Viettekö sarjat loppuun asti?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Toi että toistot teho tippuu on hermostollinen syy eikä johdu siitä että lihakset ois jotenkin paskana. Eli pitäis olla tehokkaampaa että jättää vähän varaa-->suurempi kokonaisärsyke

Totahan on tutkittu että onko 1 sarja loppuun tehokkaampi kuin useampi sarja mut ei ihan loppuun. Useampi sarja voitti. Ja useampi sarja loppuun taas aiheuttaa sen työmäärän vähenemisen ja palautumisen hidastumista kun pitää venata että hermosto palautuu vaikka lihakset on jo "kunnossa".

Kait se on aika yksilöllistä kestääkö paljon loppuunvetoa..

Mielestäni joka sarjaa ei kannata viedä loppuun asti,vaan vaikka yhden sarjan,mutta ei kaikkia.

Hyvin helposti jämähtää tulokset ja nakki ei kasva..:D Ite treenasin aika kauan sillain,että kaveri autto JOKA kerta pari pakkotoistoa,vietiin sarjar itku silmässä loppuun..:p

Sekosammy; sähän käytit noissa treeneissäsi sit aina erikoistekniikoita. Sarjan loppuun vieminen on mun käsityksen mukaan se, kun et enää jaksa tehdä yhtään toistoa, mutta siihen se lopetetaan!(oisko ollu sarjan positiivinen loppu KP:n mukaan) elikkä ei pakkotoistoja ole todellakaan meiltä tehdä joka sarjassa!

...

...pakko todeta , että kyllä tähänpäivään asti on sikakovilla sarjoilla ÄIJIJÄ tehty ;-) ja aika montakin sellaista !

Riippuen miten määritellään loppuun asti, mä en tee enää käytännössä ikinä loppuun yhtään sarjaa.
Minä tarkoitan lopulla epäonnistunutta toistoa/kaverin auttamaa toistoa.
Ennen tein kaiken absoluuttiseen loppuun ja päälle suht usein pakkoja, mutta se tie on mun osalta käyty satunnaisia experimentaalisia käynninomaisia hypähdyksiä lukuunottamatta.

Tunnen kroppani jo sen verran hyvin ettei treeni mene myöskään wimp-puolelle, jolloin jättäisin toistoja ottamatta mukavuustekijöihin nojaten. Tiedän yksinkertaisesti, milloin ei enää tule omin voimin seuraava ja jätän sarjan siihen.
Itse asiassa ekan työsarjan (yleensä pääliikkeissä 2 kunnon sarjaa), joka on vähän pitempi vähän pienemmällä painolla, jätän vähän reilumminkin vajaaksi ja keskityn vaan tekemään liikkeen erityisen puhtaasti ja juuri oikeaan paikkaan keskittyen. Toisessa - raskaammassa - keskityn enemmän elämän ja kuoleman kysymyksiin. :mad:

...

Kyllä kyllä ....sikakova=sarja minkä pystyy tekemään itse ( täysin) loppuun asti. ...Jos siitä jatketaan , mennäänkin jo erikoisliikkeiden puolelle.

Jos kaveri ei ollut matkassa vedin treenit sit loppuun asti ilman kaveria,mutta uskokaa vaan muttei välttämättä kannata joka sarjaa ihan loppuunasti viedä.Joku kehittyy joku ei se on aivan yksilöllistä..

kovalla viikolla on tauot siinä 2,5-3,5 minuuttia ja pumppiviikolla 30s. Alussa oli vaikea odottaa kolmea minuuttia ja kyllähän siinä treenin kesto vähän venyy mutta tulokset on ollut hyviä.

kyllä joskus teen loppuun asti. joskus oon just ja just saanu ylös, sitten on kädet kipeet<:

Yleensä en ota loppuun asti, mutta välillä on kiva tehdä pieniä "äärisarjoja" vaihtelun vuoksi. Näitä en kylläkään tee kovin usein, mutta aina silloin tällöin.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom