Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Voisi olla linjauksen paikka onko näillä "räppivideoilla" oikeasti joku tarkoitus miksi niitä pitää postata tänne. Uskotaan että ne on paskaa ilman että joka toinen on joku saatanan musta barbaari -filmi.

Vai mitä mieltä mike on, mielestäni samanlaista perseilyä kuin john west karhu vs mies postailu

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voisi olla linjauksen paikka onko näillä "räppivideoilla" oikeasti joku tarkoitus miksi niitä pitää postata tänne. Uskotaan että ne on paskaa ilman että joka toinen on joku saatanan musta barbaari -filmi.

Vai mitä mieltä mike on, mielestäni samanlaista perseilyä kuin john west karhu vs mies postailu

Onko se Arhinmäen Paavo?

100% samaa mieltä, vitunmoista kuraa. Lopettakaa ennenkuin internet hajoaa. Ja joku uuno kysyi tubessa, "ottakaa musta barbaari vieraaksi gymlogiin". Nyt aikuisten oikeesti!

Mun mielestä Musta Barbaarin huumori on oikein terävää ja hyvin käsikirjoitettua. Läpällä jätkät vetää, diggaa salista ja heittää mamu-huumoria hyviin paikkoihin. Huomaatteko, että videoista puuttuu sellanen provosoiva "rassisti" -läppä ja myöskään kuumia muijia ei nuoleta joka otoksessa? Se tarkottaa, että nää jäbät (osa ainakin) supisuomalaisia itähelsinkiläisiä, jolla mm. on joukko valkosia kavereita kameran takana. Jos jollakin on ongelma katsoa tätä "Barbaaria" Youtubesta, niin ei tarvitse katsoa, kyllä se silti tähän ketjuun sopii ihan hyvänä huumorina.

Noh kyllä "musaa sisältävät" videot tänne kuuluu, jos niihin liittyy joku meemi tai läppä. Ei tietenkään tehdä tästä ketjusta missään nimessä musavideoketjua (uusimmat pop-biisit tänne heti), koska sitten koko pointti katoaa, mutta jos vaikka törmään johonkin uuteen lupaukseen, vetää kitaralla superhyvin, niin menee kyllä "kiinnostava video" -kynnyksen yli. Olet tainnut Mike itsekin tänne postata jotain sun lemppari musavideoita yms.

Musta Barabaarille vois perustaa oman ketjun mirraamista varten? ;)

Edit,

Ja voisiko kaikki jotka valittavat tämän ketjun videoiden laadusta alkaa itse postaamaan tänne videota? Itse ainakin huomaan, että täällä ei tapahdu mitään, koska mikään ei kelpaa kellekään. Itse ainakin vedän Break.com -maratoneja ja postaan tänne kaikkea kiinnostavaa. En vittu ymmärrä miksi porukka kyllä seuraa, jaksaa kitistä videot-ketjun sisällöstä, mutta eivät itse tee mitään parantaakseen sen laatua.

[video=youtube_share;E50sUAMRH0s]http://youtu.be/E50sUAMRH0s[/video]

Varmaan ollut, koska vanhahko ja sen verran hieno ja katselukertojakin kertynyt.

[video=youtube_share;m4Bm3cs9TFo]http://youtu.be/m4Bm3cs9TFo[/video]

Oisko ees helmi päästä testää.

Kertaus on opintojen äiti, joten postaanpa taas tämän videon tänne muistutukseksi kaikille tienkäyttäjille, kun syksy huonoine ajo-olosuhteineen lähestyy.

[video=youtube_share;YGXgG8DRkiM]http://youtu.be/YGXgG8DRkiM[/video]

Back
Ylös Bottom