Naru85 sanoi:olen ite naru 170 cm 69 kg ja mun rasva oli jotain 5,69378 %
Tuo jostain aikaisemmasta threadista.
Ja profiilin mukaan 202 cm ja 139 kg tai jotain..
Trolli vai muuten vaan pelle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naru85 sanoi:olen ite naru 170 cm 69 kg ja mun rasva oli jotain 5,69378 %
Gillyanne sanoi:Vihreässä teessä on kofeiinia ja katekiineja (?), jotka ymmärrykseni mukaan jossain määrin lisäävät/kiihdyttävät elimistön energiankulutusta ja rasvanpolttoa
Hulkki sanoi:Itse olen vetänyt dieetillä (ja ennen treeniä myös bulkilla) noin 1.5 grammaa vihreä tee -uutetta suoraan jauhona, ja potkii todella hyvin esim. tauriinin kanssa ihan treeniboosterina.

Törkyhalpaa, itse tilasin 500 g ja kuljetuskustannuksineen koko höskä maksoi noin 41€. Nuo täytyy tosin tilata muualta EU:sta, sillä Suomessa en ole vihreä tee -uutetta jauheena nähnyt.KSENA sanoi:paljon kyseinen jauhe maksaa?
Nyt on vain heitettävä sivistynyt arvaus siitä, että EGCG:tä tarvittiin 3x125mg/vrk jota sillä olisi edes jonkinminen teho (yhdessä kofeiinin kanssa?), ja parhaassakin tapauksessa teho on ollut luokkaa 5% lisää perusaineenvaihduntaan, siis sellaiset about 100kcal? Eli jos teestä/tiivisteestä olisi todellista hyötyä jollekulle, niin sille hifistelijälle joka on polttamassa viimeisiä rasvagrammoja, jotka kyllä palaisivat muutenkin.
ja kun siihen ei tarvitse lisätä sokeria/maitoa/kermaa/mitään muutakaan, niin eiköhän siinä jokunen kalori joka tapauksessa säästy? :thumbs:Hulkki sanoi:Törkyhalpaa, itse tilasin 500 g ja kuljetuskustannuksineen koko höskä maksoi noin 41€. Nuo täytyy tosin tilata muualta EU:sta, sillä Suomessa en ole vihreä tee -uutetta jauheena nähnyt.
Hulkkihan mainitsi ottavansa 1,5 gramman kerta annoksen, eli tuosta purkista saadaan ~334 annosta. Eli melkein vuodeksihan toi riittää jos yhden annoksen päivävauhtia vetelee.KSENA sanoi:ei toi nyt törky halpaa ole, kun herkkuperseherakin on tota kalliiimpaa. mulle ainakin toi on jumalattoman kallista, monta annosta tosta tulee ja paljon veikkaat sen tuovan lisää painonpudotukseen kiloina?
Vertaatko kaikkien tuotteiden hintoja suoraa grammamäärään, eli jos otat vaikka buranaa, niin otat sitäki 40g kerralla? Ihan vaan siksi että heraaki pitää ottaa sen verran.KSENA sanoi:ei toi nyt törky halpaa ole, kun herkkuperseherakin on tota kalliiimpaa. mulle ainakin toi on jumalattoman kallista, monta annosta tosta tulee ja paljon veikkaat sen tuovan lisää painonpudotukseen kiloina?
Miksi tyytyisit pussiteehen, kun kaupasta voi ostaa parempaakin? Minulla kuluu helposti litra vihreää teetä illassa ja se on taatusti väkevämpää kuin jostain pikku teepussista uutettu.J0kke sanoi:onko nämä esim. "lipton green tea" pussiteet ihan hyödyttömiä jos päivässä 1-2 kupposta juo?
Lampunjalka sanoi:Vertaatko kaikkien tuotteiden hintoja suoraa grammamäärään, eli jos otat vaikka buranaa, niin otat sitäki 40g kerralla? Ihan vaan siksi että heraaki pitää ottaa sen verran.
Edit- Ton vihreän teen puolesta on puhuttu tosi paljon ja isommillä määrillä se kyllä tuntuis puskevan hikeä läpi yms. Ei se kylläkään piristä erityisemmin, kuten monet muut aineenvaihduntaa kiihdyttävät valmisteet..
Niin ja ei ole kokemusta tosta jauheesta, pitää vähän kahtoa paremmin infoa ja voisi ottaa ihan testiin jopa.