Tuo toinen fighteri on ehkä siistein pyörä minkä tiedän.Kuusaan pojat vetää komeesti alkaen 06:35. Respect![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo toinen fighteri on ehkä siistein pyörä minkä tiedän.Kuusaan pojat vetää komeesti alkaen 06:35. Respect![]()

Ei hitto, että on karmiva. :D eihän tota voi edes katsoa. Jonkui oma versio bieberin boyfriend biisistä.

Meikäläisenkin päälle ajoi kolme vuotta sitten yllätysyllätys vanha mummo
"ai ku mä en yhtään huomannu?!". Näissä värkeissä on niin tärkeää se käsittelyn taito, mun mutsi ajaa moottoripyörällä 50km vuodessa kädet täristen, väitän että oon sitä turvallisempi kuski vaikka olisi 2x nopeutta ja hytti pystyssä.
Russia vs. Somalia. Parhaita oli noi ak-47-tyypit:DHyvä kommentti Youtubessa: "After this, Russian marines encountered another pirate boat and found that they are left with no ammunition." :DTässä ei kuteja säästelläRussia vs. Somalia. Parhaita oli noi ak-47-tyypit:D
http://www.youtube.com/watch?v=rDmdtcyDVlg&feature=related
Mua vituttaa nuissa kaahailuvideoissa sekin, että 92% niistä on ihan vitun kämäsiä ja onnettomasti tehtyjä, joista jaksaa innostua ainoastaan mopoikäiset ja henkisesti vajaimmat ihmiset.