Vihersmoothiet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zentel
  • Aloitettu Aloitettu
Juokos tyypit näitä vihersmoothieita tai vastaavia. Terveysvaikutuksiahan noissa pirtelömäisissä koostumuksissa on jo ruuansulatuksen kannalta lukuisia. Hommasin vihdoin ja viimein tehosekottimen ja kokeilut on valmiina alkamaan. Jos löytyy hyviä reseptejä niin laittakaa jakoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No en tiedä mitä lie terveysjuomia nämä on tai ei oo mutta ihan hyviä oon tällä reseptillä saanu:
- jotain vihreää esim.tuore pinaatti,semmonen kourallinen
- ananasta, omenaa tai marjoja joku desi..
- vettä tai ananaksen omaa lientä tai fun lightia mehuksi..että tulee juotavampaa..
- auringonkukan siemeniä tai jotaki muuta siemeniä joku puoli desiä tai desi..

sitte jotaki tyrnijauhetta oon teelusikallisen laittanu joskus..tulee ihan juotavia..

Diggaan tämmösestä satsista ite:

- joko tuoreita tai pakastemarjoja kourallinen (ois hyvä jos ne ois kylmiä/kohmeloisia)
- Pinaattia reilusti
- 2rkl hunajaa

Ei tuon kummempi. Siihen voi halutessaan lisätä heraa yms jos näkee järkeväksi, mutta macat sun muut ottaisin erikseen. Siitä nyt ei pääse mihinkään että macat, oliiviöljyt ja muut "tärkeät" superfoodit maistuu niin vehkeelle, että otan ne erikseen ja kärsin 5sek kuin että tekisin kompromissin loistavan smoothien ja koiranpaskasmoothien välillä.

Yleensä jotain tämän tapaista hifistelyä (ei tartte tehosekoitinta):

Lähdevettä tai suodatettua että jää kloorin maku pois + mahdolliset haitta-aineet joita putkistoissa yleensä on (kalkkia, kadmiumia, kuparia, lyijyä, alumiinia, sinkkiä, estrogeenejä, lääkejämiä ja jotain hyönteismyrkkyjä)
Hamppujauhoa
Merilevää (spiruliinaa/chlorellaa)
Chia-siemeniä (saa mukavan hyytelömäisen efektin)
Hunajaa (makeutus)
Raakaa kaakaojauhetta/lucumaa (suklainen maku)
Macaa
Nokkosta
D3-vitamiinitippoja joku 70µg (pimeinä vuodenaikoina)
Punahattu-uutetta joku parikyt tippaa
Vehnäorasjauhetta

Toinen hieman yksinkertaisempi, vaatii mehukoneen):
Porkkanaa + selleria

^Onko DragoMixillä (pun intended) juiceri? Mikä ja minkä hintanen?

Mulla myös Philipsin mehulinko ja sillä oikeastaan joka ilta linkoan seuraavan setin:
-punajuurta
-punasikuria
-inkivääriä
-selleriä
-tuorekurkkua
-porkkanaa
-greippiä

+ mitä sattuu olemaan eli

-omenaa/marjoja/sitruunaa/ananasta

Sekaan vielä MSM:ää, viherjauhetta, Macaa + Sumaa. :kippis:

Lasillinen mulle ja toinen vaimolle. Loput termariin ja aamulla toiseet lasilliset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom