Vielä vitamiineista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jartze
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs, kävin tos apteekissa yks kerta ja yritin tilata Vitamaxia... noh, myyjä sano et sitä ei enää valmisteta :itku:
...joten tilasin monen palstalaisen käyttämää+kehumaa Mivi total plussaa...
...puolen litran(n.17 päivän)pullo 30euroa! :(

Eli: kertoisitteko seuraavan HYVÄN vitamiinivalmisteen, mutta siis halvemman kun toi Mivi total plus...

Kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eikö vois vaa halpa-hallista hakea luontaistuote osastolta noita vitamiineja? ite ostin magnesiumia+b-vit. joskus 4kk sitte ja aina vaan purkissa on tabuja, makso muuten 5€ toi purkki

Apteekissa eivät vaan osaa!
Menet luontaistuote- tai johonkin muuhun lisäravinnekauppaan, niin varmasti löytyy Vitamaxia.

Otappa vaikka Pakkikselta Training paks.

Twinlab Daily One, Reflex Nexgen, Solgar V-2000?

Itse olen vähän aikaa käyttänyt tämmöisiä ja mielestäni kehitys on huomattavasti nopeutunut!

FAST Vitamins (2 aamulla, 2 illalla)
FAST Minerals (2 aamulla, 2 illalla)
FAST Omegas (1 aamulla, 1 illalla)
BEKO B-vitamiini (1 aamulla)
C-vitamiini 500mg (3 aamulla, 3 illalla)

FAST:in vitamiinit ostin kahden sedän putiikista, B- ja C-vitamiinit apteekista.

Ei tarvi sanoa, että kannattaa jaotella 3 erään päivässä. Tiedän jo, olen vaan liian laiska ottamaan noita töihin mukaan.

Jartze sanoi:
Elikkäs, kävin tos apteekissa yks kerta ja yritin tilata Vitamaxia...

Siis Sf-Proteinin Vitamaxistako oli kysymys ? Jos oli niin sen valmistusta ei kyllä ole lopetettu.

Ja apteekeista ei kannata ostaa mitään vitamiineja tai vastaavia ellei välttämättä halua maksaa ylihintaa.

Dreamer sanoi:
Itse olen vähän aikaa käyttänyt tämmöisiä ja mielestäni kehitys on huomattavasti nopeutunut!

FAST Vitamins (2 aamulla, 2 illalla)
FAST Minerals (2 aamulla, 2 illalla)
FAST Omegas (1 aamulla, 1 illalla)
BEKO B-vitamiini (1 aamulla)
C-vitamiini 500mg (3 aamulla, 3 illalla)

Paljonkos tolle satsille kertyy hintaa?
Määritä "kehityksen huomattava nopeutuminen"?
Millaiset vitskut oli ennen käytössä?

Kaira sanoi:
Paljonkos tolle satsille kertyy hintaa?
Määritä "kehityksen huomattava nopeutuminen"?
Millaiset vitskut oli ennen käytössä?

Ennen en käyttänyt mitään vitamiineja. No normaalista ruuasta tietysti tuli jotain, mutta keskityin vain syömään proteiinipitoista ruokaa. Vitamiinispeksejä en koskaan lukenut.

Satsille kertyy hintaa (muistaakseni):

FAST Sports Vitamins 120tabl 16,90€
FAST Sports Minerals 120tabl 14,90€
FAST Sports Omegas 60tabl 14,90€

Apteekin B- ja C- vitamiinien hintaa en muista, olisikohan:

C-tabs 200tabl 15€ (?)
BEKO Strong 200tabl 15€ (?)

Arvasin, että joku kysyy tuosta kehityksestä (kun itsekin aina kysyn :) ). Olisi pitänyt aamulla katsoa treenitaulukostani (8 vuotta treenejä, ravintoa yms!) hienot vastaukset. Nyt pitää muistella...

Olen viime aikoina keskittynyt voimanostoon, joten tässä niistä. RAW ja varustekehitys erikseen.

Maastaveto RAW on junnannut 2 vuotta paikallaan 200kg:ssa. Parin viikon vitamiinien oton jälkeen vedin puhtaasti 210kg. Ja voimat on koko ajan kasvussa, pitää nyt sanoa jos et toisesta threadista ole lukenut niin vedin varusteilla 230kg, uusi ennätys sekin.

Penkin RAW nousi myös tämän muutaman viikon aikana 120kg>125kg. Paitanosto nousi 130kg>140kg.

Kyykky RAW nousi vitamiinien aikana 170kg>180kg. Varustenoususta en osaa tässä kohtaa sanoa, kun tein ensimmäisen tarpeeksi syvän pukunoston vasta vähän aikaa sitten, 220kg.

...toivottavasti en kovin paljoa valehdellut eli muistanut väärin!

P.S vaikka en bodytyylillä treenaakkaan, niin pari päivää sitten vanha kaveri näki ja tokaisi "jätkä on alkanu pistään piikkiä" ensimmäisiksi sanoikseen (olen lifetime natu).

Dreamer sanoi:
FAST Sports Vitamins 120tabl 16,90€
FAST Sports Minerals 120tabl 14,90€
FAST Sports Omegas 60tabl 14,90€

Äääh. Unohtui, että joka kuukauden ensimmäisenä maanantaina saa -20% alennusta sieltä tietystä liikkeestä josta noita voi hankkia.

Nitsku sanoi:
Siis Sf-Proteinin Vitamaxistako oli kysymys ? Jos oli niin sen valmistusta ei kyllä ole lopetettu.

Ja apteekeista ei kannata ostaa mitään vitamiineja tai vastaavia ellei välttämättä halua maksaa ylihintaa.

Itseasiassa Vitamaxin valmistus sellaisenaan on lopetettu. Tuotteen pitoisuuksia joudutaan laskemaan EU-säädöksien takia, joten koostumus menee täysin uusiksi. Vanhat varastot myydään kuitenkin loppuun. Näin kommentoitiin Sf-protein:lta kun pyysin analyysitodistusta tässä jokin aika sitten. Ei muutenkaan ole mikään laadukas valmiste, ja varsinkin jos pitoisuudet muutetaan 100%:iin päivän saantisuosituksesta, niin veikkaanpa että suhteellinen hinta nousee aika runsaasti.

Prolab take one multivitamin :5:

Tota, mulle kerrottiin, että vitamiinit vahvistaa jänteitä ja varsinkin jos kovaa harjoittelee ja jänteet joutuu kovalle, niin vitamiinin saanti kannattaa olla runsas.

onkosse tottakin, että vitamiinit vahvistaa jänteitä?

En nyt siis muista MITÄ mulle tarkkaan ottaen sanottiin. Siitä on vähän aikaa, tuli vain mieleen, jotain, että vitamiinit ovat hyviä jänteiden kannalta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom