Videotiedosto väärinpäin

Imuroin yhden vanhan tv-ohjelman ja sen jakaja on varmaan kiusallaan pistänyt videon jakoon ylösalaisin. Miten sen saa nyt käännettyä takaisin oikein päin? Pätkä on avi-tiedosto.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitkä kodekit sulla on nyt? Testaa poistaa vanhat kodekit ja asentaa ffdshow ja AC3 nimiset kodekit. Joskus on myös kodekeista johtuvaa tuo kuvan väärinpäin oleminen, tuskinpa se jakaja väärinpäin olevaa videota haluaa jakaa :)

ffdshown asetuksissa on kohta, jota muuttamalla kuvan saa väärinpäin eli tässä tapauksessa oikein päin.

Mä en ymmärrä näitä SuPaHaipPaaMekaCodecPackeja. Mistä porukka edes noita löytää ja miksi käyttää kun ei noista ole kuin harmia? Joka ikisessä paikassa ollaan aina ja ikuisesti ensimmäisenä ylistämässä ffdshow+AC3 -settiä joilla näkyy niin ihan tasan kaikki peruswarettajan .avit. Saiskohan googleen jonkun stickylinkin hakusanoille "video problem" ffdshow:n ja AC3:n sivuille...?
No 'fence siis kenellekään, kunhan tässä yön ratoksi ihmettelen miten joku koneelta videoita katseleva voi vielä jotain muita codecceja käyttää kun noita kyselyjä putkahtelee tasaiseen tahtiin ja aina on vastaus sama.

Ite käytän pelkästään ffdshow:ta ja ac3filteriä..
Ei oo vielä tullu vastaan avia, joka ei olisi pyörinyt oikein. Ja toki tälläisiäkin tiedostoja varmaan on, mutta ei ainakaan omalle kohdalle ole sattunut. :)

Joo nämä kaksi kodekkia on kaikki mitä tarvitset. Eli nyt kipinkapin poistamaan se Superhypermegacodecpack ja asennat tilalle ffdshown ja AC3:n uusimmat versiot niin kaikkien pitäisi toimia.
Nämä codecit löytää kun laittaa googleen hakusanaksi niiden nimet (yllättävästi :))
Jos vanhempi versiokin kelpaa niin täältä saa molemmat:
http://www.divxfinland.org/ohjelmat

Okei, no ei mun tarvinnut ku koittaa toistaa se Windows mediaplayerilla Winampin sijaan. Eli kaikki toimaa. Jälkeenpäin "ongelmaa" mietittynä, olen aika nollat taulussa ollut kyselemässä :jahas: Taidan myös jättää ton megasuperpackin pois ja lykätä noi codekit käyttöön. Kiitos neuvoista!

Suositut

Back
Ylös Bottom