Vieraskirja Pakkotoiston kauppaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumu
  • Aloitettu Aloitettu

Sumu

Virallisesti oikeassa
Mode
Olisiko mitään järkeä hommata Pakkiksen kaupalle vieraskirjaa johon jokainen palstalainen voisi halutessaan pistää oman puumerkkinsä(nickinsä) kaupassa käydessään?

Mielestäni idea olisi mielenkiintoinen ja saisipa samalla tietoa siitä, että kuinka moni palstalainen kaupassa pyörähtää.

Vieraskirjaa voisi täyttää vaikka tyyliin:

Sumu, Helsinki

Näin "pyhiinvaellusmatkalla" käyneet vieraspaikkakuntalaisetkin tulisivat ilmi...

Foorumilaiset, mielipiteitänne kaivataan! Miken kanssa asiasta jo keskusteltiinkin...

Kyllä mä sinne nimeni voin raapustaan, kun käymään tulen. Olishan sitä varmaan ihan mielenkiintoinen tutkia, että mistä päin on porukkaa pistäytyny.

joo hyvä idea , pitää tulla itekkin raapustaa siihen ku kerkeää

Oliks siellä jo tänään aamulla kirja?
Kaverin kanssa käytiin paikka katsomassa, ja olisinhan mä siihen nimeni pistäny jos olisin tienny.
Ens kerrallaa sitten..

Hyvä idea hankkia vieraskirja. Pakko kertoa tässä yhdeydessä miten mun vanhempien vieraskirjalle kävi :hyper: . Kissalla oli mahaongelmia ja oli rykäissyt löysät paskat samettisen kirjan kannelle. Kirjan kantta yritettiin pestä ja suihkutella jotain hajustetta, mutta tuoksuihan se. Poiskaan ei malttanut heittää kun vieraskirja oli ollut jo vuosia ja siinä oli kaikenlaisia runoja ja hauskoja pilapiirroksia mitä vieraat oli tehneet kännipäissään.

Taitaa pakkiskaupasta tulla sellainen "pyhiinvaellupaikka" :worship:
Jokainen haluaa saada nimensä "kirjaan". Kai tässä on ruettava tekemään asiaan Helsinkiin että pääse käymään kaupassa ja saa nimensä sinne alkusivuille.
Ei taida vaan emäntä ymmärtää jos sanon syyksi että pitää päästä käymään kaupassa.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom