Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mniska sanoi:lisätään vielä -kornin coveri tosta pink floydin kpleesta another brick...
siinä ei oo edes mitään omaperäistä pelkkä kopio!!! eikä mitään muuta... se kpl meni pilalle lopullisesti
Just, mä meinasin vetää autolla vitikkoon kun kuulin tän eka kerran. Tämä on oikeesti paha!moab sanoi:Ella ja Aleksi... Mulla meinaa seota pää aina kun jossain alkaa soimaan ja mä en tajuu miten jotku voi ihan oikeesti kuunnella tota... :evil:
Porkkanaraastin sanoi:Kaikki "musiikki" jossa käytetään koneita, eli kaikki dance, trance, hip hop, räppi jne.
Siis jokaisella bändin jäsenellä on pakko olla oma instrumenttinsa, vokalistille tosin riittää mikki.
Eikö kitara ole kone? Uskon että on yhtä vaikeaa soittaa kunnolla syntikkaa jossa on kaikki säädöt, kuin kitaraa. Kumpaakin olen kokeillut.jiiii sanoi:-konemusiikki, ei ole minun mielestä oikeata musiikkia
Nakkeli sanoi:Tää kommentti on kyllä 5 x .
Joo, ja kaikessa äänitteille tallennetuissa teoksissa käytetään nykyään koneita kaikuina, kompressoreina, eequina ja muina. Naihoittimet on yleensä, yllätys yllätys, koneita, joko nauhureita ja tietokoneita.
XXL sanoi:Eikö kitara ole kone? Uskon että on yhtä vaikeaa soittaa kunnolla syntikkaa jossa on kaikki säädöt, kuin kitaraa. Kumpaakin olen kokeillut.
Mä en ymmärrä muutenkaan mitä tekemistä soittamisen vaikeudella on musiikin kuuntelemisen kanssa?
Hape sanoi:joo räppi on aika hanurista..varsinki joku eminem..voi luoja mitä paskaa.. :urjo: