Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
lisätään vielä -kornin coveri tosta pink floydin kpleesta another brick...
siinä ei oo edes mitään omaperäistä pelkkä kopio!!! eikä mitään muuta... se kpl meni pilalle lopullisesti

Mniska sanoi:
lisätään vielä -kornin coveri tosta pink floydin kpleesta another brick...
siinä ei oo edes mitään omaperäistä pelkkä kopio!!! eikä mitään muuta... se kpl meni pilalle lopullisesti

Vaikka Kornista itsekin pidän niin tuo oli kyllä surkea veto. Ihmeen kesysti ne sen veti.

Itsellä karvat nousee pystyyn ns. kirkonpolttomusiikista, eli kaiken tyyppinen särökitara + HUUTOA musa. :curs: Myöskään NRJ:n tarjonta ei mielytä. Liian kaupallista.

Black metal on kaikista pahinta :kakka:
Ja mä pidin itteäni ennen laihana, mut tohon negativeen verrattuna mä oon ollu näköjää läski. Ei ton kokosia "miehiä" voi ees olla olemassa!

Mulla tökkää kiss fm/nrj schaisse ja eritoten GRUNGE vituttaa yli kaiken :curs: mut onneks näitä harvemmin joutuu kuuntelemaan.

moab sanoi:
Ella ja Aleksi... Mulla meinaa seota pää aina kun jossain alkaa soimaan ja mä en tajuu miten jotku voi ihan oikeesti kuunnella tota... :evil:
Just, mä meinasin vetää autolla vitikkoon kun kuulin tän eka kerran. Tämä on oikeesti paha!

Ai että pääsen avautumaan.Mun ykkös-sijalla on ollu jo kauan Outkastin - Heya vai mikä onkaa. Mä en vaa kestä sitä, nii kammottava. Sitä tunnetta on vaikee kuvata mikä siitä tulee. Samoin ella ja aleksi - ripu rapu :itku: Myös David Hasselhoffin Limbo dance on aika paha :D

Kaikki saatanan Ramazotit ja muut vinkuintiaanit, joiden laulusta ei ymmärrä sanaakaan. Vaihtuu välittömästi kanava kun tuollaista ruvetaan suoltamaan. :jahas: Harvemmin kuitenkaan tuo nova, kiss fm tai nrj on onkaan alunperin pykälässä.

Vaikka soittimessa :whip: onkin yleensä päällä city, on sielläkin kaiken maailman smak-sankareita sotkemassa rokkikanavan mainetta. Joutuu sitten siksi aikaa vaihtamaan suomi plussalle jos vaikka tulisi alkuperäistä Samantha Foxia tms ;)

Heavissä ja raskaassa musiikissa ei ole mitään vikaa mutta sitten ku alkaa se itse kirkuminen _voi saatana_

Tietenkin myös tämä radiokanavilta tuleva pehmomössö.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Porkkanaraastin sanoi:
Kaikki "musiikki" jossa käytetään koneita, eli kaikki dance, trance, hip hop, räppi jne.
Siis jokaisella bändin jäsenellä on pakko olla oma instrumenttinsa, vokalistille tosin riittää mikki.

Tää kommentti on kyllä 5 x :david: .

Joo, ja kaikessa äänitteille tallennetuissa teoksissa käytetään nykyään koneita kaikuina, kompressoreina, eequina ja muina. Naihoittimet on yleensä, yllätys yllätys, koneita, joko nauhureita ja tietokoneita.

-konemusiikki, ei ole minun mielestä oikeata musiikkia
-Ismo Alanko, Liekki, Hector, Zen Cafe, kammottavaa tekotaiteellista paskaa
-ooppera, kauheata ulinaa
-Suurlähettiläät, Eppunormaali, hohhoijaa
-Nightwish, (rauhallisempia biisejä lukuunottamatta) varsinkin se Wish I had an angel on hirveätä ulinaa ja huutoa + typerät sanat
-naapuri-rahastusmusiikki elikkä Usher ja muut turhat RnB-tähtöset
laitetaan myöhemmin lisää jos jotain tulee vielä mieleen...

jiiii sanoi:
-konemusiikki, ei ole minun mielestä oikeata musiikkia
Eikö kitara ole kone? Uskon että on yhtä vaikeaa soittaa kunnolla syntikkaa jossa on kaikki säädöt, kuin kitaraa. Kumpaakin olen kokeillut.

Mä en ymmärrä muutenkaan mitä tekemistä soittamisen vaikeudella on musiikin kuuntelemisen kanssa?

Nakkeli sanoi:
Tää kommentti on kyllä 5 x :david: .

Joo, ja kaikessa äänitteille tallennetuissa teoksissa käytetään nykyään koneita kaikuina, kompressoreina, eequina ja muina. Naihoittimet on yleensä, yllätys yllätys, koneita, joko nauhureita ja tietokoneita.

No voi nyt venäjä! Tarkoitin että sellanen ei oo musiikkia, jossa joku telttahousu apina laittaa levun soimaan keikalla. Tiedätkö mitä yleensä tarkoitetaan sanalla "konemusa"? Tottakai sitä musiikkia voi editoida, jos sitä ei editoitas yhtään niin esim. rummut kuulostais ihan paskalta!
nim. 5v soittanu rumpuja ja aloittelen kitaraa.
ei vitsit, tuo sun kommentti oli kyllä hauskaa kamaa, pitää kutsua veljet lukemaan kans tämä :D

XXL sanoi:
Eikö kitara ole kone? Uskon että on yhtä vaikeaa soittaa kunnolla syntikkaa jossa on kaikki säädöt, kuin kitaraa. Kumpaakin olen kokeillut.

Mä en ymmärrä muutenkaan mitä tekemistä soittamisen vaikeudella on musiikin kuuntelemisen kanssa?

Syntikka ei ole samalla tavalla "elävä" soitin kuin vaikkapa kitara tai rummut tai piano. Sekvensseriin ohjelmoitu rumpukomppi ei oikein sytytä. Jos haluan kuunnella koneista lähteviä ääniä, kuuntelen ennemmin esim. moottoreita. Ja tuo että syntikkaa olisi yhtä vaikea soittaa kuin kitaraa, no way. Turhapa tästä enempää on väitellä, koska nämä ovat mielipideasoita, ja luultavasti aivan yhtä moni ei tykkää "oikeilla" :) soittimilla tehdystä musiikista.

- Ella ja Aleksi
- Mamba
- Leevi and the leavings
Tuossa nuo eniten vituttavat varmaan on. Leeviä kun radiosta rävähtää soimaan niin meinaa se toosa lentää kyllä ikkunasta.

LOL huono threadi. Tästä tulee tappelu.

Paskaa: Useimmat powermetal/kikkelihevit (99%), trancet (yleensä tanssimusa), rap.

Ihanaa olla asennevammainen.. ;) :piis:

Aavistan, että tästä paskanjauhamisesta ei seuraa mitään hyvää.

Kaikissa musiikkityyleissä on niitä helmiä, suomirokista kantriin. Hyvä musiikki on hyvää ja paska on vaan paskaa.

Jos aletaan saivartelemaan tuosta kone-aiheesta, ei päästä oikeasti yhtään mihinkään. Sähkökitara on moottori siinä missä syntetisaattorikin, jos sitä aletaan sähköteknisesti tulkitsemaan, eli jollain eleellä aikaansaadaan värähtely, joka johdetaan vahvistimien läpi kaiuttimelle. Kontrollipinta on vain erilainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom