Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-mamba on uskomatonta paskaa.
-suurlähettiläät kuuluu samaan sarjaan, kuunteleeko joku niitä.
-rap on yleisesti huonoa mun makuuni mut kyllä sielläkin jotain hyviä on.
-radiosta tulee 95% paskaa
-jimi pääkallo...negative, ja muut uus paskat teini tyttöjen ihanteet.
-blueskin on hiukan ärsyttävää jos se on oikeen viimisen päälle sooloilua..
-van halen.... eddien tilu lilu soolot on vitusta..
-sankarihevi on hauskan vituttavaa varsinkin stratovarius

Kaikki "musiikki" jossa käytetään koneita, eli kaikki dance, trance, hip hop, räppi jne.
Siis jokaisella bändin jäsenellä on pakko olla oma instrumenttinsa, vokalistille tosin riittää mikki.

Uniklubi, Negative ja vastaavat rakkauden lähettiläät.

Näitä bändejä varmaan inhoan enemmän jo pelkän ulkoasun perusteella, vaikkakin heidän musakin on mielestäni luokatonta.

Perkele, kun nuorten tyttöjen mielestä ihannepoikien tulee olla meikkaavia, pitkähiuksisia ja napapaitaan pukeutuvia "skinnyfat"-retkuja, joilla estrogeeni jyllää.

Tbm sanoi:
Helvetin powermetalli...Äijät kiekuu niinku pahaset eunukit ku nahkahousut on niin kireellä että pallit nousee takas alavatsaan. Sitten miekka kouraan ja lohikäärmettä metsästämään. Suomenkieliset on vielä hirveämpiä kuin ulkomaiset. En tiedä sopiiko Kilpi kyseiseen kategoriaan, mutta sinne lähistölle se mulla menee. "Sielut iskee tulta", #¤&% mitä paskaa. :curs:

Sitten on nämä hempeilevät miespuoliset Rn'B artistit, kauheata lässytystä...Girl you're so fine. :curs: Pablo Francisco tekee osuvaa pilkkaa näistä pelleistä.
Suomalainen iskelmä, humppa ja muu paska. Kauheaa.
Ja erityisesti tämä Frederik. Minä vihaan sitä. Pelle.
Trance, house ym. koneshitti. Aaaarghh :curs:
Antti Tuisku. Mamba. Smak. Uniklubi. Pahuuden ruumiillistumat. :itku:
Nelly. #¤&¤"# mikä nasaali vinkuna.
G-G-Gay Unit, ärsyttävin hokema vuosiin.
Oopperat. Minä en vain ymmärrä.

Tbm, kuunteletko musiikkia ylipäätänsä ollenkaan?

arni sanoi:
Uniklubi, Negative ja vastaavat rakkauden lähettiläät.
Perkele, kun nuorten tyttöjen mielestä ihannepoikien tulee olla meikkaavia, pitkähiuksisia ja napapaitaan pukeutuvia "skinnyfat"-retkuja, joilla estrogeeni jyllää.

Katkera? :D

Porkkanaraastin sanoi:
Kaikki "musiikki" jossa käytetään koneita, eli kaikki dance, trance, hip hop, räppi jne.
Siis jokaisella bändin jäsenellä on pakko olla oma instrumenttinsa, vokalistille tosin riittää mikki.

Aamen...
Ehkä tuossa konemusassakin on omat vaikeutensa, mutta itsellä arvostusta herättää sellaiset bändit, joissa jäsen hallitsee oman soittimensa, oli se mikä tahansa. Oikea musiikki tulee soittimista... Kitara, rummut, (öh) vaskisoittimet, klassiset soittimet, väinämöisen kantele....

Hienosta kappaleesta tekee vielä hienomman se, että biisissä tulee esiin myös taidokasta ja hallittua instrumentin käsittelyä.

edit. meni vähä ohi aiheesta. Itse en siedä tollasta MTV-paskaa mitä nykyään pukkaa myös suomalaisilta kanavoilta. on tuo "musiikin" kehityssuunta aika outo...

Salomaa sanoi:
Tbm, kuunteletko musiikkia ylipäätänsä ollenkaan?

Kyllä. Jos en edellämainituista pidä, niin onko sinusta tuossa kaikki mitä on tarjolla? Älä nyt sano et nuo on kaikki sun suosikkeja.. :hyper:

Hyviä: System Of A Down, Metallica, Korn, Slipknot, Dimmu Borgir, Ajattara, Danko Jones, Nirvana, Soundtrack Of Our Lives, Marilyn Manson.
2Pac, Jay-z, Queens Of The Stone Age, Foo Fighters, LL Cool J, Doors, Smashing Pumpkins, R.E.M., Snoop Dogg, Godsmack, Rage Against The Machine, Kotiteollisuus, Leevi And The Leavings, New Order, Beastie Boys jne..

Listaa vois jatkaa pitkälle, mutta siinä joitakin ku kysyit.

Nicho sanoi:
Katkera? :D

Ehkä katkerakin mutta enemmän vain vihainen :D

Ei nää kaverit onneksi mun naisia vie, ärsyttää vain kun ala-aste tytöt itkevät näiden miehisten miesten perään. Luulen, että esiteini-iässä olevat tytöt ovat näiden bändien suurin kohderyhmä.

030105_3.jpg

:offtopic: Katelkaahan Negativen äijien mittoja, tiesin että he ovat laihoja mutta että noinkin laihoja mitä tuolla sivulla ilmoitetaan...yllätyin todella.

http://www.gbfam.com/negative/bio_antti.html

69-silmät ja eritoten tämä "devils".. voiko säälittävämpää enää olla? jostakin normaalista kyniksestä meikattu vaan kova metallimies :D suomiräppi samalla vetäsyllä pöntöstä alas.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tbm sanoi:
Kyllä. Jos en edellämainituista pidä, niin onko sinusta tuossa kaikki mitä on tarjolla?

Tuossa ekassa viestissä oli pitkälti vaan niin paljon eri genrejä mistä et pitänyt. Tai niihin liittyviä bändejä.

arni ja nevahood - noitten musat on paskoja munkin mielestä ja ulkonäkökin hiukan silmää kirvelevä....... mutta ei ne ulkoiset mitat pojasta miestä tee.

USA:sta/UK:sta/ ...kaikkialta tuleva musiikki tällä hetkellä. Ei sieltä tule mitään hyvää.

Musiikki teeveen musiiikki.

Räpit jne. Mikko Alatalo, Anssi Kela, Slipknot, Iskelmät, Teknot jne.

Ei voi olla totta, et kuinka paljon paskaa musiikkia maailmasta löytyy.

Kyllä ne örinäperse bänditkin on aika perseestä. Ei ne ole oikeesti yhtään pelottavia. Burzumit jne. Ja trio Niskalaukasu. ei helvetti. Ja samaa mieltä Zen Cafesta Gillyannen kanssa. Ja Mamban nää iskelmäbiisit nykyään... Ei helvetti.

Black metal on kanssa niin syvältä, niin syvältä... No respect!

Laffer sanoi:
Kuten myös, kyllä salillakin alkaa vituttamaan kun tulee jotain kauheaa neekeriräppiä/Eminemiä radiosta. :curs:

Sama tääläkin. heti ku salilla räp musiikki alkaa soimaan ni minä kyl vaihan salia. Mmielumin vaik radiota kuunnella kuha ei mitää räppilevyä

Gillyanne sanoi:
- Zen Cafe, aaarrghh!!! Eikä tämä potkut tuli-vaimo jätti-koira kuoli-hirttoköysikin katkesi -genren suomirokki enää muutenkaan oikein nappaa.

Sä varmaan odotat sitten innolla niitten uutta levyä ja biisiä, jonka nimi on "Tahdon halvan naisen" :D

-Marchi- sanoi:
USA:sta/UK:sta/ ...kaikkialta tuleva musiikki tällä hetkellä. Ei sieltä tule mitään hyvää.

Paitti Muse! :rock:

Paskaa on kaikki trance, dance ja vastaavat jumputukset. Myös death metalli ja muut yliörinäksi menevät paskat. Yleensä suomalainen pop, klassinen ja moni muu on paskaa. Rap on yleensä kans paskaa.. aika moni on näköjään paskaa. Jihaaaaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom