Vieläkinkö liian vähän safkaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Jakob
Jos sä tuota lihasta haluat lisää niin kyllä se takoittaa, että fläsääkin tulee. Hyvällä ruokavaliolla tuon kyllä pystyy minimoimaan.

Tämä on kyllä niin totta. Itse kun olen itsepäinen oli vaikeaa uskoa ruokavalion merkitystä. No kolme viikkoa vedetty +kaloreilla haarukassa +500-1000 kcal ja paino nousee mutta flässä todellakin kertyy minimalisesti verrattuna siihen että söin l pienillä plus kaloreilla tuossa lyhen jakson mutta niin epäterveellisesti että oksat pois.

Pihdeillä olen tarkkaillut rasvamäärää ja ei sen tunnu edes lisääntyvän. Kun kuukausi on tätä takana niin katson mikä on tulos ja voi jo päätellä missä rasvat on kevällä n. about.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Möykky86
Ja must tuntuu et tollakin ruokavaliol tippuu aika hyvin koska ennen mun ruokavalio enemmänkin semmonen kun ainakun oli nälkä niin mäkkiin suoraan...:D

huohhuoh ja vielä kerran huoh. MITÄ SINÄ NYT HALUAT???KYSYMYSMERKKI. Sitä massaa vai läskiä pois? Valitse toinen. Molempia ei kannata ottaa.

Jos sä oot - kaloreilla niin massan hankita on turhan hankalaa. Paino putoaa jos syö vähemmän kun kuluttaa ja tämä tarkoittaa sitä, että kropassa on katabolia, silloin on paha lihasta lisätä.

Sitä massaa totesin vaan että kun ennen olen syönnyt mäkkiruokaa missä rasvapitoisuus about 100....niin saattaa lähtee rasvaakin

Zone-sarja -42%
kyllä sitä läskiä tulee jos lihasta haluat tehokkaasti saada lisää. Se että minkä verran sitä ihraa tulee niin siinä kohtaa sulla on mahdollisuus vaikuttaa asiaan.

Ääh, emmä jaksa enää. Tee miten tykkäät. Kuten varmaan teetkin :rolleyes:

Älä ny pelihousujas revi...:D ....kyllä mä sua uskon ja oon itekkin tän huiman about kolmen vuoden...mistä vuosi tehokasta treeniaikaa....ni sen aikana huomannu että salilla ei tosiaankaan laihdu....:kippis1:

no nyt näyttäs olevan trendinä oman ruokailun esittely joten liitynpä mukaan:

aamupala klo. 7.30-8.00
- puurolautanen (harvoin muroja)
- omena/banaani
- tuoremehua
- 2 rkl mivitotal plus
- kahvia

lounas 11.20-12-50 (koulussa)
- reilu annos päivän ruokaa
- ruisleipää 4-6 kpl (mikäli ei tarjolla, näkkäriä 2-3kpl)
- kevytmaitoa 0.8-1litraa

välipala 14.45-16.30 (välipäivä)...lajikkeet vaihtelevat usein mm...
- muroja
- hedelmiä
- pieni annos (edellisen päivän?) ruokaa
- kahvia

(treenipäivänä palautusjuoma menee yleensä välipalasta n. klo. 15-16.30)

päivällinen (kotona) 17.30-19.30
- reilu annos suomalaista kotiruokaa
- 2-3 kpl ruispaloja
- raejuustoa 200-400g
- kevytmaitoa 0.5-1 litraa

iltapala: 21.00-22.30
- muroja
- 3 kpl raakoja kananmunia
- maitoa 0.4-0.8 litraa
- hedelm(i)ä
- magnesium-tabletti

aika paljon tulee naposteltua jotain pientä päivän aikana, lähinnä hedelmiä...kahvia tulee juotua 2-4 kuppia päivässä...aamupala, lounas ja päivällinen ovat yleensä säännöllisiä, välipalan ja iltapalan säännöllisyydessä vielä parantamisen varaa...nyt on kyllä tuo nykyinen iltapala tullut rutiiniksi. vastaisuudessa ostan jotain perusprotskua jota otan välipalaksi tai yötä vasten.

No pistetäänpäs sitten omaakin tähän jatkoks...

aamupala n. 6.00
-n. 200 g rahkaa
-n. 200g jogurttia (ingmanin vähärasvainen)
-n. 1,5 dl neljän viljan puurohiutaleet
-n. 0,5 dl kauraleseet
-n. 1 rkl pellanvansiemeniä
-1 banaani

lämmin ruoka n. 11.00 (työpaikalla) esimerkki, vaihtelee päivittäin...
- reilu lautanen tarjolla olevaa sapuskaa
- 2 lasia rasvatonta maitoa
- 3-4 siivua ruisleipää (päälle jotain kevytlevitettä ja juustoa ja kinkusiivuja silloin kun niitä on)

välipalaprotsku n. 13.30
- 30-40 grammaa protskujauhetta

Palautusjuoma n. 17.00
-malto + dektrossi n. 60 g
-hera n. 40 g
-glutamiini ruokalusikallinen
-kreatiini 5 grammaa

lämmin ruoka kotona n. 19.00 (esimerkki)
-riisiä noin nyrkin kokoinen kasa
-2 jauhelihapihviä
-salsakastiketta

iltapala n. 21.00
- tonnikalaa purkillinen
- 1 rkl rypsäriä

taikka sitten prtoskudrinkki ja ne öljyt...

Kommentoitavaa???

Arni
Mun mielestä toi näyttää aika ok ruokailulta pikaisesti luettuna,en kyllä jaksanut ruveta laskemaan kaloreita ja makroja.
Mutta aamupalalta puuttuu proteiini ja ilta palalta ottaisin pois noi murot" paska hiilarit".

Originally posted by Möykky86
No aattelin täs ottaa sitä massaa kai se keho nostelemallikin kuivuu ja toisaalta en haluis menettää sitä lihasmassaa...:D

okei no kokeillaanpa tämmöstä

6.00 100 g Maitorahkaa
11.00 Kolme ruisleipää+koulusafka+6dl maitoa
15.00 Himasafka+6dl maitoa
(Treeni)
18.00 Whey protein
20.00 Tonnikalaa 100g+4dl maitoa
22.00 Goodnight protein

Ja lepopäivänä en juo whey proteinia
No, suoraan sanottuna toi sun "ruokaohjelmas" on aivan perseestä. Aamupalana pelkkä rahka? Ei sitten sinne päinkään. Keitä vaikka puuro mikrossa ja huuhtele se reilulla määrällä maitoa alas. Sitten lisäksi ruisleipää/banaania. Nyrkkisääntönä voidaan pitää, että syöt sen verran, ettei nälkä pääse yllättämään ennen kouluruokailua.

Ota illallakin vielä vaikka ruisleipää, jos siltä tuntuu, että meinaa vähänkin tulla nälkä. En kuitenkaan tiedä kuinka isot satsit vedät noiden kahden pääruuan yhteydessä, joten vaikee sanoa kannattaako paljoa hiilareita illan mittaan koneeseen syöttää.

9.00 elovena kaurapuuro veteen 120g + 200g rahkaa + kalaöljy

12.00 kouluruoka + bulls basic 30g

15.00 elovena 120g + rahka 150g + mehukeittoo + banaani + oliiviöljyä rkl.

18.00 palautusjuoma

19.30 riisi 90g + kana 150g + vihannekset 200g + real 1kpl. + oliiviöljy rkl.

22.30 bulls basic 30g + 2rkl oliiviöljy

Mielestäni tossa ois perusasiat kunnossa: (...höm oma ruokailu)
:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by timba79
No pistetäänpäs sitten omaakin tähän jatkoks...

lämmin ruoka n. 11.00 (työpaikalla) esimerkki, vaihtelee päivittäin...
- reilu lautanen tarjolla olevaa sapuskaa
- 2 lasia rasvatonta maitoa
- 3-4 siivua ruisleipää (päälle jotain kevytlevitettä ja juustoa ja kinkusiivuja silloin kun niitä on)

välipalaprotsku n. 13.30
- 30-40 grammaa protskujauhetta

Kommentoitavaa???

Pisti vaan silmään, että ois ainakin mulle liian pitkä väli ilman kunnon safkaa, eli söisin protskujen kaverina esim. ruisleipää klo. 13.30 tai rahkahässäkän yms. En jaksais reenata, mutta jos kulkee niin kukin tyylillään.

Originally posted by Away
No, suoraan sanottuna toi sun "ruokaohjelmas" on aivan perseestä. Aamupalana pelkkä rahka? Ei sitten sinne päinkään. Keitä vaikka puuro mikrossa ja huuhtele se reilulla määrällä maitoa alas. Sitten lisäksi ruisleipää/banaania. Nyrkkisääntönä voidaan pitää, että syöt sen verran, ettei nälkä pääse yllättämään ennen kouluruokailua.

Ota illallakin vielä vaikka ruisleipää, jos siltä tuntuu, että meinaa vähänkin tulla nälkä. En kuitenkaan tiedä kuinka isot satsit vedät noiden kahden pääruuan yhteydessä, joten vaikee sanoa kannattaako paljoa hiilareita illan mittaan koneeseen syöttää.

Ok kiitti vinkeist täytyy lisätä vähän ruokaa

Originally posted by Away
Aamupalana pelkkä rahka? Ei sitten sinne päinkään. Keitä vaikka puuro mikrossa ja huuhtele se reilulla määrällä maitoa alas. Sitten lisäksi ruisleipää/banaania. Nyrkkisääntönä voidaan pitää, että syöt sen verran, ettei nälkä pääse yllättämään ennen kouluruokailua.

Jaa, että ruisleipää, banaania ja puuroa:rolleyes:. Missä se proteiini pileksiii? Maidosta kyllä saa mutta tuskin sitä litraa tulee aamulla huuhdottua. Rahka+ mehukeitto + Eloveena on kohtuullisen ideaali aamiainen. Tuon postasin jo tuonne aiemmin.

Henk.koht voin jättää hyvin noi kaurahiutaleetkin ottamatta rahkassa ja hyvin menee. Kuitujen saantiin vaan tuossa kohtaa pitää kiinnittää huomiota.

Illlalla noita hiilareita kannattaa välttää. Se nyt täällä on jo moneen kertaan todettu.

nyt takaisin K1:sen ja oluen ääreen :)

Originally posted by Jakob
Jaa, että ruisleipää, banaania ja puuroa:rolleyes:. Missä se proteiini pileksiii? Maidosta kyllä saa mutta tuskin sitä litraa tulee aamulla huuhdottua. Rahka+ mehukeitto + Eloveena on kohtuullisen ideaali aamiainen. Tuon postasin jo tuonne aiemmin.

Henk.koht voin jättää hyvin noi kaurahiutaleetkin ottamatta rahkassa ja hyvin menee. Kuitujen saantiin vaan tuossa kohtaa pitää kiinnittää huomiota.

Illlalla noita hiilareita kannattaa välttää. Se nyt täällä on jo moneen kertaan todettu.

nyt takaisin K1:sen ja oluen ääreen :)
No, taisi tulla vähän epäselvästi. Siis tarkoitin kyllä, että rahka pidetään aamupalalla. Kyllä ao. varmasti tietää sen, että sitä protskua on hyvä saada myös sellanen ~ 30 g aamupalalla. Minä todellakin, ainakin yleensä, juon sen litran maitoa aamupalalla, joten rahkan tai protskudrinkin ottaminen on siinä tapauksessa tarpeetonta. Ottaa sen rahkan sitten joskus myöhemmin päivällä..

EDIT: Sä oot varmasti paljon isompi äijä kuin mä, joten tottakai sä tiedät kaiken paremmin. :joulu8: Mä oon tällänen 77,5 kilonen :deivid:

:joulu3:

6.00 250 g Maitorahkaa+ mehukeitto+ fitness fruits murot
11.00 Koulusafka+ maitoa
15.00 Himasafka+ maitoa
18.00 Whey protein
20.00 100 g tonnikalaa+ 2 ruisleipää+ maitoa
22.00 Goodnight protein

Mites nyt:D

- 3dl kaurahiulaleita + 0.5dl leseitä + 2 kananmunaa + 2rkl öljyjä
- Maitorahka 250g
- Riisiprotsku 1dl
- Salille
- Palautumisjuoma (hera 1dl + malto 1d + krea 1tl)
- Tonnikalapurkki + 1dl kaurahiutaleita
- Lämminruoka
- Maitorahka 250g
- Riisiprotsku 1-1.5dl + 1 rkl pellavansiemenöljyä
- nuQ

Siinä minun tuollainen tyypillinen. Päivän mittaa tulee vielä syötyä leipee kalkkunaleikkeen kera.

Lepopäivinä jää palautumisjuoma pois. Muuten aikalailla sama systeemi.

Originally posted by Ari
Pisti vaan silmään, että ois ainakin mulle liian pitkä väli ilman kunnon safkaa, eli söisin protskujen kaverina esim. ruisleipää klo. 13.30 tai rahkahässäkän yms. En jaksais reenata, mutta jos kulkee niin kukin tyylillään.

yleensä tulee banaani syötyä duunissa kahvitauolla, unohtui tosta mainita, mutta lukaseppas tämä seuraava läpi:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=7532

Ainakin mulla toimii loistavasti!!

Originally posted by arni
päivällinen (kotona) 17.30-19.30
- reilu annos suomalaista kotiruokaa
- 2-3 kpl ruispaloja
- raejuustoa 200-400g
- kevytmaitoa 0.5-1 litraa

Helvetti, kuinka isot pakit teillä on? :D Reilu satsi safkaa on 400g? Tuohon vielä raejuustoa 400g ja leivät päälle niin menee jo lähemmäs 1kg. Ja vielä litra maitoa :confused:

Originally posted by tseif
Helvetti, kuinka isot pakit teillä on? :D Reilu satsi safkaa on 400g? Tuohon vielä raejuustoa 400g ja leivät päälle niin menee jo lähemmäs 1kg. Ja vielä litra maitoa :confused:

joo tollasia annoksia tulee syötyä (lähes) päivittäin...nyt joulun jälkeen aloitan pienen dieetin ja pitäisi pudottaa paino 95kg -> 86-88kg...

kyllä mä uskon että kunnon bulkki auttaa voimien ja massan saamiseen...saas vaan nähdä kun eka kertaa laihduttelen että kuinka tippuu voimat ja jääkö lihaa luiden ympärille.

kyllähän tuo äippä on sanonut että nyt lopetat tuon syömisen kun ruokalaskut ovat lähes tuplaantuneet vajaan vuoden aikana.

Originally posted by tseif

pakin koko: syön noin 1,2 - 2 kg ruokaa kerralla, kun nälkä on pääsyt päiväduunin aikana kehkeytymään. Ilman liioittelulisää. Nestettä menee palan painikkeeksi vähintään puoli litraa samalla istumalla. Ei varmasti ideaalitilanne, mutta helvetin kätevää ja ruokaahan pitää syödä niin että tuntuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom