Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Hei kanssa autoilijat!
Lähden nyt ajamaan rantatietä etelää kohti, saatan ohittaa sinut. Toivottavasti ymmärrät, että tilannenopeuteni on aavistuksen nopeampi kuin sinulla peräkärryn kanssa. Toivon, että ymmärrät tämän sillä se ei ole sinulta pois. Älä ahdistu siihen kotilon rattiin, pääset perille aikanaan. En aio vetää sutikeulaa taajamassa. Ehkä taajamamerkin jälkeen, jos koen aiheuttavani vaaran VAIN ITSELLENI.. Ja vähän motivaatiota nostattamaan..

Onko muuten tilastoja missä verrataan kumpi aiheuttaa enemmän onnettomuuksia suhteessa, mp vai kotilo? Aivan, kun heittäs vettä kiukaalle täällä :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ei hitto, että on karmiva. :D eihän tota voi edes katsoa. Jonkui oma versio bieberin boyfriend biisistä.

1296290334565.jpg

:eek:

Kauheena täälä tätejä linjoilla :D Mahtaa olla silti vaarallisempia mm. vanhat ihmiset liikenteessä mitä esim ton videon suprakuski. Pysähtyyki tuommone värkki vähän hätäsempää mitä se teidän mummon micra :) Meikäläisenkin päälle ajoi kolme vuotta sitten yllätysyllätys vanha mummo :) "ai ku mä en yhtään huomannu?!". Näissä värkeissä on niin tärkeää se käsittelyn taito, mun mutsi ajaa moottoripyörällä 50km vuodessa kädet täristen, väitän että oon sitä turvallisempi kuski vaikka olisi 2x nopeutta ja hytti pystyssä.

:vettäkiukaalle:

Täytyy kyllä samaistua kukkiksiin tälläisissä tilanteissa, kyllä itseäkin vituttaisi kun joku tällä tavalla ajelisi oman auton ohi.
Oheessa siis venäläistä kaahailua, ei riemulla rajaa kun mieli on vajaa. Tähän verrattuna noi supravideon jutut näyttääkin ihan asialliselta.
Ja niinkuin kommenteissakin lukee:
0:00 - 7:35 damn that was close....

Täälä sitä vaan puolustellaan järjetöntä taajamakaahailua. Mitä vittua oikeasti? Miksi? Mua ei haittaa paskan vitun vertaa jos joku haluaa ajaa tyhjällä maantiellä 300kmh vaikka perse edellä, mutta eikö ihmisten ilmoilla kannattaisi pyrkiä olemaan vaarantamatta muiden henkiä? Jos ei niin miksi?
Ja Powerhousulta aika typerää itkeä netissä itkemisestä, sitähän ja muuta keskustelua varten pakkiskin on olemassa.

Piti ihan pariin kertaan tarkistaa että tulinko varmasti pakkiksen videoketjuun, vai mopomiittiin. Sen verran kovalla näkyy hyrskyttimet käyvän muutamalla interkuuler-miehellä. Ensimmäinen vetää jostain äijäilyt kehiin kun todetaan että radalla saa ajaa sen minkä sielu sietää? :kippis1: Seuraavassa käänteessä sitten 20-vuotias kuski perustelee liikenteen vaarantamista hyvällä ajoneuvon käsittelytaidolla.
Kukkahattuni alta olen sitä mieltä, että henkilökohtaisesti ihan sama vaikka joku ajaisi takaperin kahtasataa vaikka hytti tulosuuntaan päin, kunhan tekee sen sivullisia vaarantamatta. Kuljettajan henki ei juurikaan kiinnosta. Se kun ei välttämättä edes tarvitse mahtikuskin omaa virhettä kun kerran sattuu kopsahtamaan ja sitten loppuikä mietitään että oliko se nyt sittenkään niin siistiä.

Tuo kyseinen video nyt ei henkilökohtaisesti kosketa, kun ei ole asuinseudultani kuvattu, mutta tuo kommenteista huokuva asenne sen sijaan pistää jopa vituttamaan. Tyyliin: "Vitun tylsät kukkahatut, kato nyt saatana miten siistiä ajella sivuluisussa muun liikenteen seassa!!!". Seuraavaksi tulee varmaan listaa miten tehokkaita autoja/pyöriä kukakin on omistanut. Sillä listalla sitten perustellaan vapauksia ajella miten tahtoo.

Ettei mene ihan kukkahattutädin avautumiseksi, niin laitetaan video mistä voi "nauttia" yhtä tylsät ihmiset kuin allekirjoittanut:

Vai täällä keskustelu jatkuu vieläkin. Mitä tohon rispektiin ja katu-uskottavuuteen tulee kadulla "kovaa" ajamisesta niin sorry, ei löydy. Lihava tourinkimopoilija joka joskus motarilla hurjastelee yli rajoituksen ja vähän kiihyttelee silloin tällöin ei kyllä riitä juutubeihmisille mitenkään. En edes keuli koskaan kerta en osaa. Kunhan ajelee omiksi iloikseen ja mun mielestä on hyvä että porukka osaa pitää hauskaa(video mistä sai kaikki alkunsa) Aina sitä hauskaa on pidetty ja nykyään kaikesta vaan pitää niin kauhea haloo nostaa ja suurimalle osalle "kukkahatuista" on jo ihan liikaa että mulla on äänekkäämpi putkisto kun heidän Golfissa ja toivovat jo sen johdosta mulle kuolemaa. Noh, ei kai siinä.

Mitä vaarallisuuteen tulee, niin itse olen ainakin helvetisti vaarallisempi kuljettaja tolla Fiiatilla jos on kuume päällä, kun mopolla ajaessa vaikka ylinopeutta vähän olisikin. Sama pätee kokemusten mukaan suurinpaan osaa seniorikuljettajista.

Mun päälle on ajanut seniorikansalainen suojatiellä. Silti pidän sitä 200km/h kaahaavaa motoilijaa helvetisti vaarallisempana.

On mullakin moottoripyörä ja muitakin hurvitteluvehkeitä joilla pääsee helvetin kovaa, mutta mä teen sen jossain muualla kuin yleisessä liikenteessä. Oli aika (15v amis) jolloin mäkin ihastelin niitä reikäpäässä kaahailijoita. Onneksi olen ehkä vähän kasvanut....

Ihan mielenkiintonen 43min pätkä K1 synnystä ja mestareista. Paljon tyrmäyksiä mukana eri ottelijoilta.

Heh mulla oli just toi sama Russian marine vs Somalia pirates video auki tuossa samalla. Tuubi näköään tarjoilee ip perusteella viereen ehdotuksia mistä maista on videota katseltu.

Etkös törmänny SEAGRAM tuohon videoon siitä oikealta klikkailemalla, ilman varsinaista hakusanaa.

Mua vituttaa nuissa kaahailuvideoissa sekin, että 92% niistä on ihan vitun kämäsiä ja onnettomasti tehtyjä, joista jaksaa innostua ainoastaan mopoikäiset ja henkisesti vajaimmat ihmiset.

Mua vituttaa nuissa kaahailuvideoissa sekin, että 92% niistä on ihan vitun kämäsiä ja onnettomasti tehtyjä, joista jaksaa innostua ainoastaan mopoikäiset ja henkisesti vajaimmat ihmiset.

Tässä on laadukasta kaahailua jokaisen makuun.

Back
Ylös Bottom