Vihreät poliitikot, älyvapauden riemuvoitto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Isoin kysymys on nimenomaan siinä, että pitääkö sitä öljyä porata paikassa, jossa mahdollinen onnettomuus aiheuttaa aikamoisen ympäristökatastrofin.

Ite olen Putkosen linjoilla.
Venäjän mestat, poratkoon jos haluavat. Minä haluan öljyni.

Ministereiden eroamisten vaatiminen on kärsinyt aikamoisen inflaation. Huvittavaa on myös lyhyitä uutisjuttuja lukevien harkinta- ja kritiikkikyvyn taso.

Pahalta tämä homma haiskataa. Mutta jos nyt ensin selvitettäis mitä tapahtui, eikä uskottais sokkona iltalehden muutamaa riviä.

Ministereiden eroamisten vaatiminen on kärsinyt aikamoisen inflaation. Huvittavaa on myös lyhyitä uutisjuttuja lukevien harkinta- ja kritiikkikyvyn taso.

Pahalta tämä homma haiskataa. Mutta jos nyt ensin selvitettäis mitä tapahtui, eikä uskottais sokkona iltalehden muutamaa riviä.

Ei se ole enää uskosta kiinni kun faktat on edessä, ei sillä että tää osa-alue olis vihreillä tai niiden kannattajilla koskaan ollu hyvin hallussa.

Hautala käytti hyväksi ministeriasemaansa suojellakseen omaa etujärjestöänsä. Sanoja voi alkaa vääntelemään tosta sitten mihin suuntaan haluaa, mutta ei se sisältö siitä mikskään muutu. Mediakriittisyys on hyvä juttu, mutta ei sen avulla voi faktoja kyseenalaistaa.

Edit: On kyllä iloinen yllätys että tätä kalkkunaa tuomiolle vaativa poliitikko on SDP:stä.

Ei se ole enää uskosta kiinni kun faktat on edessä, ei sillä että tää osa-alue olis vihreillä tai niiden kannattajilla koskaan ollu hyvin hallussa.

Hautala käytti hyväksi ministeriasemaansa suojellakseen omaa etujärjestöänsä. Sanoja voi alkaa vääntelemään tosta sitten mihin suuntaan haluaa, mutta ei se sisältö siitä mikskään muutu. Mediakriittisyys on hyvä juttu, mutta ei sen avulla voi faktoja kyseenalaistaa.

Edit: On kyllä iloinen yllätys että tätä kalkkunaa tuomiolle vaativa poliitikko on SDP:stä.

En ole nähnyt faktoja. Enkä usko että säkään olet.

Vois käydä Alkosta muutamat kalliit viskit hakemassa. Ilmaseksi. En mä niistä ite välitä mut voisinhan mä vaikka 150 euron pullon myydä huntilla kaverille. Hautala sit vois sanoa et Alko ei saa puuttua tähän touhuun kun reppuuni sujahtaa Glenfiddichiä.

en hirveän hyvin tunne lakia mutta täällä kun on minua oppineimpia niin eikös se ole rikos vakavimmasta päästä sarjassaan jos estää rikosilmoituksen teon? ainakin olen siinä käsityksessä että jos estäisin henkilöä A tekemästä ilmoitusta ystävästäni herra B:stä niin en siitä millään ihan pienellä tuomiolla selviäisi, käsitykseni mukaan tuo menee suunnilleen samaan kastiin todistajan uhkailun ym kanssa ja ne on kuulemma sellaisia että voipi tulla ihan kiinteää istumista.

En ole nähnyt faktoja. Enkä usko että säkään olet.

En ole ja ymmärrän kyllä hyvin 'syytön kunnes toisin todistetaan' kantasi. Olen itsekin mediakriittinen, mutta en nää mitään syytä miksi allaoleva tieto vuotaisi liikenteeseen ilman että sitä olisi tapahtunut.

Jäänmurtajat omistaa valtionyhtiö Arctia Shipping Oy. Yhtiön johto halusi tehdä vahingonteosta rikosilmoituksen, mutta ministeri Heidi Hautala (vihr.) puuttui asiaan.

Kovin epämääräistä. Hautala "puuttui asiaan", "esti". Hautala itse sanoo keskustelleensa rikosilmoituksesta ja "pitäneensä tarpeettomana".
Onko konkreettista toteennäyttöä että Hautala on selvästi kieltänyt jotain henkilöä toimimasta? Mitä lakipykälää hän on rikkonut? Tähän mennessä kovin yleisluontoista puhetta ainakin Iltalehden nettisivuilla. Toivottavasti eroa vaativilla on tarkempaa tietoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Luultavasti Hautala on "keskustellut" yhtiön johdon kanssa vähän samalla tavalla kuin Katainen "keskusteli" suomen akatemian johdon kanssa.

Eli mitään väärää ei ole taaskaan tapahtunut, ainoastaan maan tapoja noudatettu.

Ilmeisimmin omistajaohjauspuolen virkamies oli ohjeistanut yhtiötä jättämään rikosilmoituksen väliin. Hautala oli tietoinen asiasta, muttei puuttunut menettelyyn. Jännä miten valtion yhtiöt potkivat jengiä pihalle ja ministeriö on aivan vaiti, mutta Greenpeacen tapauksessa ollaan torppaamassa rikosilmoitusta.

