar preacher curl (inner head)
3x Dumbbell French presses (middle head)
Superset 4:
3x Alternating Hammer curls (outer head)
3x Lying triceps extensions (hammer grip) (outer head)
Superset 5:
3x 1-arm dumbbell preacher curl (outer head)
3x Reverse 1-arm pushdown (palm up) (outer head)
Jepps, eli viikko sitte kokeilen ensimmäistä kertaa kyseistä settiä. Ja mitä nyt käteen jäi, oli mielestäni paras pumppi mitä pitkään aikaan ollu. Itse kokosin setin, luettuani artikkelin miten noiden käsien treenissä kannattaa yhdistää noita supersarjoja, että molempien lihasten ns. sisä ja ulko 'osat' tehdään peräkanaa. Idea on että joka viikko vaihtaisi kumpaa lihasta tekee ensin supersarjassa. Ja aina kahden viikon välein vaihtaa sisä- ja ulkopuolien välillä, että kumpaa tekee ensin. Sarjoja en koskaan 'laske', mutta MAX 10 ja MIN 6 perjaatteella teen.
Nyt tekisi mieli kuulla vähän mielipiteitä, kun mitä nyt noita muita käsi settejä katellu olen, tässä taitaa olla ehkä vähän liikaa sarjoja? Tarkoitus on että ko. setti tehtäisiin vain kerran viikossa. Ja vaikka pumppi oli hyvä, niin seuraavana päivänä ei kädet ollu yhtä 'arat' kun yleensä on ollu, kun olen tehny haban ja ojentajan eri päivinä. Voisiko kenties olla parempi jos sarjojen määrää pudottaisi kahteen per supersarja?
Olen pahoillani englannin kielestä, mutta en osaa kaikkien liikkeiden suomenkielisiä nimiä.

Kiitos vastauksista etukäteen.

Onko se tosiaan niin että kädet voi vielä viikon jälkeen olla väsyneet, tai siis ettei ole palautunut täydellisesti?