On noi vihreät vaan sairasta sakkia. Ylipäätään jo lähtökohtaisesti irvokasta että voi olla ministerinä tollanen Heidi Hautala. Nyt toi kommariyhtye Ulta Bran avulla politiikkaan noussu lässyttäjä puolustelee Hautalaa. Aamulehti

”Miksi Hautalaa pitäisi edes moittia”, kysyy Sinnemäki

kyllä mä välillä vihan valtaan langettuani toivon aidosti jotain vallankumousta tai miehitystä minkä yhteydes tollanen Vihreäliitto ja muu sonta siivottas kerralla pois ilmaa pilaamasta.

Ilmeisimmin omistajaohjauspuolen virkamies oli ohjeistanut yhtiötä jättämään rikosilmoituksen väliin. Hautala oli tietoinen asiasta, muttei puuttunut menettelyyn.

Hautala munas pahasti, kun myönsi keskustelleensa itse asiasta ennen kuin uhrautuva virkamies ryntäsi pelastamaan Hautalaa ja ottamaan syyt niskoilleen. Tuskinpa toi apina tajuaa vieläkään itse erota. Pitää muistaa ettei Hautala ole kansanedustaja eli jos eroaa, niin päätyy johonkin suojatyöpaikkaan muualla. Ja niitä riittää.

IL: Hautala esti rikosilmoituksen Greenpeacen aktivisteista - Kotimaa - Verkkouutiset

Sellaista. Vihreä ministeri suojelee omia pikku kullannuppujaan. Jos meillä olisi Vihreä sisäministeri niin Greenpeace saisi varmaan vapaasti vallata ydinvoimalat.
Tollainen ydinvoimalan valtausyritys ekoterroristien toimesta se vasta surkuhupaisaa olisi. Siellä nimittäin jos riittävän kriittiselle sektorille koittaa päästä niin tunkeutuminen pysäytetään lyijyllä.

Ylipäätään musta on aika härskiä puhua laivaan tunkeutumisesta "mielen ilmauksena".

Aijoo ja täytyy todeta että hörähdin kyllä ääneen kun jossain oli lehtijuttu kuinka tämä suomalainen vangittu aktivisti valitti kuinka ei ollut saanut vegesafkaa tutkintavankeudessa. Ei taida tyttö tietää millasia ne "oikeat" venäläiset vankilat on, jos sinne tosta joutuu niin sapuska on kyllä pienin murhe..

Johan se valitti aikaisemmin että vitamiinejakaan ei saa, ja joku tupakoi jatkuvasti samassa sellissä ja on kylmäkin kun aukaisee ikkunan. Toivottavasti olot paranee kun tulee joku olga joka pitää lämpimänä öisin.

Eikö näitä oinosia, hirvisaaria, hakkaraisia ja muita varavaltuutettuja ole vieläkään tajuttu potkia vihreistä pois? Nehän kämmäilee aivan koko ajan ja hyväsisarverkosto vaan puolustelee. VMP!

Että osaa olla junttia sakkia; koulutustaso on korkea kuin mikä mutta porukka pässiä kuin potkukelkan james.

Eikö näitä oinosia, hirvisaaria, hakkaraisia ja muita varavaltuutettuja ole vieläkään tajuttu potkia vihreistä pois? Nehän kämmäilee aivan koko ajan ja hyväsisarverkosto vaan puolustelee. VMP!

Että osaa olla junttia sakkia; koulutustaso on korkea kuin mikä mutta porukka pässiä kuin potkukelkan james.

...mitä vedät?

Kovin epämääräistä. Hautala "puuttui asiaan", "esti". Hautala itse sanoo keskustelleensa rikosilmoituksesta ja "pitäneensä tarpeettomana".
Onko konkreettista toteennäyttöä että Hautala on selvästi kieltänyt jotain henkilöä toimimasta? Mitä lakipykälää hän on rikkonut? Tähän mennessä kovin yleisluontoista puhetta ainakin Iltalehden nettisivuilla. Toivottavasti eroa vaativilla on tarkempaa tietoa.

Tässä päästään taas tähän, että mikä on varsinaista estämistä/käskemistä/ohjaamista. Verrataan vaikka, että mä neuvon sua oleen tekemättä jotain simmarit, sammarit, kummarit ja pipo varusteinani. Lisätään siihen vaikka hirvikivääri olalle ja vihjaileva katse, niin sullakin varmaan ajatusmalli muuttuu. Mutta tapahtuuko tässä mitään varsinaista käskemistä? Hautalan hirvikivääri on tässä tilanteessa ministerin virka.

Edit. En siis esimerkissäni osoittele kiväärillä tai uhkaile, pidän sitä vaan olalla, jos olen vaikka menossa hirvimetsälle. Ja tietty omaan luvan ko. pyssyyn.

Hautalan vastauksesta Suomen Greenpeacelle kävi ilmi, että Hautala on ministerinä teettänyt selvityksiä, että voisiko tämän Arctic Shippingin ja Shellin diiliä purkaa. Ei voi juridisesti, koska ko. diili on tehty ennenkö AS tuli valtionohjauksen piiriin. Tämä mielestäni puoltaa Hautalan motiivia tälle "väitetylle" rikosilmoituksen estämiselle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom